كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه  کیهان 10 مهر - 97
كيهان و خوانندگان
* همان گونه كه برجام باعث تشديد مشكلات اقتصادي كشور شد با تصويب FATF عملا دست جاسوسي و اطلاعاتي غربي ها در كشور باز مي شود و شروع به اختلال در امنيت مي كنند و عامل هر دو اينها يك گروه هستند.
9087?0901 و 5411?0918
* اين اتفاق هايي كه افتاده و مي افتد از خودتحريمي هاي دولت و تصويب FATF تا كمبودهاي مصنوعي كه در بازار شاهديم همه در اجراي پروژه اي است كه افراد نفوذي در دولت با چراغ خاموش دنبال تكميل آن هستند.
8770?0915
* وقتي آمريكا دشمن قسم خورده انقلاب، سپاه پاسداران يعني حافظ امنيت كشور را تروريست و برعكس تروريست هاي تكفيري جنايتكار مثل داعش را مردم ناراضي مورد خطاب قرار مي دهد در اين شرايط و وضعيت تصويب FATF يك نوع حماقت است و موجب بهره برداري صهيونيست ها خواهد شد.
8853?0912
* دولت در طي اين 5 سال فقط سرخوش وعده هاي برجامي غرب بود ولي از تلاش براي تحقق آن هم غفلت كرد. مثلا قرار بود تحريم ها تعليق شود اما حتي اروپا هم ساختار تحريم ها را حفظ كرد. واقعا با كدام دلخوشي همچنان به نتيجه مذاكره با اروپا خوشبين هستند؟
0883?031
* تجربه اين چند سال نشان مي دهد كه برجام اسم رمز عمليات جامع مشترك غرب برعليه ايران اسلامي بود. هركدام از دشمنان طبق اين نقشه جامع كار خودشان را انجام دادند و امروز مرحله به مرحله وتحت عناوين مختلف از ميوه آن استفاده مي كنند.
2539?0910
* گروهي از نمايندگان مجلس ابتدا طرح شفافيت آراء نمايندگان را كنار زدند بعد با خيال راحت قانون FATF را به رغم اطلاع از ضرر و زيان هاي آن به تصويب رساندند و به دنبال تصويب اجزاي آن هستند.
صباغيان
* روزنامه آفتاب يزد هر از چند گاه يكي از مطالب كيهان را تحريف مي كند و بعد به نقد آن مي پردازد. اين اقدام آفتاب يزد علاوه بر آنكه خيانت در امانت است به اندازه اي ناشيانه است كه اگر كسي يادداشت و يا گزارش كيهان را خوانده باشد به آساني متوجه مي شود كه آفتاب يزد مطالب كيهان را تحريف و دستكاري كرده است. مي خواستم عرض كنم كه اين روزنامه دنبال آن است كه كيهان جوابش را بدهد و از اين طريق براي خودش كسب وجهه كند.
154?0912
* آقاي آخوندي وزير راه و شهرسازي براي فرار از مسئوليت پذيري در حوزه مديريتي خويش به فرافكني و پيچيدن به دست وپاي ديگران در حوزه هاي ديگر رو آورده است. قديمي ها چه زيبا مي گفتند كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمو دي.
9590?0914
* با تروريست هاي اقتصادي بايد همان برخوردي شود كه با تروريست هاي منطقه مي شود. امروز مردم ايران آماج حملات بي رحمانه تروريست هاي اقتصادي زالوصفت قرار گرفته اند و واجب است كه برخوردي جدي با آنان صورت پذيرد.
9452?0912
* آن زمان كه توافقي در كار نبود اوضاع اقتصادي مطلوب بود و به سمت خودكفايي و تحقق اقتصاد مقاومتي پيش مي رفتيم و هرازگاهي اخبار دستاوردهاي سلول هاي بنيادين، نانو و? موجي از خوشحالي در جامعه به وجود مي آورد اما از امضاي برجام به بعد ديگر خبري از دستاوردهاي جديد نيست و وضع اقتصاد هم همه مردم مي دانند كه چه حال و روزي دارد.
شميراني
* در موضوع اعتصاب كاميون داران بعضي از مديران دولتي با اهداف خاصي دست داشته اند. خود كاميون داران از خدا مي خواهند كه هميشه كار براي آنان باشد و بتوانند كسب درآمد بكنند.
4897?0914 و 8717?0936 و 1486?0916
* كارنامه پنج ساله دولت مدعي تدبير، اميد و اعتدال شده بيكاري اكثر قشر جوان و تحصيل كرده، ركود، تورم، كاهش شديد ارزش پول ملي كشور، بي تدبيري، ثابت ماندن يارانه طي يك دهه، افزايش چشمگير قيمت ها بعضا تا 3-4 برابر و?!
2753?0918
* اين روزها هر وقت به فروشگاه ها مي روم و حمله بي دليل مردم و خريد جنون آميز كالاها را مي بينم قلبم به درد مي آيد? خدا از دولت كه باعث اين وضعيت شد نگذرد!
9276?0936
* قيمت فعلي لوازم خانگي رشد چشمگيري داشته با ابلاغ جديد وزارت صنعت مبني بر آزادسازي قيمت ها، ضربات جبران ناپذيري ديگر بر مردم و حتي به فروشندگان و توليدكنندگان وارد مي شود! بسياري از مردم با قيمت هاي قبلي براي خريد مشكل داشتند واي به روزي كه قيمت ها آزاد و با رشد چشمگير مواجه شوند!
3393?0913
* از كساني كه به جاي حل مشكلات اقتصادي جامعه با دشمنان نظام همگام شده و براي موضوعات چرندي مثل رفع حصر و برگزاري كنسرت و ورود زنان به ورزشگاه ها و? تلاش كردند به صورت ويژه خسته نباشيد عرض مي كنم!
2878?0914
* كسي نيست به دولتي ها بگويد از دادن چهار ريال يارانه نوزادان براي جلوگيري از نقدينگي استنكاف مي كنيد ولي سر كيسه را شل كرديد و ميليارد ميليارد ارز را براي مسافرين تفريح در اروپا هزينه كرديد و به از ما بهتران داديد? دلار پتروشيمي ها را گرفتيد و سرمايه خلق الله را حاتم بخشي كرديد.
1382?0915