وضع نان و غذاخوریها در مرداد صدرنشین شکایت به وزارت صنعت بود

 وضع نان و غذاخوریها در مرداد صدرنشین شکایت به وزارت صنعت بود   14 شهریور – 97
 می بایست مبارزه جدی پیگیری افشاگرانه محور ترفند تبلیغاتی مقصر قلمداد کردن برخی از کارگزاران و قربانی کردن پایینی ها برای مصون ودر امان ماندن بالایی های صدر نشبن همه کاره  شود تا مجبور شوند از برج عاج نشینی خارج و پاسخگوی باشند.
تهران- ایرنا- بیشترین شکایت‌های ثبت شده سازمان‌های استانی صنعت، معدن و تجارت در مردادماه به «نان» (بخش کالا) و «غذاخوری ها» (بخش خدمات) مربوط می شود.
به گزارش سه شنبه تارنمای وزارت صنعت، معدن و تجارت، مردادماه 28 هزار و 101 فقره گزارش و شکایت مردمی درباره کالا و خدمات از طریق تلفن و سامانه 124 در سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ثبت شد.
از کل شکایت ها، 24 هزار و 632 فقره (88 درصد) مربوط به کالا و 3469 فقره (12درصد) مربوط به خدمات بود.
بیشترین شکایت‌ در بخش کالا مربوط به «نان» و «میوه و سبزی» و در زمینه خدمات مربوط به «رستوران های غذاخوری» و «تعمیرگاه‌های خودرو سبک» است.
گرانفروشی و تقلب در صدر عناوین تخلف قرار دارد.
از مجموع شکایت های خصوصی به 607 فقره (2درصد) با برآورد ارزش 17 میلیارد و 418 میلیون و 779 هزار و 532 ریال در کارگروه‌های استانی رسیدگی شد که به مصالحه و جلب رضایت شاکیان منجر شد.
این امر از تشکیل و ارجاع پرونده به ادارات کل تعزیرات و دیگر محاکم قضایی جلوگیری می کند.
به گزارش ایرنا، مردم می توانند شکایت های خود را با شماره تلفن 124 یا سامانه 124 در میان بگذارند.