امام جمعه جدید نطنز معرفی شد

امام جمعه جدید نطنز معرفی شد 8شهریور-98
یک ربات دیگر به بقیه ربات های نمازجمعه ها اضافه شد.
با حضور معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی به عنوان امام جمعه جدید نطنز معرفی شد.
امام جمعه جدید نطنز معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز که با موضوع تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان نطنز برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه محرم و عاشورا قرار داریم، یکی از وظایف ما این است که فرهنگ عاشورا را در جامعه رواج دهیم و دل‌هایی که یک سال منتظر عاشورا بودند، زنگار آن را با محرم عاشورا برطرف کنیم.
معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تقدیر از زحمات چند ساله حجت‌الاسلام روح‌اله امینی، امام جمعه نطنز گفت: امام جمعه سابق نظنز، منشأ خیر و برکت برای این شهرستان بود و این جابجایی و تغییرات شورا، امروز در 8 شهرستان کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.
وی افزود: در دوره جدید شورای سیاستگذاری، بنا بر برنامه‌مند شدن نمازهای جمعه کوتاه مدت و بلند مدت برای ستادهای نماز جمعه برنامه‌ریزی شده است، که بررسی موارد شهرستان کاربرگ برنامه‌ای که دارند، افقی برای شورا برای کوتاه مدت و بلند مدت در نظر می‌گیرند.
رضوانی‌نسب با تأکید بر این‌که معجزه انقلاب اسلامی ایران این بود که  به جوانان کشور بها داد، تصریح کرد: این جوانان بودند که ایران را به جایگاه رفیعی رساندند، ایرانی که روزگاری مستعمره آمریکا بود، امروز رو در روی آن ایستاده و کابوسی برای آمریکایی‌ها شده است.
معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که امروز در اوج جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هستیم و دشمنان قصد دارند مردم و جوانان را ناامید کنند، عنوان کرد: از روحانیت به خصوص ائمه جمعه کشور می‌خواهیم که با تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی، نشاط و امید را به جامعه تزریق کنند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 900 پایگاه نماز جمعه در کشور وجود دارد که ائمه جمعه در این پایگاه‌ها می‌توانند با بیان مشکلات و راهکارهای هر منطقه و تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری مشکلات را رفع کنند.
رضوانی‌نسب با بیان این‌که ائمه جمعه نباید وارد بازی‌های سیاسی و حواشی شوند، ادامه داد: ارتباط ائمه جمعه با جوانان بسیار مهم است و از ناامید کردن جوانان در جامعه جلوگیری می‌شود؛ باید امیدآفرینی را در جامعه با استفاده از مؤلفه‌های آن ترویج دهیم.
یوسف حسنی در ادامه این جلسه با بیان این‌که نماز جمعه از نمادهای حاکمیت اسلامی است، اظهار داشت: مردم با اعتقاد راسخ در نماز جمعه شرکت می‌کنند و به امامان جمعه به عنوان نماینده حاکمیت و ولایت احترام می‌گذارند.
فرماندار شهرستان نطنز افزود: جوانان مؤمن، انقلابی و پایبند به ارزش‌های اخلاقی باید در نماز جمعه حضور پیدا کنند تا بتوانند نقش خود را به عنوان کانون تربیت نسل انقلابی و مؤمن ایفا کنند.
به گزارش فارس، در این جلسه حجت‌الاسلام محمد یعقوبی به عنوان امام جمعه جدید نطنز معرفی و از زحمات 5 ساله حجت‌الاسلام روح‌اله امینی تقدیر به عمل آمد.