كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 6 شهریور -96
    
كيهان و خوانندگان
    منفورترین چهره ی بدنام وشکنجه گر اعتراف گیر و پرونده  و تواب ساز زندان  به دلیل اینکه همچون رهبرش برضریب منفوریتش افزوده می شود . مجبور شده است برای چهره مثبت سازی وسفید کردن کارنامه ننگین وسیاه درپیام دروغو ساختگی اوین نامه اش چنین به خودش دسته گل بی  " لام " بدهد واز خودش تعریف وتمجید کند وخرکیف شود:
 مصاحبه مدير مسئول کيهان با خبرگزاري فارس را خواندم و لذت بردم، ايشان چقدر دقيق از هويت اسرائيلي کانال تلگرامي آمد نيوز پرده برداشته است. اينکه آقاي شريعتمداري ۱۵ سال قبل از دستگاه هاي قضايي و اطلاعاتي کشور درباره وابستگي يک نويسنده داخلي به بيگانگان هشدار داده بود آفرين دارد. کاش مسئولان هسته اي به هشدارهاي پي در پي ايشان درباره بي نتيجه بودن مذاکرات هسته اي هم توجه مي کردند تا کار برجام به اينجا نکشد.
    * مصاحبه مدير مسئول کيهان با خبرگزاري فارس را خواندم و لذت بردم، ايشان چقدر دقيق از هويت اسرائيلي کانال تلگرامي آمد نيوز پرده برداشته است. اينکه آقاي شريعتمداري ۱۵ سال قبل از دستگاه هاي قضايي و اطلاعاتي کشور درباره وابستگي يک نويسنده داخلي به بيگانگان هشدار داده بود آفرين دارد. کاش مسئولان هسته اي به هشدارهاي پي در پي ايشان درباره بي نتيجه بودن مذاکرات هسته اي هم توجه مي کردند تا کار برجام به اينجا نکشد.

    ۰۹۳۹۴۸۹۱

    * از مصاحبه افشاگرانه مدير مسئول کيهان درباره کانال اسرائيلي آمد نيوز خيلي ممنونم. خواهش مي کنم متن کامل آن را در کيهان هم چاپ کنيد.

    قديريان از تهران

    کيهان : متن کامل مصاحبه در کيهان امروز چاپ شده است.

    * آقاي ظريف وزير خارجه کشور گفته منتقدان نبايد از برجام انتظار شق القمر داشته باشند. پس چه کسي بود که برجام را فتح الفتوح و آفتاب تابان و حتي حل کننده مشکل کمبود آب کشور مي خواند؟! فکر نمي کرديم مسئولان امر تا اين حد فراموشکار باشند يا اينکه خود را به فراموشي بزنند.

    عشقي

    * ترامپ به ظاهر آمريکا را در برجام مغبون نشان مي دهد ولي کيست که نداند آمريکايي ها در درون خود بسيار خوشحال هستند چرا که همه امتيازها را به صورت نقد از ايران گرفته اند و در مقابل وعده نسيه داده اند.

    کريمي

    * آقاي صالحي! نظر کارشناسان آژانس براي از سرگيري فعاليت هاي به تعليق درآمده ايران حدود پنج تا پانزده سال است ولي ما اجراي تعهدات ايران را قبل از امضاي برجام آغاز کرديم. يعني اين را خودمان به خودمان تحميل کرديم. اين توافق يکطرفه بود. سخنان شما غير واقع بينانه است!

    1435021
    * آقاي صالحي! صاحب قسم هاي جلاله! به جاي رجزخواني که تنها مصرف داخلي دارد، اعتراف به خطا کنيد. بگوييد که با 19 هزار سانتريفيوژ چه کرديد؟ آب سنگين اراک را به چه روزي درآورديد؟ با قلب رآکتور اراک چه کرديد؟ اينها هزينه هايي است که بي جهت و تنها به خاطر نصيحت ناپذيري و خوشبيني هاي بي مورد به ملت تحميل کرديد! با چه آورده اي اينها را جبران خواهيد کرد؟!

    طباطبايي

    * آنهايي که قدرت دفاعي نظام و تفکر شهيد حججي ها را زير سوال مي برند بايد بدانند بيش از 220 هزار شهيد مثل شهيد حججي جان مقدسشان را تقديم کردند که امروز امنيت و آسايش کشور حفظ شده و برخي ها بر صندلي وکالت، وزارت و رياست تکيه زده اند و برخي شان حقوق هاي نجومي را براي خود تصاحب و از گشودن گره هاي مشکلات جامعه با حاشيه سازي طفره مي روند!

    وحيدي

    * بعد از انتخابات هيچ خبري از افزايش يارانه افراد تحت پوشش کميته امداد و بهزيستي نيست. به نظر مي رسد اين وعده وعيدها انگيزه اي جز راي آوري گوينده نداشت.

