آماده‌باش دستگاه‌های امدادی در استان قزوین

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی در استان قزوین/ بارش‌ها ادامه دارد7آبان-98
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: اکنون دستگاه‌های امدادی استان در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت وقوع مشکل، سریعاً وارد عمل شوند.
آماده‌باش دستگاه‌های امدادی در استان قزوین/ بارش‌ها ادامه دارد
قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: در پی بارش‌های شدیدی که طی روزهای اخیر در استان قزوین رخ داده است، آخرین خسارات مربوط به اواخر ساعات روز جمعه در بخش کوهین در رابطه با تخریب واحدهای مسکونی و آب‌گرفتگی منازل و خساراتی به بخش‌هایی از شهرستان تاکستان بوده است و پس از آن خوش‌بختانه خسارتی به استان وارد نشده است.
وی افزود: البته در مواردی به‌دلیل شدت بارندگی‌ها مشکلاتی از قبیل آب‌گرفتگی معابر در برخی نقاط استان رخ داده است که این مشکلات بلافاصله مرتفع شده‌اند.
مهدیخانی در پایان گفت: هم‌اکنون نیز دستگاه‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت بروز مشکل به‌سرعت وارد عمل شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس، سامانۀ جدید بارشی از اواخر هفتۀ گذشته وارد استان قزوین شده است، در نتیجه این بارش‌ها خسارت‌هایی در بخش کوهین گزارش شد؛ همچنین محمدقاسمی دادستان استان قزوین نیز اعلام کرد، قصور دستگاه‌های اجرایی در وقوع بلایای طبیعی قابل گذشت نیست و دستگاه قضایی با رویکرد پیشگیرانه عملکرد مسؤولان را بررسی خواهد کرد.