فرمانده سپاه خلخال: مسؤولان باید روحیه انقلابی و جهادی را حفظ کنند

فرمانده سپاه خلخال:

مسؤولان باید روحیه انقلابی و جهادی را حفظ کنند  9 آبان – 97
 فقط درحکومت های کودتایی دیکتاتوری نظامی بطور آشکار با مردم آمرانه رفتار می شود آنهم نه از سوی رده های نظامی پایین که ازسوی مقامات نظامی کودتایی بالاست.ولی چون رژیم ولایت فقیه نامتعارف و قرون وسطایی است همه ادا واطوار مهره های ریز ودرشتش کمدی ووارونه است.
فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: در شرایط کنونی تقویت روحیه جهادی و انقلابی مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران از ضروریات است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جهانبخش عطایی عصر امروز در حاشیه یادواره شهدای روستای منامین شهر هشجین ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری آقا اباعبد الله و اربعین حسینی، اظهار کرد: سیل جمعیت و مغناطیس عزاداران حسینی هر سال در چنین روزی عظمت و کنگره عظیم جهان را در شهر مقدس کربلا تشکیل می‌دهد.
وی افزود: شهدا دانشگاه ایثار و شهادت و از خود گذشتگی هستند و جوانان ما باید آنان را الگو و سرلوحه زندگی خویش قرار دهند.
عطایی در ادامه ایران را بیشه شیران و سرزمین شهدا دانست و افزود :  جوانان مومن و انقلابی این سرزمین همواره برای دفاع از سرزمین خود آماده هستند و در این راه جانفشانی می‌کنند.
وی در ادامه راهپیمایی 13 آبان و جشن چهل سالگی جمهوری اسلامی را عامل مهم و جوابی محکم بر دشمنان این نظام دانست و افزود : مردم شهید پرور و ولایی ایران امسال نیز قدرت خود را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان خواهند داد .
عطایی ادامه داد: باید نسل جوانان  امروزی با فرهنگ شهادت و ایثار آشنا شوند تا بتوانیم در مقابل توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمن پیروز و سربلند باشیم.
عطایی در ادامه سخنان خود خواستار تقویت روحیه جهادی و انقلابی مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران شد و افزود: با برگزاری یادواره‌ها و سوگواره‌های مختلف در مدارس و مکان‌های مذهبی می‌توانیم اعتقادات مذهبی را در جوانان افزایش دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مداحی، شعر خوانی و قرائت وصیت نامه شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.