وضع نان و
غذاخوریها در مرداد صدرنشین شکایت به وزارت صنعت بود 14 شهریور – 97
می بایست مبارزه جدی پیگیری افشاگرانه محور
ترفند تبلیغاتی مقصر قلمداد کردن برخی از کارگزاران و قربانی کردن پایینی ها برای
مصون ودر امان ماندن بالایی های صدر نشبن همه کاره شود تا مجبور شوند از برج عاج نشینی خارج و
پاسخگوی باشند.
تهران- ایرنا- بیشترین شکایتهای ثبت
شده سازمانهای استانی صنعت، معدن و تجارت در مردادماه به «نان» (بخش کالا) و
«غذاخوری ها» (بخش خدمات) مربوط می شود.
به گزارش سه شنبه تارنمای وزارت صنعت،
معدن و تجارت، مردادماه 28 هزار و 101 فقره گزارش و شکایت مردمی درباره کالا و
خدمات از طریق تلفن و سامانه 124 در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها ثبت شد.
از کل شکایت ها، 24 هزار و 632 فقره (88 درصد) مربوط به کالا و 3469 فقره (12درصد) مربوط به خدمات بود.
بیشترین شکایت در بخش کالا مربوط به «نان» و «میوه و سبزی» و در زمینه خدمات مربوط به «رستوران های غذاخوری» و «تعمیرگاههای خودرو سبک» است.
گرانفروشی و تقلب در صدر عناوین تخلف قرار دارد.
از مجموع شکایت های خصوصی به 607 فقره (2درصد) با برآورد ارزش 17 میلیارد و 418 میلیون و 779 هزار و 532 ریال در کارگروههای استانی رسیدگی شد که به مصالحه و جلب رضایت شاکیان منجر شد.
این امر از تشکیل و ارجاع پرونده به ادارات کل تعزیرات و دیگر محاکم قضایی جلوگیری می کند.
به گزارش ایرنا، مردم می توانند شکایت های خود را با شماره تلفن 124 یا سامانه 124 در میان بگذارند.
از کل شکایت ها، 24 هزار و 632 فقره (88 درصد) مربوط به کالا و 3469 فقره (12درصد) مربوط به خدمات بود.
بیشترین شکایت در بخش کالا مربوط به «نان» و «میوه و سبزی» و در زمینه خدمات مربوط به «رستوران های غذاخوری» و «تعمیرگاههای خودرو سبک» است.
گرانفروشی و تقلب در صدر عناوین تخلف قرار دارد.
از مجموع شکایت های خصوصی به 607 فقره (2درصد) با برآورد ارزش 17 میلیارد و 418 میلیون و 779 هزار و 532 ریال در کارگروههای استانی رسیدگی شد که به مصالحه و جلب رضایت شاکیان منجر شد.
این امر از تشکیل و ارجاع پرونده به ادارات کل تعزیرات و دیگر محاکم قضایی جلوگیری می کند.
به گزارش ایرنا، مردم می توانند شکایت های خود را با شماره تلفن 124 یا سامانه 124 در میان بگذارند.