كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 شهریور - 95
كيهان و خوانندگان
 پیام های دروغین و قلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری که دربستر اهداف خاص تهیه وتنظیم می شوند .چون علیه برجام ودولت روحانی هستند.

    * ظاهرا افرادي که حقوق هاي نامشروع و نجومي دريافت مي کنند جزو ذخائر دولت براي انتخابات پيش رو هستند و مصون از هرگونه رسيدگي قضائي! يعني دولت با چنگ و دندان و با زبان هاي مختلف از آنها حمايت مي کند. در اين شرايط لازم است دستگاه قضائي به صحت و سقم گزارش هاي مربوط به شهرداري رسيدگي نمايد تا تلاش ها براي به فراموشي سپرده شدن قضيه حقوق هاي نجومي مديران دولتي خنثي شود.
    محمودي

    * رئيس دولت تلويحا مي گويد، حاضر نيست هيچ يک از مديران دريافت کننده حقوق هاي نجومي را به قوه قضائيه معرفي کند. وقت آن رسيده که دستگاه قضائي به عنوان مدعي العموم در اين پرونده ورود پيدا کند.

    72780935
    * رئيس جمهور به جاي اينکه با مجازات متجاوزين به بيت المال، مرهمي باشد بر زخم اکثريت جامعه که کمرشان در رکود و تورم و گراني و بيکاري خم شده، اظهار مي دارند که با اين حرام خواران نجومي برخورد قضائي نشود؟! ايشان و اعضاي هيئت دولت را به منابع اسلامي به ويژه نامه هاي حضرت اميرالمومنين(ع) به واليان خود به ويژه امثال منذر جلب مي کنم.

    13820915
    * بنازم به آن دو وزيري که بعد از سه سال نخواسته اند با تمکين به قانون، دارائي هاي خود را به قوه قضائيه اعلام نمايند! اين موضوع از دو حال خارج نيست يا عوايد آنها آن قدر بالاست که لحظه به لحظه تغيير مي کند و کف ثروت و دارائي آنها معلوم نيست و يا آن قدر انسان هاي وارسته اي هستند که مي خواهند پس از اتمام مسئوليت خود اعلام کنند تا دروغ نگفته باشند!

    قاجار

    * مگر بيت المال اموال شخصي مقام خاصي است که معتقد به عدم تحويل مديران متخلف و دريافت کننده حقوق هاي نجومي به قوه قضائيه باشد. از راي خود در سال 92 واقعا پشيمان هستم.

    مبنايي

    * واقعا جاي تاسف و تعجب است که معاون و سخنگوي قوه قضائيه اظهار داشته با گذشت سه سال هنوز همه وزرا ليست اموال خودشان را اعلام نکرده اند.

    24700919
    * سخنگوي قوه قضائيه در مورد پرونده فيش هاي نجومي گفتند: هنوز از طرف دولت به ما اطلاعي نرسيده است تا قوه قضائيه روند رسيدگي به پرونده را به صورت قانوني طي کند. رئيس جمهور هم به کلي با چنين چيزي مخالفت کرد. به آقاي اژه اي عرض مي کنم که سخنان مقام معظم رهبري در مورد مديران حرامخوار و اشرافي و برخورد جدي قانوني با آنها ديگر جاي هيچ تاملي براي دستگاه قضائي باقي نمي گذارد. پيگيري و محاکمه مديران فاسد مطالبه و خواست همه مردم است.

    04450912
    * روزنامه کيهان با افشاگري تخلفات پنهان برخي مسئولان، دل کارگران زحمتکش را خوشحال کرد و دستگاه قضائي مي تواند تکميل کننده اين حرکت خوب باشد.

    41770912
    * فقط آمريکايي ها نيستند که معتقدند تروريست خوب و بد داريم در داخل کشور هم بعضي از مسئولان معتقد به دزد خوب و دزد بد هستند و مديران حيف و ميل کننده بيت المال را ذخيره نظام مي دانند!

    35300911
    * با سخن هاي عتاب آلود و نسبت هاي ناروا نظير حسودان و بي شناسنامه و... نه مشکل رکود حل مي شود نه بيکاري سامان مي يابد و نه درد خانمان سوز طلاق درمان مي شود نه مشکل نقدينگي برطرف مي شود و نه منتقدين با اين برچسب هاي ناروا دست از راهنمائي هاي مشفقانه بر خواهند داشت. راه چاره بازگشت از راه انفعالي است که سه سال آن را طي کرده ايم و هيچ نتيجه جز حسرت به دست نياورده ايم.

    نيک نام

    * ديدارهاي دولت با مراجع بدون حضور خبرنگار انجام مي شود و در نتيجه در چنين ديدارهايي انتقادهاي مراجع از دولت و دولتي ها سانسور خواهد شد.

