كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 بهمن - 95
كيهان و خوانندگان
بدون آنکه اشاره شود چرادر اذهان عمومی وشبکه های اجتماعی  ومجازی انگشت اتهام فاجعه پلاسکو به سوی ارگان فاشیستی پاسداران  نشاته رفته است؟ یااینکه گفته شود چرا پس از این فاجعه پلاسکو پلایشگاه تهران دستخوش آتش سوزی شده است ؟ یااینکه گفته شود چرا شهرداری تهران مجوز ساخت برجک سازی درکوچه 8 متری داده است؟. مهمتر اینکه  گفته نشده است  چرا درمدت 38 ساله هیچ اقدامی برای ایمن ومقاوم سازی  ساختمان بافت هاي فرسوده و معابر قديمي و تنگ و باريک در تهران  نشده است . اما سربازجو شریعت  نداری در پیام های قلابی ودروغ ساخته وپرداخته خودش درا وین نامه اش  پیام داده است :
بزرگترين چالش در مواقع بحراني مثل زلزله است، اميدوارم دولت نسبت به اين دغدغه ملي مشارکت بيشتري با ديگر نهادها داشته باشد تا مثل حادثه ساختمان پلاسکو شهرداري تهران يک تنه مجبور به مديريت بحران نباشد.

    * اقتدار و عزت ايران در منطقه و مذاکرات آستانه گوياي اقدام و عمل ايران اسلامي در مسير مقاومت است، آن چه که مسلم است مقاومت بهترين گزينه است و تعامل با دشمنان نتيجه اي جز گستاخي بيشتر آنان را در پي نخواهد داشت.
    
محمد ميرزاجاني - تهران
    *
آن دسته از افرادي که براي بازگشايي سفارت روباه پير، حنجره صاف مي کردند حالاتحويل بگيرند، اظهارات ضدايراني و توهين آميز نخست وزير انگليس در هر سفر به منطقه شدت بيشتري گرفته است. اعتماد به روباه پير و تفرقه انداز واقعا اوج ناپختگي سياسي و ديپلماتيک بود.
    34760115
    *
تيتر روزنامه ايران مبني بر ايران هجدهمين اقتصاد جهان است، کسبه بازار را غافلگير کرده است و شبيه يک طنز به آن نگاه مي کنند. اين چه اقتصادي است که چهار سال در رکودي منفي قرار گرفته است و هيچ شکوفايي ديده نمي شود و حتي پروژه ها و کارخانه هاي قديمي با پرسنل زياد هم مجبور به تعطيلي شده اند. هر چه به انتخابات نزديک تر مي شويم مطالب عجيب تري شنيده مي شود! 
    
حاج ابوالقاسمي دولابي
    *
بافت هاي فرسوده و معابر قديمي و تنگ و باريک در تهران بزرگترين چالش در مواقع بحراني مثل زلزله است، اميدوارم دولت نسبت به اين دغدغه ملي مشارکت بيشتري با ديگر نهادها داشته باشد تا مثل حادثه ساختمان پلاسکو شهرداري تهران يک تنه مجبور به مديريت بحران نباشد.
    
شمشيري
    *
پالايشگاه کرمانشاه با قيمتي اخيرا واگذار شد که کمتر از قيمتي است که سال قبل قيمت گذاري شده بود آن هم به صورت اقساطي! با اين اقدام خانواده هاي بسياري بيکار مي شوند. چرا که ادامه فعاليت آن هيچ تضميني ندارد. چرا مسئولين دولتي در وزارت نفت برخلاف اقتصاد و حمايت از اشتغال مردم گام برمي دارند؟!
    1064083
    *
در برخي از نقاط محله نارمک تهران فاضلاب شهري وصل نشده است از مسئولين امر تقاضاي اتصال فاضلاب خانگي اين نقاط به فاضلاب شهري را دارم.
    0141021
    *
براي آموزش انجام کارهاي خدماتي و رفاهي در قطارهاي رجا در شرکتي به نام فدک ثبت نام کرده ام و بعد از چندين ماه آموزش براي کار در قطارها هنوز خبري از اشتغال در اين شرکت وجود ندارد. از مسئولان تقاضا دارم در اين ايام که نزديک سال نو است تدبيري در مسير اشتغال داشته باشند.
    8456021
    *
کارگران قراردادي وزارت نفت در طي سال با تعرفه هاي سازمان تامين اجتماعي، از حقوق و مزايا بهره مند هستند اما در پايان سال عيدي را برابر با حقوق کارمندان دولت دريافت مي کنند! از مسئولان وزارت نفت تقاضا دارم رسيدگي کنند.
    3991021
    *
به علت بي دقتي و بي مسئوليتي برخي از کارکنان همراه اول طي يک ماه اخير سه بار با گرفتن مرخصي و کلي معطلي در اين شهر آلوده تهران پيگير مشکلاتي که برايم به وجود آورده بودند به ... مراجعه نمودم. بار اول پيامک آمد که 10 شماره همراه اول به نام شماست براي تعيين تکليف آنها مراجعه والاتلفن شما قطع مي شود... مراجعه کردم گفتم 10 خط همراه اول مرا بدهيد؟! گفتند اشتباه شده مشخصات شما ناقص بوده است...! بار دوم بعد از چند روز دوباره پيامک ديگري آمد چون مراجعه نکرديد خط شما چند روز آينده قطع مي شود! بار دوم مراجعه کردم باز عذرخواهي و اشتباه شده است! حالابراي بار سوم پيامک آمد چون مراجعه نکرديد خط شما قطع مي شود و از امروز (95/11/4) خط بنده را قطع کرده اند! باز هم به علت بي دقتي مسئولين خط بنده را قطع نمودند. حال چه کسي هزينه هايي که بنده تقبل نموده ام طي اين سه بار (3 روز مرخصي، رفت و آمد و...) را پرداخت مي کند ؟!
    
