نامه‌ها وصدای شما


رسیدگی به وضعیت مامورین ایستگاه‌های بی‌آر تی
در رژیم گذشته، بلیط فروشان شرکت واحد اتوبوسرانی در دکه‌هایی (باجه) مستقر بودند و با استفاده از وسایل گرم یا خنک‌کننده از سرما و گرما و گرد و غبار و هوای آلوده ناشی از وسایل نقلیه در امان بودند.
امروزه مامورین ایستگاه‌های بی‌آر تی که مراقب کارت زدن مسافران هستند از هیچ گونه امکاناتی بهره‌مند نیستند.
-
چون ایستگاه درو پیکر ندارند، لذا هم مامورین و هم مسافران از سرما و گرما و آلودگی صوتی و هوایی محفوظ نیستند.
-
مسافران حداکثر 5 دقیقه در ایستگاه منتظر اتوبوس می‌مانند، اما مامورین ایستگاه‌ها حداقل 8 ساعت بایستی در سرما و گرما انجام وظیفه کنند و این برای هر کسی زجرآور است.
-
مامورین ایستگاه‌ها حق ندارند برای گرم شدن در زمستان و هوای سرد آتش روشن کنند.
-
مامورین ایستگاه‌ها جای ثابتی برای قضای حاجت ندارند، اگر ایستگاه را برای لحظاتی ترک کنند و کسی را به جای خود بگمارند و مامور گشت متوجه بشود به اندازه یک روز حقوق جریمه می‌شوند.
-
این مامورین تحت استخدام پیمانکاران شهرداری هستند و پیمانکاران هیچ کاری نمی‌توانند برای رفاه این قشر انجام دهند.
-
زمانی که خطوط بی‌آر تی را طراحی کردند فراموش کرده‌اند برای رفاه حال مامورین ایستگاه‌ها اطاق با وسایل سرد و گرم‌کننده و حتی سرویس بهداشتی در نظر بگیرند.
-
آیا شهرداری درحال حاضر نمی‌تواند برای این قشر زحمتکش برای مقابله با هوای سرد بخاری برقی پرتابل اختصاص دهد!
-
مامورین ایستگاه‌های بی‌آر تی، بندگان خدا و فرزند همین مرز و بوم هستند شرط انصاف نیست که مسئولین شهرداری در هوای سرد و گرم در اطاق‌های گرم و خنک بر صندلی‌ها لم بدهند، درحالی که مامورین ایستگاه در هوای سرد از سرما بلرزند و بیمار بشوند و در هوای گرم و داغ عرق بریزند و کلافه و گرمازده شوند.
اکبر عابدی اشلقی - تهران
اکبری بازنشسته تامین اجتماعی از تهران: از صندوق‌های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی انتظار داریم که برای پرداخت هزینه‌های درمان بازنشستگان از طریق بیمه‌های تکمیلی، در اسرع وقت اقدام کنند. متاسفانه بیمه‌تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با چند ماه تاخیر (3 ماه) هزینه‌های درمان را به حساب بیمه‌شدگان واریز می‌کند و این درحالی است که اول هرماه حق بیمه تکمیلی افراد از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود. لطفاً صدای ما را برای چندمین‌بار به گوش مسئولان ذیربط برسانید شاید ترتیب اثر دهند.