كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 دی - 96
كيهان و خوانندگان
شتر بابارش برده  می شود ولی لنگه پشه کوره گرفته  شده است  . برای اینکه با مصادره یا بالاکشیده شدن سپرده های پسرده گذاران مؤسسات مالی و اعتباری از سوی پاسداران  و شرکایش در ارگان های سرکوبگر  اکنون نادیده گرفته شده است  ولی سربازجو شریعت نداری درپیام قلابی و ساختگی اوین نامه اش این چنین یقه بانک مرکزی یا بانک های دولتی را گرفته است:
 نبنده کسي را مي شناسم که بارها چک برگشتي داشته است، ولي درعين ناباوري مجدداً دسته چک از بانک دريافت کرده است! چرا مسئولين بانک مرکزي و قوه قضائيه برخورد جدي با اين افراد نمي کنند؟
    
د. سعادت – تهران

    * آشوب و فتنه گريهاي چند روز اخير با حمايت دشمنان انقلاب اسلامي مواجه شد، آقاياني که استاد بزک کردن شيطان هستند اين رسوايي را ديگر چگونه مي خواهند پنهان کنند؟!
    46100902
    * در حوادث ناگواري که پيش آمدهمه مردم مثل بنده ديدند که افرادي که شعارهاي کهنه فتنه مي دادند واقدام به تخريب و آتش زدن اموال بيت المال کردند و به اسلام، قرآن، تصاوير شهدا و پرچم جمهوري اسلامي ايران اهانت کردند تعدادشان بسيار اندک بود. بدين خاطر، منزوي تر از سال 88 به خانه هايشان باز گشتند.

    2793021 و 2386021

    * فتنه آدرس تحريم داد، فتنه گران ضربه به انقلاب زدند و به مقدسات مردم اهانت کردند، الان هم عده کمي مثل سال 88 محور مقاومت را مورد حمله قرار داده اند و دليل عمده اين رفتار اجازه حضور به فتنه گران در پست هاي مهم است. بهتر است براي حفظ امنيت مردم فکري به حال اين افراد معلوم الحال بشود.

    75200917
    * بار ديگر حماسه اي از جنس 9 دي 88 و پيام اين روز شفاف تر از هميشه بصيرت انقلابي مردم را همچنان سدي در برابر فتنه گران در برابر ديدگان جهانيان قرار داد.

    ميرزاخاني

    * اگر حرف مردم را مسئولان مي شنيدند، صداي اعتراض ها به خيابان ها کشيده و مورد سوء استفاده دشمنان کينه توز واقع نمي شد. مردم در مراسم يوم الله 9 دي هم دغدغه گراني و آينده فرزندانشان را بيان کردند. خواست همه مردم بهبود اوضاع معيشتي و کسب و کار است. گمان نمي کنم اين انتظار زيادي باشد.

    32190913
    * کانال هاي حامي انتخاباتي اصلاح طلبان چسبيده به قدرت و ثروت در شبکه هاي مجازي طوري اخبار را پوشش مي دهند که انگاري اصل انقلاب مقصر مشکلات معيشتي مردم است نه دولت!

    31040912
    * سخت کردن امورات مردم از پروژه هاي دشمنان بر عليه نظام بود و با لطف و همکاري برخي فتنه گران داخلي، باز هم ضرر اصلي آن را مردم به خصوص اقشار کارگر و کارمند و نيازمندان ديدند. تا کي مردم بايد هزينه هايي که فتنه گران به بار مي آورند را پرداخت کنند. يعني آنها مشکلات معيشتي ايجاد کنند و آشوبگران اموال مردم را تخريب کنند؟

    75170903
    * قابل توجه دستگاه ديپلماسي! سوغات حضور وزير خارجه انگليس خبيث به ايران، شورش هاي کوري است که در جاي جاي ايران مشاهده مي شود. چرا فرش قرمز زيرپاي اين توطئه گران سابقه دار پهن مي کنيد؟

    طباطبايي

    * حضراتي که سابقه مديريتي داشتند اگر نمي توانند مشکلات معيشتي مردم بزرگوار ايران را حل کنند، معطل چه هستند؟ گويا برخي نفوذي ها قصد دارند با کشيدن مردم به خيابان، برجام هاي ديگري را بر کشور و ملت تحميل کنند، اما کور خوانده اند.

    41900917
    * علي رغم اعلام دولت بر کنار گذاشتن اجراي سند 2030، متاسفانه با نيرنگ و زيرکي به اجراي نقشه دشمن اهتمام مي ورزد. از شهرهاي مختلف گزارش مي رسد که برخي فرزندان خانواده ها با اجراي آن به ناراحتي شديد روحي و جسمي دچار شده اند. از جمله در اراک مدرسه ابتدايي [...] مدرسه ابتدايي [...] و مدرسه راهنمايي دخترانه [...] مديران اين مدارس وقتي با اعتراض خانواده ها مواجه مي شوند اظهار مي دارند به ما گفته اند شما ماموريد و معذور! خانم معلم کتاب و سي دي هاي تدريس را به ما هم نشان داد! از سردار قلم درخواست مي کنم از اين سند خيانت به سادگي نگذرند و صداي مردم مومن و مخالف اين سند خفت بار و ضد فرهنگي و ضد خانواده را به گوش مسئولان برسانند و اين کار را تا قطع دست اجانب ادامه دهند.

