بسیج، رکنی اصلی در اقتصاد مقاومتی است

مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با «بسیج»:

بسیج، رکنی اصلی در اقتصاد مقاومتی است 8  آذر- 95

ادامه یتکرار ادعای اقتصاد بسیجی  که احمدی نژاد مدعی بود اقتصاد بسیجی نسخه تجویزی برای عبور از بحران اقتصادی وارزی وبانکی وارزی آمریکا می باشد . اکنون قرار است معجزه گر عبور ازبحران بحران ورکوداقتصادی  کنونی باشد که دستآورد مشترک بسیج و سپاه و دولت های نهم ودهم احمدی نژاد و قرارگاه خاتم پاسداران است که خامنه ای مدافعش می باشد.

حسین باقری با بیان اینکه بسیج، یکی از ارکان اصلی در اقتصاد مقاومتی است افزود: نقش بسیج، نقشی کلیدی و اساسی است و تاکنون توانسته است با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، بازار فروش محصولات را فراهم کند
حسین باقری مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،اظهار داشت: پویایی و فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله مصادیق عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان اینکه بسیج، یکی از ارکان اصلی در اقتصاد مقاومتی است افزود: نقش بسیج، نقشی کلیدی و اساسی است و تاکنون توانسته است با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، بازار فروش محصولات را فراهم کند تسهیلات اقتصاد مقاومتی را در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهد، عارضه یابی واحدهای نیمه فعال یا تعطیل شده را داشته باشد.

باقری بیان داشت:  بسیج کارگری استان کرمان دارنده کسب رتبه ی برتر در راستای ایجاد پایگاه های مقاومت بسیج، در واحدهای تولیدی و صنعتی گردیده است سال اخیر شد و این امر به علت معطوف سازی هرچه بیشتر توجه، به مراکز خصوصی و نیمه خصوصی گشت تا جایی که از بین کارخانه های تولیدی این استان که تحت نظارت و بازرسی مسئولین برای حل معضلات برآمده بودند؛ حداقل یک چهارم با بسیج موافقت و عضو آن شدند و ما بقی با حفظ ارتباط و انسجام در حال پیگیری هستند..