انفجار گاز منزل مسكوني را تخريب كرد

انفجار گاز منزل مسكوني را تخريب كرد   12دی-97
رئيس اداره گازرساني منطقه يك سنندج گفت: به دليل رعايت نكردن موارد ايمني در استفاده از گاز طبيعي و بر اثر نشت گاز و انفجار، يك باب منزل مسكوني در منطقه تقتقان سنندج 80 درصد تخريب و يك نفر نيز مصدوم شد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، شكرالله ناصري اظهار داشت: اين حادثه در منطقه تقتقان و به دليل بي احتياطي و سهل انگاري صاحبخانه در استفاده از وسايل گازسوز و نشت گاز رخ داده است.
وي با بيان اينكه ميزان خسارت وارده به اين منزل مسكوني مشخص نيست، افزود: در اين حادثه تنها يك زن در منزل حضور داشت كه دچار مصدوميت شد و بلافاصله از سوي ماموران امدادي براي مداوا به بيمارستان اعزام شد.

ناصري از شهروندان تقاضا كرد قبل از استفاده از وسايل گازسوز از ايمن بودن آن مطمئن و با رفع نواقص از سالم بودن و نصب درست آن اطمينان كسب كنند تا شاهد حوادث ناگوار اين چنين نباشيم.