مصيبت عظما شب پرداخت يارانه است يا شب پرداخت حقوق هاي نجومي؟!

خبر ويژه 
مصيبت عظما شب پرداخت يارانه است يا شب پرداخت حقوق هاي نجومي؟!  10 تیر- 95
در حقیقت مصیبت بالاتری از عظمای محرومان است .چون شب و روز عزای بیش از 37 ساله داشته اند . برای این که قرار بود حکومت از آن شان باشد ولی از سیستم کوپنی کالاهای دوران جنگ خانمانسوز 8 سال  تا یارانه های ناچیز کنونی نصیب شان شده است .برای اینکه غارتگران حاکم سخت درگیر جنگ قدرت وثروت جناحی و باندی اند .

«پرداخت بالاي چهل ميليوني به پنجاه مدير يک وزارتخانه در دولتي رخ مي دهد که شب پرداخت يارانه چهل و پنج هزار توماني را شب مصيبت عظما مي داند. شايد اين پاسخ سوالي باشد که چرا مردم از دريافت يارانه ها به درخواست دولت انصراف ندادند؟! و امروز آنان که با سيلي صورت خود را سرخ نگه مي دارند منتظر برخورد با صاحبان قدرت اند
    سايت تابناک که با اشاره به برکناري مدير بانک رفاه نوشت: در حالي اين جابجايي اتفاق مي افتد که ربيعي وزير رفاه در صحن مجلس شوراي اسلامي مورخ سه شنبه، 26 خرداد ماه ضمن دفاع تمام قد از مديريت بانک رفاه پيرامون دريافت هاي صدقي گفته بود «رويه پرداخت حقوق در بانک هاي دولتي بر اساس بانک هاي خصوصي است. آنچه منتشر شده، بازمانده حساب مالي مديرعامل بانک رفاه بوده که گردش مالي اش را گرفته است؛ علاوه بر اين، وزير هنوز با اين پرداخت موافقت نکرده بود

    تابناک مي افزايد: هرچه دولت تلاش کرد تا در اين چند هفته اخير با وعده بررسي و برخورد با متخلفين و متهم کردن دولت قبل و دعوت رسانه ها به عدم بزرگ نمايي مسائل کوچک فضاي عمومي و رواني جامعه را آرام کند، کمتر موفق بود.

    تابناک در ادامه مي نويسد: افکار عمومي فراموش نکرده که اين پرداخت هاي چند ده ميليوني در دولتي که شب پرداخت يارانه چند ده هزار توماني را شب مصيبت عظما مي داند صورت گرفته است. دولتي که مطابق آمارهاي بانک مرکزي، هزينه هاي جاري اش در نيمه نخست امسال نسبت به نيمه اول سال 1392 بيش از 46 درصد بيشتر شده و از 51 هزار ميليارد تومان به 75 هزار ميليارد تومان افزايش يافته و يعني در دو سال، مخارج جاري دولت 24 هزار ميليارد تومان بيشتر شده است. شفاف ترين درخواست مردم تنها برخورد با صاحبان قدرت و ثروت است. همان هايي که به گفته معاون اول دستگاه قضا امروز 50 مدير يک وزارتخانه حقوق بالاي 40 ميليون دارند و بازگرداندن حقوق تضييع شده بيت المال که اين در گرو قاطعيت، اقدام و عملي است که نبايد گرفتار گذر زمان گردد.