روحانی باید پاسخگوی فساد صندوق فرهنگیان باشد

آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با فارس:
روحانی باید پاسخگوی فساد صندوق فرهنگیان باشد/مجلس نباید به وزیر حامی فتنه رأی اعتماد دهد 11 آبان - 95
اینگونه استفاده کردن از مهره های بیش از حد تابلوورسوا شده نوعی خود زنی است .چون همیشه از اینان درلشکر کشی هاعلیه دولت روحانی وبرجام و... استفاده  می شود . بنابراین  تداعی کننده جمله معروف زنده یاد دکتر مصدف است که گفته بود یک عمری به توپچی پول داده می شود تاهرموقع نیاز باشد شلیک کند.
خبرگزاری فارس: روحانی باید پاسخگوی فساد صندوق فرهنگیان باشد/مجلس نباید به وزیر حامی فتنه رأی اعتماد دهد
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه دولت و رئیس‌جمهور باید پاسخگوی فساد صندوق فرهنگیان باشند، گفت: برای حل مشکل فرهنگیان باید اقدامی شود و مجلس هم نباید به وزیر حامی فتنه رأی اعتماد بدهد.
آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به فساد هشت هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان و معرفی وزرای همسو با فتنه از سوی دولت به مجلس اظهار داشت: فساد اقتصادی نظام سیاسی را فلج می‌کند و آسیب‌های غیرقابل جبرانی به حاکمیت و نظام می‌زند از این رو همه مسئول هستند که جلوی فسادهای کلان را بگیرند.
آیت‌الله کعبی با تأکید بر اینکه همه قوای سه‌گانه و به ویژه دولت باید در مقابل فساد اقتصادی بایستد، تصریح کرد: فساد صندوق فرهنگیان حادثه‌ای بسیار تلخ و نگران‌کننده است و خود دولت و رئیس‌جمهور باید جلوی این فسادها را بگیرند.
عضو مجلس خبرگان با اشاره به لزوم پاسخگویی رئیس‌جمهور در این زمینه به معرفی وزرای همسو با فتنه پرداخت و گفت:‌ به جای حل مشکل فرهنگیان از سوی دولت ما شاهد معرفی وزرایی هستیم که سابقه فتنه دارند.
وی تأکید کرد: اگر این افراد توبه هم کنند دیگر صلاحیت کسب مناصب کلیدی را ندارند و نباید به این افراد رأی اعتماد داد.
آیت‌الله کعبی با بیان اینکه دولت باید در زمینه اقتصادی و تیم اقتصادی خود تحول ایجاد می‌کرد، خاطرنشان کرد: ما شاهد رکود اقتصادی هستیم و مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند و در وزارتخانه‌ها نیز نوعی فساد سیستمی وجود دارد.

عضو مجلس خبرگان افزود: بنابراین با دل بستن به برجام و نگاه بیرونی نمی‌توان کشور را پیش برد و تنها اقتصاد مقاومتی عامل حل مشکلات معیشتی مردم است و در عمل می‌تواند اعتماد از دست رفته مردم را بازسازی کند.