مزدور چو مزدور ببيند خوشش آيد!

خبر ويژه 
مزدور چو مزدور ببيند خوشش آيد! 10 تیر – 95
باید گفت همکار چو همکاری با همکار به بیند خوشش آید . چون سربازجو شریعت نداری همچون همیشه  گذشته از داریوش یا علی سجادی  همکار اعزامی اش به آمریکا زیر چتر سفید سازی مدعی اصلاح طلب سابق علیه ی رقیب ومدعیان اصلاح طلب استفاده کرده است .

همکار سابق نشريات اصلاح طلب با اشاره به دور تازه حملات تروريستي در ترکيه، مدعيان اصلاح طلبي را به خاطر برخي مواضع در گذشته سرزنش کرد.
    داريوش سجادي ضمن انتشار تصويري از جنايت تروريستي اخير ترکيه که قريب 200 کشته و مجروح برجاي گذاشت، نوشت: در اين وانفساي ترور و خشونت و ناامني و بحران ناشي از بي کفايتي اردوغان در ترکيه، جاي مصطفي تاجزاده و محمدرضا خاتمي خالي است تا تحليل هاي سابق خود را بازخواني کنند که چگونه فخر اسلام ترکيه را به نظام مي فروختند و با طعنه و اشتلم و ايهام به نظام، لزوم تاسي از عملکرد و رويکرد اسلام ترکيه اي را به ايشان گوشزد مي کردند! تحليل هايي که اثبات مي کنند «بغض و غيظ»، قتلگاه انصاف و واقع بيني است.

    يادآور مي شود فتنه گران 7 سال پيش با وجود اذعان به دروغ بودن تقلب در انتخابات، آن را بهانه اي براي مقابله با جمهوريت و اسلاميت قرار دادند و در روز قدس 88 شعار صهيونيستي نه غزه نه لبنان را علم کردند که اگر به لوازم آن عمل مي شد و نظام و مردم دست از حمايت از مقاومت اسلامي مي کشيدند، اکنون سرطان جنايت ها و خباثت هاي داعش غير از سوريه و عراق، در شهرهاي ايران نيز ريشه دوانده بود. گروهک شوراي هماهنگي سبز مدتي پس از شعار نه غزه نه لبنان و هنگامي که آمريکا و حاميانش تروريست ها را عليه دولت سوريه علم کردند، دوشادوش غربي ها و سازمان تروريستي منافقين مدعي شدند «اسد بايد برود.» آنها در حقيقت داعش هاي ايراني بودند که تظاهر به اصلاح طلبي مي کردند.

    يادآور مي شود همزمان با تلاش غرب براي الگوسازي از ترکيه مقابل ايران اسلامي، جرياني هم در داخل کشور خط تبليغاتي غرب را پي گرفت اما امروز کاملاآشکار شده که دولت ترکيه با صهيونيست ها پيوند خورده و عملاجور جنگ نيابتي آمريکا و رژيم صهيونيستي عليه اسلام ناب و ملت هاي مقاوم منطقه را مي کشد.