    حبيبي- اراک

    * جريان مدعي دروغين اصلاح طلبي که طي 20 سال گذشته، عامل انفعال کشور در زمينه هاي مختلف بوده است، تا زماني که راهبرد اين جريان اين گونه است و اقدامات مخرب سياسي آنها مهار نشود، مشکلات کشور در هيچ زمينه اي حل نخواهد شد. همان طور که امام راحل(ره) فرمودند ما هنوز چوب اعتماد به ليبرال ها و منافقين را مي خوريم، ما هم در آينده صدمات جبران ناپذيري از اين جريان غربگرا خواهيم خورد. اگر هوشيار نباشيم.

    دکتر نبي محمدي - تبريز

    * آقاي جهانگيري! لطفا بيش از اين با آمارهاي بي شباهت به واقعيات جامعه نمک بر زخم مالباختگان و شغل از دست داده ها نپاشيد! مردم به اين آمارها پنج سال است عادت کرده اند.

    نيک بين

    * آقاي جهانگيري جزئيات اين 600 هزار شغل سال 95 و 750 هزار شغل ايجاد شده توسط دولت در سال 96 را به مردم به طور صريح و روشن گزارش دهند. اين ايجاد شغل است که زن و بچه مردم به خاطر فشار و سختي معيشت گاه همه شان به دست فروشي مشغولند؟! اگر آدرس مي خواهيد تماس بگيريد تا از نزديک آنها را به شما نشان دهم يا خود سري به مشيريه تهران بزنيد و از نزديک ملاحظه کنيد!

    اسدي

    * ملت شريف خاطرتان هست وقتي در دوره انتخابات يکي از نامزدها اعلام کرد، مي شود 900 هزار شغل درسال ايجاد کرد آقاي جهانگيري او را مورد تمسخر قرار دادند! حالا ايشان اعلام مي کند در نيم سال اول 96 (که سه ماه آن به خاطر انتخابات کشور تعطيل بوده) 700 هزار شغل ايجاد کرده اند!

    ابوالقاسمي

    * آقاي جهانگيري شاخص رشد اقتصادي کدام کشور را بيان مي کنند؟ اگر منظورشان ايران است که ما در جيب خود احساس نمي کنيم و روز به روز وضع اقتصادي مردم بدتر از روز قبل مي شود! چرا فهم و درک مردم را اين قدر دست کم مي گيريد؟!

    2085 - 021
    * دولت مدعي است که مرحله دوم يارانه ها را پرداخت نکرد و آن را در طرح سلامت به کار برد. اين چه طرح سلامتي بود که به جاي کاهش هزينه بيماران قيمت دارو را صددرصد افزايش داد؟! يک داروي مسکن (نوافن) بسته اي 2500 تومان را به 5000 تومان افزايش داد. در بعضي از داروها که بعضاً هم افزايش قيمت بالاي 200 درصد را شاهديم! پس يارانه ها در کجا صرف شد؟!

    1132 - 0919
    * بيمارستان 17 شهريور شهرستان ساوه نمازخانه ندارد و بيماران و همراهان آنها براي اقامه نماز با مشکل مواجه هستند. درخواست رسيدگي داريم.

    6040 - 918
    * بنده کسي را مي شناسم که بارها چک برگشتي داشته است، ولي درعين ناباوري مجدداً دسته چک از بانک دريافت کرده است! چرا مسئولين بانک مرکزي و قوه قضائيه برخورد جدي با اين افراد نمي کنند؟

    د. سعادت - تهران

    * دولت بر سود سپرده هاي بانکي ماليات بسته است. يعني به هر طريقي دست در جيب مردم کرده اند ولي شعار حقوق شهروندي هم مي دهند!

    6858 - 0919
    * در 39 سالگي انقلاب قرار داريم با اين حال شرکت رجا در راه آهن نتوانسته مشکل وقت بسيار محدود اختصاص داده شده به خواندن نماز مسافرين قطار را در ايستگاه ها حل بکند. 400 نفر مسافر با چند سرويس بهداشتي چگونه مي توانند در فرصت 15 دقيقه اي وضو گرفته و نمازشان را بخوانند.

    91490910
    * چندي است شب ها بين ساعت 2 تا 4 بامداد برخي افراد بساط فروش دل و جگر و... در برخي از معابر تهران از جمله خيابان شريعتي، بالاتر از پل رومي، ايستگاه رضايي بين خيابان موسيوند و کوچه پروين نرسيده به پمپ بنزين اسدي، پهن مي کنند. آيا وزارت بهداشت نظارتي بر اين قبيل فروش ها دارد؟!

    مجيدي هاشمي

    * سه فرزند دخترم به علت بيماري قلبي فوت کرده اند در حال حاضر مستاجر هستم و يک فرزند دانشجو دارم. هر ماه براي شارژ باتري قلب خود بايد از خرم آباد به تهران بيايم. در دولت نهم و دهم داروهاي ما رايگان بود مضاف بر آن ماهيانه 98 هزار تومان هم حق درمان دريافت مي کرديم. همه اين تسهيلات در اين دولت قطع شده است. چرا؟

    12580916
    * در شهرستان ميانه پليس راهنمايي و رانندگي کمتر ديده مي شود تا به تخلفات افرادي که قانون را مراعات نمي کنند رسيدگي کند. چرا؟!

    23760990