كيهان و خوانندگان


 دروغ نامه ی کیهان 8 خرداد -97
    كيهان و خوانندگان
حکومت باید توی قلب مردم باشد ونه اینکه برروی شانه های شان سنگینی کند چون فرو می پاشد .. برای همین است که رژیم نامشروع  وضد مردمی ولایت فقیه  جای حمایت  مردم  نیروهای امنیتی- نظامی واطلاعاتی گرفته است .بدتراینکه سربازجو شریعت نداری درپیام قلابی اش برای اینکه نمک برروی زخم معترضان ضدحکومتی ناراضی به پاشد دفاع از ارزش های جهادی و انقلابی یا نیروهای آتش به اختیار سرکوبگر کرده است:
 نمايندگان مجلس بايستي بدانند که امنيت کشور با نظريه پردازي تامين نخواهد شد، بقاي نظام اسلامي متکي به ارزش هاي انقلابي و جهادي است. چگونه عده اي حاضرند اين ارزش ها را با پيوستن به FATF و پالرمو ناديده بگيرند؟
    * از سخن ها و نوشته هاي جديد اين گونه برمي آيد که توهم اينکه برجام مي تواند آبروي اصلاح طلبان و دولت را حفظ کند باعث شده به رغم نتيجه ندادن برجام دست از آن بر ندارند و به اين ديپلماسي شکست خورده ادامه بدهند در نتيجه خسارت هاي وارده بر کشور بيشتر بشود.
    21310935
    *
خروج لوايح مقابله با تامين مالي تروريسم به مدت دو هفته از دستور کار مجلس، مقداري اميد در دلها ايجاد کرد ولي قرار راي گيري مجدد در کميسيون امنيت ملي در تاريخ 97/3/7 (و تنها پس از سپري شدن پنج روز از مدت دو هفته اي) چه توجيه عاقلانه اي داشت تا کار به آبستراکسيون نمايندگان طرفدار استقلال و امنيت کشور بکشد؟
    55070915
    *
نمايندگان مجلس بايستي بدانند که امنيت کشور با نظريه پردازي تامين نخواهد شد، بقاي نظام اسلامي متکي به ارزش هاي انقلابي و جهادي است. چگونه عده اي حاضرند اين ارزش ها را با پيوستن به FATF و پالرمو ناديده بگيرند؟
    
بخشنده- رشت
    *
نسل کشي که رژيم صهيونيستي برعليه ملت فلسطين مرتکب مي شود، در قاب رسانه هاي غرب وارونه جلوه داده مي شود، آن وقت عده اي انتظار دارند همين کشورهاي دروغگوي غربي، در برجام با ما همصدا و همراه شوند!
    0129021
    *
اگر دولت آنچنان که نسبت به بيگانگان در برجام متعهد بود و هست به قول هايي که در انتخابات به مردم داده بود هم تعهد داشت امروز بسياري از مشکلات حل شده بود.
    9866021
    *
رهبر معظم انقلاب راه برون رفت از مشکلات را اقتصاد مقاومتي عنوان کردند اما برخي از مسئولين عکس آن را انجام مي دهند! مردم ديگر اجازه نخواهند داد تا فرصت ها يک به يک از دست بروند و اقتصاد مقاومتي در حد شعار باقي بماند. مردم اين روزها در صحنه اند و حرکات مسئولان را رصد مي کنند.
    37670919
    *
از رسانه ملي درخواست مي شود سرکوب شديد تظاهرات در فرانسه را در تمامي شبکه ها پوشش دهند تا غرب زدگان وابسته کمي به خود آيند و بدانند طرفداري بت هاي مورد ارادت آنها از حقوق بشر و آزادي حرف مفتي بيش نيست؟!
    
جستان
    *
دولت و مجلس هماهنگ عمل مي کنند. اگر چشم بصير و گوش شنوايي داشتند مي بايست توصيه هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي را سرلوحه کار خويش قرار داده لوايح چهارگانه خطرناک را از دستور کار خارج مي کردند.
    
وحيدي - گرمسار
    *
تحليل بنده اين است که مدعيان اصلاح طلبي به آقاي لاريجاني رسانده اند که اگر ايشان لايحه FATF را به تصويب برساند رئيس مي ماند و مطرح شدن اخير عارف در واقع يک هشدار به اوست. برنامه آنها اين است که مجلس اين لايحه را با حق تحفظ تصويب کند و اين برخلاف مصالح امنيت ملي است.
    31040912
    *
ذخاير انرژي هسته اي که بر باد رفت و با برجام تا سال ها از توليد آن هم منع شده ايم، سوخت هاي فسيلي هم که رو به پايان است، آيندگان بايد از کدام انرژي براي مصارف خود استفاده کنند؟ لطفاً مسئولان دولتي پاسخ صريح به اين سوال اساسي بدهند.
    
قرباني- اصفهان
    *
توهم سايه جنگ باز هم در نشريات زنجيره اي مدعي اصلاح طلبي خيلي پررنگ شده است! انگار آلزايمر سياسي به سراغ اين نشريات آمده و فراموش کرده اند آقاي حسن روحاني دو سال قبل خبر دور شدن سايه جنگ را داده بود.
    4687021
    *
ما با اميد به تحول اقتصادي که رئيس جمهور مي گفتند به ايشان راي داديم ولي متاسفانه تحول را در جهت افزايش گراني و تورم شاهديم. اي کاش به ايشان راي نمي داديم!
    
فتحي- مرند
    *
به نظرم در دادن مسئوليت به افراد نبايد فرزندان آنها در حال تحصيل يا مقيم کشورهاي غربي باشند. تا زماني که چنين است آقايان احساس مي کنند که فرزندانشان گروگان غربي ها هستند لذا تا مي توانند با غربي ها مماشات مي کنند به جاي اينکه به وظيفه و مسئوليت ذاتي خود عمل کنند.
    
دشتي
    *
مشکل دولتمردان اين دولت در مذاکره با آمريکا اين است که به جاي طلبکار با چهره بدهکار سر ميز مذاکره حاضر شده و مي شوند. در نتيجه بر سر منافع ملي کشور معامله صورت مي گيرد. در حالي که ما بايد طلبکار باشيم به عنوان مثال آمريکايي ها نبايد در منطقه ما حضور داشته باشند چرا در اين مورد مطالبه اي صورت نمي گيرد.
    
بيگ زاده
    *
مردم ديگر در اين گران شدن لحظه اي با توضيحات مبالغه آميز مسئولان بيگانه اند و فقط ثبات قيمت در بازار را مي خواهند. نبايد توجيهات غيرمنطقي توجيه گر دستبردهاي پي در پي به جيب مردم شود.
    
بهمني
    *
وزير بهداشت بايد پاسخگو باشد که چرا ظرف مدت يک ماه داروي بيماران خاص 3 برابر افزايش قيمت يافته است؟ دارويي مربوط به بيماري سرطان که 425 هزار تومان بود الان يک ميليون و 300 هزار تومان به فروش مي رسد!
    11910922
    *
چرا براي کافه ونگوگ در موزه امام علي(ع)، زيرمجموعه سازمان فرهنگي هنري شهرداري در ماه مبارک رمضان، خدمات پذيرايي به صورت سفارش تلفني براي بيرون ميسر است اما مشاغل خدمات کافه و رستوران هاي سطح شهر با ممانعت قانون اماکن ناجا اين امکان فراهم نيست؟ آيا اين دوگانگي تجاوز به قانون و نوعي ترفند براي ترويج روزه خواري نيست؟!
    06460902