گزیده خبرهای 12 اردیبهشت – 96 قسمت -3

گزیده خبرهای 12 اردیبهشت – 96 قسمت -3
 ا توبوس کارگران سوخت
    بوشهر- خبرگزاري مهر: اتوبوسي که در حال انتقال کارگران يکي از شرکت هاي پارس جنوبي به محل کار بود، در سه راهي پتروشيمي منطقه ويژه پارس دچار آتش سوزي شد و کارگران بلافاصله از اتوبوس پياده شدند.در اين حادثه هيچ يک از کارگران حادثه نديدند اما اتوبوس در آتش سوخت.گفته مي شود اين اتوبوس به علت نقص فني دچار آتش سوزي شده است.    
    توقيف 2 نفتکش
    زاهدان- خبرنگار کيهان: رئيس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر قاچاق سوخت از استان کرمان به مقصد ايرانشهر پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.    سرهنگ «ابراهيم ملاشاهي» تصريح کرد: ماموران پس از کنترل محورهاي مواصلاتي و بازرسي خودروهاي مشکوک موفق به توقيف دو دستگاه نفتکش حامل 64 هزار ليتر سوخت از نوع نفت گاز قاچاق شدند.    وي گفت: در اين رابطه دو نفر متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
دستگيري در ميهماني شبانه
    آبادان- باشگاه خبرنگاران: ماموران انتظامي آبادان در جريان برگزاري يک ميهماني شبانه در يکي از ساختمان هاي اين شهر قرار گرفتند و فوراً به محل مورد نظر اعزام شدند. ماموران با حکم قضايي وارد ساختمان مورد نظر شدند و مشاهده کردند 36 دختر و پسر نيمه عريان که در حالت عادي نبودند در آنجا حضور دارند. در اين خانه شيشه هاي مشروبات الکلي خالي پيدا شد و تمام پسرها و دخترهاي جوان تحويل مقامات قضايي شدند.    
    رودخانه قرباني گرفت
    همدان- خبرنگار کيهان: فرماندار شهرستان نهاوند از غرق شدن دختري در رودخانه «دهنو» خبر داد.    کريم حميدوند با بيان اينکه اين دختر 12 ساله بوده، اظهار کرد: در اين اتفاق جريان آب در رودخانه دهنو با عمق زياد به قدري شدت داشته که دختر را با خود برد اما در نهايت جسد وي توسط يک کشاورز از آب گرفته شد.    وي با اشاره به اينکه اين دختر با خانواده خود براي تفريح به کنار رودخانه رفته بود اظهار داشت: اين دختر براي آوردن آب به کنار رودخانه دهنو رفت و ديگر برنگشت.
واژگوني مرگبار
    بروجرد- خبرگزاري مهر: براثر واژگوني يک دستگاه خودروي پرايد در جاده بروجرد يک نفر در دم فوت کرد و 3 سرنشين ديگر پرايد زخمي شدند که توسط امدادگران به بيمارستاني در بروجرد منتقل شدند. فرد جان باخته راننده پرايد بود. هنوز از علت اين سانحه گزارشي مخابره نشده است.
مرگ کودک در شهربازي
    کرمان- ايرنا: دادستان عمومي و انقلاب شهر بابک از رسيدگي با قيد فوريت به حادثه پارک وليعصر(عج) اين شهرستان خبر داد و گفت: علت اصلي مرگ کودک دو ساله شهر بابکي، نبود حصار مناسب براي جدا کردن حريم وسيله بازي الاکلنگ از ساير وسايل اسباب بازي پارک بوده است.رمضان آقا محمدي اظهار کرد: در حال انجام تحقيقات تکميلي هستيم و پس از اعلام نظرات تخصصي کارشناسان رسمي دادگستري، با مقصران حادثه برخورد قاطع قضايي خواهد شد.    دادستان شهر بابک در تشريح جزئيات اين حادثه گفت: کيانوش رياحي کودک دو ساله شهر بابکي به همراه والدين خود براي بازي به پارک وليعصر(عج) اين شهرستان رفته بود و پس از مدتي به ناگاه از مادر خود جدا شده و در ظرف چند ثانيه زير الاکلنگ فنري که چند کودک ديگر نيز بر روي آن مشغول بازي بودند قرار گرفت و بر اثر ضربات سنگين به ناحيه سر و کمر، کودک فوت کرد.