كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 بهمن - 95
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابیو دروغ اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری

    * اقدام ايثارگرانه و درس آموز يکي از آتش نشان هاي گرفتار در حادثه پلاسکو و پرت کردن ماسک مخصوص به سوي همکار خود براي حفظ وسيله متعلق به بيت المال (که ارزش چنداني در برابر جان انسان ندارد) ما را به ياد بسيجياني انداخت که پيش از آنکه خود را به روي مين بيندازند پوتين هايشان را تحويل مي دادند تا از بين نرود! دوره عجيبي است هم چنين انسان هاي بزرگ و ايثارگري در کنار ما هستند و هم نجومي هاي حرام خور و طلبکار از مردم! رسانه ها بايد چنين ايثارهايي را بيشتر نشان بدهند شايد برخي غافلين تکاني بخورند و خدمت به مردم را بياموزند و دست از حرام خواري بردارند.
    
هندوئي- آمل
    *
در خبر 20:30 شبکه دو تاريخ 95/11/5 وزير امور خارجه اظهار داشتند: «من دوست ندارم هر روز از برجام حرف بزنند» عرض مي کنم اگر برجام خوب و دستاورد آفتاب عالم تاب و تمام مشکلات ما را حتي آب خوردن را حل کرد چرا از خوبي هاي آن فرياد نزنيم ولي اگر به قول همکاران شما خسارت محض و تقريباً هيچ دستاوردي نداشته براي عبرت گيري چرا از آن دم نزنيم! چرا به آيندگان نگوييم بي توجهي به نصايح دلسوزان تمام دستاوردهاي هسته اي ما را به باد داد
    
سيدقريشي
    *
کاش مي شد هشدارها و انذارهاي کيهان يک بار ديگر چاپ مي شد (آمريکا در طول عمر خود هر قراردادي با هر کشوري را امضا کرد متن آن را خبره ترين و کارکشته ترين وکلاي کاخ سفيد تنظيم کردند که صددرصد در جهت منافع آمريکا باشد و منافع طرف مقابل يا ديده نشده يا طوري ديده شده که اصلاً نتواند به آن برسد!)امروز هشدارها و روشنگري هاي کيهان به عيان در مقابل ديد ملت است. آمريکا طوري برجام را تنظيم کرد که صد درصد به خواسته خود برسد و رسيد و اوباماي مودب با خيال راحت از کاخ قدم بيرون نهاد! در داخل هم مدتي گفته شد صبر کنيد تا سيب و گلابي ها برسند و به تازگي مي گويند ديگر حرفش را نزنيد و خلاصه شتر ديدي نديدي! اين فرجام سه سال اتلاف انرژي دولت مدعي تدبير و اميد است!
    79770912
    *
چطور رئيس جمهور اصرار دارند وانمودکنند که تحريم ها برداشته شده است که حتي تيم استقلال هم به خاطر تحريم نتوانسته طلب فيفا را پرداخت کند و فيفا هم استقلال را از نقل و انتقالات محروم کرده است! تحريم براي فوتبال هم مشکل ايجاد کرده، چطور آن را آفتاب عالم تاب تلقي مي کنند؟ وقتي حتي برنامه ورزشي سيماي جمهوري اسلامي به جاي بيان چنين واقعياتي به بازي هاي سياسي مشغول باشد بهتر از اين نمي شود.
    9782021
و 39910938
    *
فروش بسيار ارزان پالايشگاه کرمانشاه براي مردم دردآور است. قوه قضائيه بازرسي کل کشور و مجلس موظف به پيگيري موضوع هستند. رسانه ها نيز با افشاي پشت پرده اين موضوع اجازه ندهند حق و حقوق مردم ضايع شود.
    11940912
و عليمرداني
    *
با عرض خسته نباشيد به دولت تلاشگر... عرض مي کنم قطع يارانه ما اولويت دولت است که صورت خود را با سيلي سرخ نگه مي داريم يا توجيه اختلاس بالاي ده هزار ميلياردي صندوق ذخيره فرهنگيان؟!
    94480911
    *
هنوز شوراي شهر و شهردار نکا- که افتخار پرورش پنج شهيد مدافع حرم را دارد- نامگذاري خيابان يا کار برجسته ديگري براي حفظ نام اين افتخارآفرينان خود انجام نداده است! در اين دوره 4 ساله پنج شهردار در اين شهر عوض شده است!
    