داودي
    
نام منطقه مخابرات مورد اشاره در کيهان محفوظ است.
    *
رئيس جمهور در پاسخ خبرنگار که برجام چه آثاري براي حاشيه نشين ها داشته است گفت 11 ميليون حاشيه نشين را بيمه کرديم! عرض من اين است من يکي از آن 11 ميليون نفرم که فرزند مبتلابه تالاسمي خود را به پزشک بردم دارويي که نوشت شد 26 هزار تومان که 23 هزار تومان آن را من پرداخت کردم و بيمه تنها 3 هزار تومان آن را تقبل کرد!
    
روشنائي
    *
در زمين هايم در مسجد سليمان 14 حلقه چاه نفت وجود دارد ولي خودم مستاجر و 5 فرزند دانشجويم بيکارند! و عده اي درصدد تصاحب زمين هايم به قيمت ارزان هستند تا خود به نوائي برسند! متاسفانه وزير نفت هم برخلاف وزير دولت قبل اگر کسي با او کار داشته باشد و آشنايي قبلي نداشته باشد به حضور نمي پذيرد! چرا؟
    21090936
    *
برخي مراکز درماني نوبت دهي در اراک را تلفني کرده اند که گرفتن چنين نوبتي با تلفن از محالات است. مسئولين تدبير ديگري نمايند و مشکل مردم را حل کنند.
    13770918
    *
در منطقه سبوي کوچک و تيمورآباد، لواسانات وجود سگ هاي ولگرد، اهالي اين منطقه را با خطر جاني مواجه ساخته است و پيگيري اهالي تاکنون نتيجه اي نداشته است! از مسئولين امر درخواست دارم براي حفظ سلامت و امنيت ساکنين اين مناطق، اقدام کنند.
    97130912
    *
پله هاي زياد مسکن نجومي 5 طبقه و 77 پله بدون آسانسور ما را به پا درد و کمردرد مبتلاو از صله رحم محروم کرده است، مجري طرح هم تعاوني مسکن فرهنگيان ملاير بوده است.
    
مرتضي روستائي
    *
در بانک رفاه کارگران حقوق بازنشستگان تنها با دريافت کارت آن هم به مبلغ 2/000/000 ريال امکان پذير است. اگر بانک ها از پرداخت کل حقوق بازنشستگان عاجزند لااقل دستگاه هاي خودپرداز را از پرداخت دو ميليون ريال به مبالغ بيشتري ارتقاء دهند.
    5831021
    *
از رياست محترم جمهوري درخواست مي شود براي توسعه، مرمت و بهسازي مرقد مطهر امام زاده سلطان محمد(ع) در بخش کاغذکنان از توابع شهرستان ميانه آذربايجان شرقي که در روستاي خلف واقع شده و ساليانه هزاران زائر و گردشگر از اطراف و اکناف از اين مکان مقدس بازديد مي کنند، مساعدت نمايند. متاسفانه امکانات موجود پاسخگوي ميزان زائرين و گردشگران نيست و مسافران در بسياري از موارد زبان به شکوه و گلايه بلند مي کنند.
    
هيئت امناي حرم امامزاده سلطان محمد(ع)
    *
در همسايگي ما منزلي است که به دليل وجود نقص در ساختمان دود شوفاژخانه همسايه به داخل اتاق ما سرايت مي کند از طرف ديگر پنجره توالت نيز به طرف اتاق منزل ما تعبيه شده و بوي مشمئزکننده آن آزارمان مي دهد. شکايت کرده ايم کار به ضرب و جرح و بريدن ديه کشيده شده ولي مشکل حل نشده است. 
    29100912
    *
در روستاي ما چندين سال است که خطوط تلفن همراه اول به صورت رومينگ با استفاده از شبکه تلفن خانگي روستايي آنتن دهي مي شود. ولي علي رغم تعداد قابل اعتناي جمعيت تحصيل کرده در اين روستا از شبکه اينترنت تلفن همراه اول محروم است. قول هايي براي راه اندازي اينترنت پر سرعت روستايي داده شد اما از اجراي آن خبري نيست. لطفاً مسئولين شرکت مخابرات رسيدگي نمايند.
    
يکي از اهالي روستاي مزوش دليجان- استان مرکزي