    27530918
    * روزنامه آرمان از قول صادقي از نمايندگان مدعي اصلاح طلبي مجلس تيتر کرده راي نياوردن بي طرف وزير پيشنهادي وزارت نيرو به خاطر تقلب بوده است. تصور بفرماييد اگر در انتخابات رياست جمهوري امسال آقاي رئيسي راي مي آوردند اين جماعت چه کار مي کرد آيا غير از اين است که فتنه 88 را تکرار مي کردند و زير قانون مي زدند؟

    قاسمي

    * مدعيان حقوق شهروندي مي گويند زن و مرد براي اشتغال فرقي ندارند و مساوي اند، اما اين را جواب بدهند که آيا نفقه بر گردن مرد نيست و آيا مرد درصورت نپرداختن به زندان نخواهد رفت؟ روز اول خواستگاري از مرد خواهند پرسيد، شغل شما چيست؟ درمورد بلوغ فرزندان پسر تا 18 سالگي و از عدم تحصيل و دختر تا موعد ازدواج تحت تکفل پدر خواهند بود. پس پسران موظف به برنامه ريزي کاري براي بعد از 18 سالگي شان بايد داشته باشند. خدمت سربازي فقط شامل آقايان است. چگونه مي توان از هزاران تفاوتي که مي توان نام برد حق زنان و مردان را در به دست آوردن شغل ها برابر دانست! کاش متناسب با فرهنگ، عقايد و واقعيت ها به مردم توجه کنند.

    6458071
    * زماني که نسبت به شعارهاي دولت يازدهم و عدم تحقق وعده ها صحبت مي کنيم، اين ذهنيت درمورد دولت جديد هم شکل مي گيرد که اگر وعده هاي دولت دوازدهم هم در گرو توافق هاي خارجي دولت باشد دولت در چهار سال آينده نيز با انبوهي وعده بر زمين مانده مواجه خواهد شد.

    خوبرو - گلپايگان

    * درمورد سفر زائرين ايراني براي حضور در مراسم اربعين حسيني در کشور عراق، هر زائر مي بايست مبلغ 40 دلار پرداخت کند، چرا مسئولان به جاي پرداخت دلار به ارزش پولي رايج کشور ايران و عراق توجه نمي کنند و درحالي که اين روزها آمريکا در منطقه منزوي تر از گذشته شده است.

    6413 - 021
    * صرف بيان اين موضوع در رسانه هاي کشور که جمعيت کشور رو به پيري مي رود دردي را درمان نمي کند. سوال اين است که مسئولان براي اشتغال و ازدواج جوانان چه کرده اند؟

    8886 - 0914
    * 190ميليون تومان از بانک ... براي خريد و توزيع مرکبات در خارج از استان مازندران گرفتم. طي 2-3 قسط 140ميليون از وام 190 ميليوني را پرداخت کردم. حال بانک مي گويد بايد 440 ميليون ديگر پرداخت کني؟! يعني سود چنددرصدي؟! يک شرکت گوشتي از بانک ... وام گرفته بود که 42 درصد سود آن را به بانک مي پرداخت؟! در جلسه رفع موانع توليد آمل وقتي اين مطلب مطرح شد همه حضار متعجب شده بودند! تا نظام بانکي کشور اصلاح نشود و تحول ساختاري در ماليات، گمرک ها، الگوي مصرف و ... ايجاد نشود مشکلات اقتصادي حل نخواهد شد!

    يک کشاورز - آمل

    * چطور بانک مرکزي سود سپرده ها را 15 درصد اعلام مي کند ولي نرخ سود وام هاي پرداختي به مردم نجومي است؟ با اين اوصاف قرار است به اقتصاد مقاومتي عمل شود؟!

    8853 - 0912
    * اداره مسکن و شهرسازي اروميه ده سال است که زمين متعلق به 30 خانوار اين شهرستان را به تصرف درآورده است. چرا به اين مشکل کسي رسيدگي نمي کند؟ از رسانه ها درخواست مساعدت و همکاري داريم.

    09500914
    * در سال 94 از جهاد کشاورزي لرستان بازنشسته شده ام سه سال گذشته هنوز پول مرخصي هاي ما را پرداخت نکرده اند. تکليف چيست و چه بايد کرد؟

    28050916
    * در آموزش و پرورش فرهنگيان شاغل از بيمه طلايي برخوردار هستند ولي بازنشسته ها بيمه طلايي ندارند از طرف ديگر بيمه تکميلي آنها رو به پايان مي باشد چرا چنين تبعيضي وجود دارد و اين مشکل را حل نمي کنند؟

    09340915
    * دبير شوراياري محله ]...[ منطقه يک شهرداري با سوءاستفاده از موقعيت خود و بدون اينکه مسير قانوني را طي کند به وسعت مغازه 12 متري خود (با الحاق بخشي از منزل به آن) اقدام نموده است. علي رغم تماس با 137 و 1888 و گزارش به شهرداري منطقه هيچ توجهي به اين خلاف بين نمي شود چرا؟!

    45580912
    * جالب اين است که در بانک هاي زيان ده که سهامداران نيز سخت متضرر شده اند، مديران و مسئولان اين بانک ها از 4 تا 6 ماه پاداش بهره مند شده اند. در اين کشور هيچ چيزي به ضرر مسئولان و مديران نيست. چرا؟

    99800913
    * حقوق ارديبهشت چگونه حدود يک هفته- براي کسب راي- زودتر واريز شد ولي حقوق مرداد ماه تا آخرين ساعات کاري 96/5/31 واريز نگرديد؟!

    يک بازنشسته فرهنگي

    * احتمالا چون تصميم گيران وزارت بهداشت خودشان جراحند تعرفه جراحي را افزايش دادند ولي ما متخصصين داخلي به درمان 90 درصد بيماران با تعرفه کم مشغوليم. در حالي که در تمام دنيا به اين رشته اصلي طب اهميت زيادي مي دهند.

    دکتر شروين حميدي