يزداني گلوردي- نکاي مازندران
    *
اي کاش آقايان برنامه خندوانه حرمت شهداي آتش نشان راحفظ مي کردند؟! اگر تا بعد از تشييع اين عزيزان برنامه پخش نمي شد به جايي برمي خورد؟!
    95810901
و 98050903 و 76520911
    *
توصيه به استفاده از عينک براي اکثريت يک جامعه اين سوال را به وجود مي آورد که چطور مردم يک کشور دچار آسيب بينائي شده اند؟! و چرا اين بيماري فراگير گريبان برخي را نگرفته است؟ پيشنهاد مي شود آناني که عينک برجام به چشم خود زده اند، با بکارگيري سمعک امکان گوش دادن به مشکلات مردم و کشور و تذکرات دلسوزان رابراي خود فراهم سازند.
    
محمودي
    *
قرائن، شواهد و عملکردها نشان مي دهد کاسبان تحريم اعتقادي به اقتصاد مقاومتي ندارند. لذا هر روز شکايت بخشي از توليدکنندگان اعم از کشاورزان و يا صنعتگران به خاطر بي توجهي به مسئله توليد به گوش مي رسد. آخرين نمونه آن ناله سيب زميني کاران بود که در تاريخ 95/11/5 از سيما پخش شد. اما ظاهرا به جاي ما ترامپ بنا دارد اقتصاد مقاومتي را در اولويت برنامه خود قرار دهد. او دستور داده که کارگر آمريکايي استخدام و توليدات داخلي مصرف شود.
    
نيکنام- قم
    *
قيمت گاز و برخي اجناس و مواد مصرفي چون کره از ابتداي سال تاکنون جهش بيش از 10 برابر داشته است. مگر قرار نبود با شيب ملايم افزايش يابند؟ فرد منصفي بررسي کند هزينه يک ماه گاز، آب، برق و خريد مايحتاج يک خانواده 3-4 نفره را با درآمد هشتصد هزار توماني؟!
    88340911
    *
خوش بيني بنده به آقاي رئيس جمهور در سال 92 موجب گرديد به ايشان راي بدهم ولي امروز که حقايق بر همگان معلوم شده سخت پشيمان هستم. فکر مي کنم اولين حق شهروندي امثال من اين بود که در تبليغات انتخاباتي با آنها صادقانه برخورد شود.
    81610917
    *
در برنامه صبحگاهي شبکه 3 سيما گفته شد علت خارج رفتن بعضي هنرمندان کشور يک لقمه نان است. بنويسيد کدام منطق قبول مي کند که کسي براي چند روز دنيا و مقداري رفاه بيشتر به کشور خودش پشت بکند و به دشمنان اين ملت پناهنده بشود. انصاف هم خوب چيزي است.
    06920918
    *
بالاخره آماري که رئيس جمهور درباره اشتغال و اعطاي وام به کارخانه ها داده چقدر است؟ ايشان آمار مي دهند و دست اندرکاران مثل رئيس تعاوني توليد تکذيب مي کند! مسئولين کارخانه ها هم مي گويند دولت بگويد به کدام کارخانه وام داده است!
    
وحيدي
    *
دو سال است که به مزد کارگران نانوايي ها مبلغي اضافه نشده است چرا؟ مگر قيمت مخارج اين قشر برخلاف ديگر اقشار ثابت مانده است؟
    51000937
    *
از کيهان به خاطر چاپ مطلب در مورد دريافت ديرکرد توسط يکي از بانک هاي آمل و پيگيري آن از سوي مسئولين امر بانکي در تهران که به حل مشکل انجاميد تشکر مي کنم.
    5398011
    *
حسن انتخاب مشهد مقدس به عنوان پايتخت فرهنگي جهان اسلام در سال 2017 را به همه هموطنان ولايتمدار تبريک عرض مي کنم. اميدوارم به برکت اين حسن نامگذاري، براي بيان حقايق مذهب تشيع و معرفي امام رئوف حضرت علي بن موسي الرضا(ع) به جهان اسلام نهايت استفاده بشود.
    64640938
    *
آقاي نوبخت قول يکسان سازي حقوق بازنشسته و شاغل را براي دولت بعدي مي دهد؟ حقوق دبير بازنشسته ليسانسه 88 نصف حقوق ديپلمه بازنشسته 95 است؟
    56040937
    *
از مسئولين خط 3 مترو که با افزايش قطار فاصله 15 دقيقه اي را به نصف کاهش دادند تشکر مي کنيم.
    
جمعي از اهالي منطقه 18
    *
جاده هاي استان کرمانشاه فرسوده و فاقد روشنايي و دوربين هاي سرعت سنج است. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.
    27530918
    *
از وزير نيرو به خاطر دستور بهره مندي يک ميليون روستائي از آب لوله کشي نهايت تشکر و قدرداني را مي کنم. بهره مندي روستائيان از اين نعمت الهي، باعث آفت زدايي از محصولات کشاورزي و حتي دامي مي شود. اميدوارم با اين حرکت جهادي ان شاءالله در آينده نه چندان دور همه روستائيان از تمام امکانات خاصه آب شرب کافي بهره مند گردند.