احضار و بازداشت چند نفوذي در حوزه جمعيت

احضار و بازداشت چند نفوذي در حوزه جمعيت   7 آذر -97
اطلاعات سپاه پاسداران در ادامه جنگ قدرت و ثروت باندی وجناحی ماهیت خائنانه وجنایتکارانه اش را  ۀشکارا به نمایش گذاشته است . برای اینکه پس ازبازداشت فعالان محیط زیست به اتهام جاسوس نفوذی بیگانه و به قتل رسانیدن کاووس سیدامامی با عنوان خودکشی اکنون برای توجیه بازداشتی های جذید با اتهام تلاش برای کنترل رشدجمعیت کشف کرده است که نفوذی های جاسوس بیگانه اندچون اخلال درروند رشد جمعیت و فقروبیکاری کرده اند.البته هدف تشکیل دادگاه نمایشی برای کنترل فضای دانشگاهی قبل از فرارسیدن 16 آذر است.
افرادي كه با اقدامات شبكه اي خود، در پوشش فعاليت هاي علمي اقدام به نفوذ در دستگاه هاي مختلف حاكميتي و مانع آفريني در برابر اجراي صحيح سياست هاي كلي نظام در زمينه جمعيت كرده بودند، احضار و بازداشت شدند.
اخيرا يكي از نهادهاي امنيتي كشور با همكاري دستگاه قضائي اقدام به برخورد با تعدادي از اساتيد و مسئولان در حوزه جمعيت نموده است.
به گزارش مشرق، اين افراد با اقدامات شبكه اي خود، در پوشش فعاليت هاي علمي اقدام به نفوذ در دستگاه هاي مختلف حاكميتي و مانع آفريني در برابر اجراي صحيح سياست هاي كلي نظام در زمينه جمعيت نمودند.
طبق اطلاعات بدست آمده، در اين خصوص دكتر م.ح پژوهشگر دوتابعيتي بازداشت و دكتر م.ع تاكنون چندين مرتبه احضار گرديده است.
اين عناصر متهم به اقدام عليه امنيت كشور از طريق ارتباط و همكاري با موسسات برانداز، ايجاد انحراف و اختلال هدفمند در تصميمات نهادهاي سياستگذار، آمارسازي، خروج اطلاعات از كشور و... مي باشند.
اين افراد با ايجاد شبكه اي گسترده در نهادهاي بين المللي وابسته حكومت آمريكا، دفتر صندوق جمعيت سازمان ملل در ايران، وزارت علوم، وزارت بهداشت، مركز پژوهش هاي مجلس، سازمان برنامه و بودجه، مركز آمار، مركز بررسي هاي استراتژيك رياست جمهوري و... اقدام به ممانعت از تحقق صحيح سياست هاي كلي نظام نمودند.