سيدجواد ابطحي: رئيس ديوان محاسبات بايد پاسخگوي تبرئه نجومي بگيران باشد 5

سيدجواد ابطحي: رئيس ديوان محاسبات بايد پاسخگوي تبرئه نجومي بگيران باشد 5 مهر -96
 خوب درشرایط که سانسورنهادینه شده اجازه نمی دهذ که رسانه های خبری بدونت یغ سانسور اطلاع رسانی  کنندچه نهادی باید پیگیر پرونده فساد کلان مالی چندفرمانده  سپاه پاسداران باشد .درحالی خبربازداشت شان علنی نشده است؟

نماينده مردم خميني شهر در مجلس گفت: رئيس ديوان محاسبات بايد پاسخگوي تبرئه نجومي بگيران باشد.
    سيدجواد ابطحي نماينده مردم خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به تبرئه برخي نجومي بگيران از سوي ديوان محاسبات، گفت: جامعه نسبت به موضوع نجومي بگيران حساس است و ما به عنوان نماينده مردم به اين حکم اعتراض داريم و خواهان بررسي مجدد اين حکم در ديوان محاسبات هستيم. ابطحي با طرح اين سوال که کميسيون اصل نود و هيئت رئيسه مجلس بايد اين موضوع را پيگيري کنند که اگر آنها بيگناه بودند، چرا رئيس ديوان محاسبات در صحن و هم در کميسيون اصل نود درباره تخلفات اينها گزارش ارائه داد، افزود: اگر اينها متخلف نبودند، چرا آقاي عادل آذر گزارش کذب تهيه کرده و به نمايندگان ارائه داده است؟

     وي تصريح کرد: اگر آنها تخلف دارند که قطعا تخلف کرده اند و گزارش رئيس ديوان محاسبات نيز صحيح بوده، چرا اينها تبرئه شده اند؟

     به گزارش تسنيم، نماينده مردم خميني شهر در مجلس با تاکيد بر اينکه جامعه تبرئه نجومي بگيران را نمي پذيرد و مجلس هم نبايد در رابطه با اين موضوع کوتاه بيايد، اظهار داشت: ديوان محاسبات بازوي نظارتي مجلس است و به همين جهت نبايد تحت فشار قرار گيرد، مگر اينکه بگوييم گزارش آقاي عادل آذر کذب بوده که خدايي نکرده اگر ايشان گزارش کذب داده بايد با وي برخورد کرد و از طرفي بايد پاسخگو باشد.