غرب‌گرایان داخلی در سیاست‌های خود به آمریکا دلبسته‌اند

عضو مجلس خبرگان رهبری:
غرب‌گرایان داخلی در سیاست‌های خود به آمریکا دلبسته‌اند/ آمریکا هنوز هم شیطان بزرگ است 11 آبان - 95
بازهم از این توپچی در لشکر کشی دیگری علیه دولت روحانی و در مخالفت با برجام از موضع ضدآمریکایی استفاده شده است .
خبرگزاری فارس: غرب‌گرایان داخلی در سیاست‌های خود به آمریکا دلبسته‌اند/ آمریکا هنوز هم شیطان بزرگ است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه شاهدیم که جریان‌های غرب‌گرای داخلی پروژه نفوذ را دنبال می‌کنند و به‌ جای تلاش، تقویت روحیه خودباوری و الگو قراردادن اقتصاد مقاومتی در سیاست‌های خود به آمریکا توکل دارند.
آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم ضمن بزرگداشت اقدام بزرگ و تاریخی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روحیه استکبارستیزی را بار دیگر در ملت ایران زنده کرد.
وی با بیان اینکه آمریکا سفارتخانه خود را به پایگاه توطئه علیه ملت ایران تبدیل کرده بود، افزود: با اقداماتی که آمریکا در سفارتخانه انجام می‌داد و رهبری می‌کرد، مشخص شد که آمریکا با اسلام، اصل استقلال، آزادی و عدالتخواهی مردم ایران دشمنی دارد و درصدد از بین بردن این‌ها است.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دانشجویان با فرصت‌شناسی، دشمن‌شناسی، بصیرت و شجاعت، لانه جاسوسی آمریکا را درهم شکستند و اینگونه با صدای رسا اعلام کردند که نخستین و بزرگترین دشمن ملت ایران آمریکای جنایتکار است.
کعبی تصریح کرد: اسنادی که در لانه جاسوسی آمریکا کشف و سپس منتشر شد نشان داد که آمریکا به جای پرداختن به امور عادی در عرصه دیپلماسی، در حال جاسوسی در امور ایران، ایجاد توطئه و راه‌اندازی کودتا علیه ایران بوده است.
وی ادامه داد: اسناد کشف شده از لانه جاسوسی آمریکا اثبات کرد که آمریکا نماد استکبار، ظلم و سلطه بر پایه دروغ علیه ملت‌های آزادی‌خواه و استقلال‌طلب است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام(ره) بسیار هوشمندانه آمریکا را شیطان بزرگ خواند، افزود: آمریکا هنوز هم شیطان بزرگ است.
کعبی اضافه کرد: ملت ایران با عنایت خداوند و با هوشیاری جوانان این سرزمین، موفق شد هیمنه پوشالی آمریکا را درهم بشکند.

وی ضمن انتقاد به برخی از غرب‌گرایان که برای رفع مشکلات کشور به آمریکا دل بسته‌اند، گفت: امروز شاهد هستیم که جریانات غرب‌گرا در درون انقلاب اسلامی پروژه نفوذ را دنبال می‌کنند و به‌ جای تلاش، توکل کردن به خدا، تقویت روحیه خودباوری و استقلال، نشر و استفاده از الگوی اقتصاد مقاومتی در سیاست‌های خود به آمریکا توکل دارند و گمان می‌کنند بدون اتکا به آمریکا نمی‌شود جامعه را به رشد رساند و مشکلات را حل کرد.