چرا حرام‌خواران را ذخیره نظام می‌خوانند؟

عضو مجلس خبرگان رهبری:

چرا حرام‌خواران را ذخیره نظام می‌خوانند؟/ پیامبر اکرم در برابر زورگویی‌ها مقاومت می‌کرد و حاضر به توافق نمی‌شد 8  آذر- 95

ازخامنه ای گرفته تا سایر ریز ودرشت دست اندرکاران و آقازاده های و شرکای شان  نه حرام خوار که همه چیز خوار از جمله آدمخوار نیستند که عضو خبرگان آخوندی  که باپاک کردن صورت مسأله  از برخی مدیران حرام خوار به عنوان ذخایر انقلاب معرفی می‌شوند متأسف شده است البته بیشتر هدفر فسنجانی است.

حجت الاسلام شبستری گفت: متاسفانه برخی مدیران حرام خوار به عنوان ذخایر انقلاب معرفی می‌شوند و این مورد پسند پیامبر گرامی اسلام و امت مسلمان نیست.
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌مجتهدشبستری در مراسم عزاداری شب رحلت پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام برای امت اسلام زحمت کشیده و مشکلات زیادی را تحمل کرده است.
وی افزود: پیامبردر برابر زور گویی دشمنان مقاومت و با آنها توافق نمی‌کردند و فقط از عقاید خود پیروی می‌نمودند، حال پیامبر درباره امت اسلامی نگران است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیامبر در روز غدیر مسئله ولایت و جانشینی را مطرح کردند و این یعنی دغدغه پیامبر مسئله ولایت و اقتدار امت اسلامی و مسئله تمسک با ولایت است.
حجت الاسلام شبستری تصریح کرد: مسئله بیت‌المال در نزد پیامبر حساس بوده و این درس بزرگی برای مدیران و مسئولان است تا درس عبرتی بگیرند و بدانند که افرادی که به ناحق از بیت‌المال برداشت کردند، حرام‌خواری نمودند و باید آن‌ پول‌ها به بیت‌المال بازگردانده شود.
وی خاطرنشان ساخت: متاسفانه مدیران حرام‌خوار به عنوان ذخیره انقلاب مطرح می‌شوند و این کار اشتباهی است چرا که پیامبر هم نسبت به مسئله حق‌الناس تاکید می‌کردند و نباید نسبت به این مسئله کوتاهی و تساهل کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: باید مسلمانان هوشیار باشند و مسئولین هم بدانند که رهبر معظم انقلاب هم اخیرا نسبت به حقوق‌های نجومی اعتراض کردند و باید نسبت به این موضوع رسیدگی شود نه اینکه بر روی آن‌ سرپوش گذاشت.

منبع: آناج