اجساد 4 کشته شده در سوریه و استخوان های پوسیده 3 کشته شده جنگ ایران و عراق دفن شد

اجساد 7 کشته شدگان در سوریه در شهرهای ایران دفن شدند  11 آذر- 96

اجساد 4 کشته  مدافع حرم ديروز در شهرهاي ورامين، مشهد و قم و همچنين دو شهيد مدافع حرم روز پنجشنبه در ساوه و کرمان و يک شهيد جهادگر نيز روز جمعه در تبريز تشييع و خاکسپاري شد.
    
به گزارش خبرگزاري ها، ديروز مردم شهيدپرور ورامين پيکرهاي پاک شهيدان نجيب الله کاظمي و عبدالخالق حسني را بعد از اقامه نماز جمعه تا ميدان امام(ره) اين شهر تشييع و خاکسپاري کردند.
    
همچنين پيکر غلام نبي رضايي يکي ديگر از مدافعان حرم اهل البيت(ع) ديروز در بارگاه ملکوتي امام هشتم(ع) تشييع و توسط نمازگزاران جمعه به گلزار شهداي بهشت رضا(ع) منتقل و در آنجا به خاک سپرده شد.
    
گزارش ديگري حاکي است ديروز مردم ولايت مدار قم پيکر پاک شهيد مدافع حرم مجيد عسکري جمکراني را پس از اقامه نمازجمعه از مصلي قدس به سمت چهارراه شهدا تشييع کردند.
    
پيکر پاک اين شهيد پس از تشييع در گلزار شهداي علي بن جعفر(ع) در کنار همرزمان شهيدش به خاک سپرده شد.
    
شهيد عسکري جمکراني از جمله فرهنگيان استان قم بود که به عنوان بسيجي در گردان يکم امام حسين(ع) لشکر 17 امام علي بن ابي طالب(ع) عضويت داشت و به صورت داوطلبانه براي دفاع از حريم اهل بيت(ع) به سوريه اعزام شد و در نبرد با تروريست هاي تکفيري در اين کشور به درجه شهادت نايل آمد.
    
اين شهيد علاوه بر خدمت به عنوان خادم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در پايگاه بسيج شاهد حوزه مقاومت شهيد قرباني سرگروه حلقه صالحين بود.
    
همچنين روز پنجشنبه مردم شهيدپرور ساوه پيکر شهيد مدافع حرم سيدمحمود علوي را از مقابل بيمارستان شهيد مدرس تشييع و در مرقد مطهر امامزاده سيداسحاق به خاک سپردند.
    
گزارش ديگري از کرمان حاکي است روز پنجشنبه مردم هميشه در صحنه کرمان پيکر شهيد مدافع حرم غلامحسين اميري که از تيپ فاطميون بود را تشييع و خاکسپاري کردند.
    
ديروز همچنين پيکر پاک پاسدار بسيجي شهيد فرهاد نعمتي که حين ماموريت در سنگر مبارزه با فقر، محروميت، پيشرفت و آباداني کشور طي سانحه اي دعوت حق را لبيک گفته بود توسط نمازگزاران تبريزي تشييع و خاکسپاري شد.
    
اين شهيد والامقام با وجود سرماي هوا و نامساعد بودن شرايط جوي در منطقه از انجام فعاليت جهادي خود بازنماند و در اين راه نيز با تاسي از شهيدان علمدار خدمت و سازندگي در صف شهداي عاشورايي سپاه عاشورا درآمد.