انتقاد شديد امام جمعه تبريز از بي توجهي به منكرات در ادارات 5

انتقاد شديد امام جمعه تبريز از بي توجهي به منكرات در ادارات 5 مهر -96
امام جمعه انتصابی جدید تبریز گویا که بی تجربه وصفر کیلومتر است .برای همین توی باغ نیست ونمی د اند که درادارات که درهمه سطوح کشور جتی درحوزه ها ونهادها توجهی به منکرات نمی شود.

امام جمعه تبريز و نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و فرمانده سپاه عاشورا، از بي توجهي به مسائل منکراتي در ادارات و سازمانها و نيز برپايي مجالس مختلط در برخي تالارهاي شهر به شدت انتقاد کردند.
    تبريز- خبرنگار کيهان: حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي آل هاشم، در ستاد امر به معروف و نهي از منکر آذربايجان شرقي گفت: مسائل منکراتي اول بايد در ادارات و نهادها حل شود.

    وي افزود: نياز به نظارت بيشتر در ادارات است. نماينده ولي فقيه در استان تصريح کرد: امر به معروف و نهي از منکر، فقط حجاب نيست. ما امروز در سطح فرودگاهها، شرکت هاي هواپيمايي و بيمارستانها با مشکل رو به رو هستيم که بايد حل شوند. امر به معروف و نهي از منکر بايد فرهنگ شود. تجربيات در معروفات بايد به صورت کتابچه جمع آوري و چاپ و در اختيار ادارات قرار گيرد تا استفاده شود.

    همچنين سرتيپ غلام عسگرکريميان فرمانده سپاه عاشوراي استان گفت: در برخي مجالس عروسي در تالارها، مراسمات بصورت مختلط برگزار مي شود

    وي افزود: بروز برخي مشکلات در خوابگاههاي دانشجويي و ناهنجاري ها در مجتمع هاي تجاري از سوي فروشندگان و نيز تبديل ويترين عرضه لباس هاي زنانه به خانم هاي بزک کرده، از چالش هاي جدي آذربايجان شرقي است.

    فرمانده سپاه عاشورا تصريح ساخت: ناهنجاري ها در ويلاهاي اطراف شهر به اپيدمي تبديل شده و زمين هاي کشاورزي، ويلا مي شوند و اين موارد منجر به مسائل اقتصادي و ناهنجاري هاي اخلاقي و اجتماعي مي شود.