دروغ نامه کیهان 12دی-97
گفت و شنود
ناپلئون!
ناپلئون!
گفت: آقاي ظريف گفته است اهداف برجام
اقتصادي نبود و ما با 1 درباره مسائل اقتصادي صحبت نمي كرديم!
گفتم: خب، معلوم است كه با آنها درباره
مسائل اقتصادي نظير واردات و صادرات و نقدينگي و تورم و ركود و اين جور چيزها بحث
نمي كرديد، چون اين مسائل داخلي است و به آنها مربوط نبوده است.
گفت: مگر به زمين و زمان قسم نمي خوردند
و آسمان و ريسمان را به هم گره نمي زدند كه مذاكرات براي لغو تحريم هاست؟! و هدف
از لغو تحريم ها هم گشايش اقتصادي بود. پس چرا مي گويند هدف مذاكرات اقتصادي
نبود؟! يعني يادشان رفته كه چه هياهويي راه انداخته بودند كه آب خوردن مردم هم به
مذاكرات مربوط است و..؟! پس اينهمه امكانات و ظرفيت ها و بودجه را براي چي هزينه
كردند و برباد دادند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو از قنادي شيريني
كشمشي خريده بود ولي ديد يك دانه كشمش هم در آن نيست. وقتي اعتراض كرد قناد گفت؛
عجب آدمي هستي ها؟ مگه شيريني ناپلئوني كه مي خري توي هر كدومش يك ناپلئونه؟!