صحبت درباره مذاکره با آمریکا عزت ملت را از بین می‌برد

صحبت درباره مذاکره با آمریکا عزت ملت را از بین می‌برد 8شهریور-98
نگاه کنید سرنوشت ملت واقتصاد کشور دست چه ربات هایی است  که  زیرکنترل اطلاعات سپاه پاسداران اند وهدایت می شود ؟
امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه مسؤولان نباید عزت ملت را زیر سؤال ببرند، گفت: وقتی مردم تا پای جان خود از نظام و‌ انقلاب دفاع می‌کنند مسؤولان دولتی نباید زیر بار مذاکره بروند.
صحبت درباره مذاکره با آمریکا عزت ملت را از بین می‌برد
به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان، با بیان اینکه یکی از نیازهای ضروری جامعه اعتماد مردم نسبت به مسؤولان است، اظهار کرد: مسؤولان در خط مقدم مقابله با مشکلات بوده و باید عزت ملت را حفظ کنند و‌ مردم با مقاومت خود دشمن‌شاد نشده و در کنار ولایت هستند.
وی با اشاره به سیاست اقتدار در سیاست خارجه گفت: در چنین وضعیت اقتصادی رئیس‌جمهور نباید بگوید برای مصلحت کشور شاید با مسؤولان امریکا مذاکره کنم، وقتی مقام معظم رهبری می‌گوید نباید با آمریکا مذاکره شود چرا مسؤولان دولتی این‌گونه صحبت می‌کنند.
امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه مسؤولان نباید عزت ملت را زیر سؤال ببرند، تصریح کرد: وقتی مردم تا پای جان خود از نظام و‌ انقلاب دفاع می‌کنند مسؤولان دولتی نباید زیر بار مذاکره بروند زیرا وقتی رئیس‌جمهور ایران چنین صحبتی را بیان کردند دهن‌کجی آمریکا و غرب شروع شده است.
طیبی با درخواست از رئیس‌جمهور برای مشاوره گرفتن با نهادهای مختلف بیان کرد: از آقای روحانی درخواست دارم درباره مسائل مختلف ازجمله مذاکره با آمریکا با مشاوران خود مشورت کند، آمریکا فقط به دنبال منافع خود بوده و به هیچ وجهه خیر و صلاح ملت ایران را نمی‌خواهد.
وی برخورد قاطعانه قوه قضائیه را لازمه ایجاد آرامش در جامعه دانست و بیان کرد: بعد از دستگیری مدیرعامل ایران‌خودرو و بعضی از مدیران سایپا دولت این‌گونه برخوردها را مناسب ندانست درحالی‌که چنین اقداماتی از سوی قوه قضائیه باعث ایجاد آرامش در جامعه شده و بعضی از مسؤولان با چنین صحبت‌هایی مردم را ناامید نکنند.
امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه در خطاب به مسؤولان شهرستانی برای حل مشکل خانواده‌های آسیب‌دیده در آتش‌سوزی اخیر گفت: در ابتدای هفته چهارخانه در آستانه‌اشرفیه دچار حریق شدید شده و تمام سرمایه خود را از دست دادند لذا از مسؤولان شهرستان آستانه‌اشرفیه درخواست دارم برای حل مشکل این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.