    88950919
    * اگر برجام صدها فايده داشته پس چرا مدام مشکلات را مطرح کرده و قيمت ها را افزايش مي دهند. مگر نمي گفتند با برجام مشکل بي کاري، رکود و حتي آب شرب مردم حل خواهد شد؟

    18070917 و 88950919

    * اينجانب در کنکور دکتري 94 با رتبه اول در رشته نانوشيمي پذيرفته شدم. به چه دليل در انتخاب رشته دانشگاه تهران و شريف که انتخاب کرده بودم رد شدم؟! با وجودي که از خانواده ايثارگران بوده و در چندين المپياد علمي چه در دوره کارشناسي و چه در دوره کارشناسي ارشد رتبه هاي عالي کسب کرده بودم.

    28650913
    * حال که دولت نمي تواند جلوي رها شدن فضاي فرهنگي شهرهاي کشور را بگيرد حداقل به فکر سالم باقي ماندن چند شهر مذهبي مثل شهر مقدس مشهد باشند ولي متاسفانه برعکس عمل مي کنند.

    79890918
    * رئيس جمهور از کارکنان دولت درخواست مي کند که به اجراي قانون مبادرت ورزند. عرض بنده اين است چرا علي رغم تصويب مجلس و تاييد شوراي محترم نگهبان نسبت به پرداخت مطالبات ايثارگران، از پرداخت آن امتناع مي ورزيد؟ اگر مشکل بودجه بوده است چطور برخي از مديران حقوق حتي بالاي صد ميليون تومان گرفته اند؟ شايسته نيست پس از 28 سال از پايان جنگ هنوز ايثارگران مطالبات خود را دريافت نکرده باشند.

    سيداصغر پورساداتي- بازنشسته

    * باخبر شديم مسئولان بانک مرکزي به جاي استرداد کامل حقوق هاي نجومي مديران دستور برگشت سود واريز شده به حساب ايثارگران را داده اند. آيا شما جاي ما باشيد از کارهاي اين دولت تعجب نمي کنيد؟

    47860912
    * وقتي دولت قيمت برنج را به 11 هزار تومان و مرغ را به 8 هزار تومان افزايش داده ديگر نيازي نيست که رقباي سياسي دولت دست به کاري بزنند و مردم را نااميد کنند.

    61440919
    * اي کاش آقاي رئيس جمهور 10 درصد نگراني خويش در مورد عدم اجراي کنسرت در شهر مقدس مشهد را صرف حل مشکل معيشت سخت بازنشستگان تامين اجتماعي مي کردند. اين قشر با حقوق هاي زير يک ميليون تومان و با چند سر عائله چگونه زندگي آبرومندانه اي داشته باشند.

    29820918
    * در عجبم آقاي زنگنه با آن سابقه کرسنت و استات اويل و با ضرر دهها ميليارد دلاري، چگونه دلسوزان و منتقدان قراردادهاي نفتي را تهديد به افشاگري مي کند؟

    21450912
    * رئيس محترم بانک مرکزي در مصاحبه تلويزيوني در مورد تعيين تکليف سپرده گذاران موسسه اعتباري- مالي ثامن الحجج وعده هايي دادند. گزارش بدهند که نتيجه چه شد؟

    47860912
    * رئيس جمهور لطفا بانکي که با 8 درصد سود به مردم وام مي دهد را معرفي کنند تا ما نيز اقدام کنيم و الااين سخن شوخي اش هم خوب نيست.

    68290936
    * يکي از مديران مدارس دولتي اظهار داشت، آموزش و پرورش در رسانه ها اعلام مي کند مديران مدارس دولتي حق دريافت پول براي ثبت نام ندارند ولي ظاهرا بخشنامه هاي ديگري جواز دريافت پول به شکل هاي ديگر را مي دهد. اين کارها يعني چه؟

    26380936
    * دو نامه به رئيس جمهور، دو نامه به وزير کار و دو نامه به مديرکل کار استان لرستان نوشته ام ولي مسئولين چون مانند ما فرزند جوان بيکار ندارند، افسردگي و آب شدن جوان جلوي چشم پدر و مادر را درک نمي کنند و دغدغه مالي و مشکل معيشت و... ندارند. ضرورتي احساس نمي کنند که به خواسته هاي مردم پاسخ دهند؟! به خدا ما هم جزو ملت ايران هستيم و اگر درد و مشکل نداشتيم نامه نمي نوشتيم!!

    بيات- بازنشسته فرهنگي

    * روستاي بوندر بالاخورگوبه از توابع شهرستان بندرعباس هستيم که به دليل برداشت آب از چاه هاي عميق منطقه با کمبود شديد آب مواجه شده است و خسارت زيادي به ما اهالي روستا خورده است. اگر سياست دولت احياي کشاورزي است پس چرا به داد ما روستاييان نمي رسند.

    96820917
    * وام مسکن 8 درصدي به خانه اولي ها برنامه خوبي است اما به آنهايي که وام هاي ميلياردي با سود 2 درصدي مي گرفتند و زندگي اشرافي هم داشتند فاصله زيادي دارد. حکايت سود تسهيلات بانکي همواره به ضرر قشر ضعيف جامعه بوده است.