نامه‌ها وصدای شما

سرویس‌های بهداشتی بیمارستان فارابی
بیمارستان چشم پزشکی فارابی، قطب علمی این رشته در ایران است، که مراجعان کثیری از اقصی نقاط کشور جهت درمان انواع بیماری‌های چشم دارد، اما متاسفانه امکانات رفاهی – بهداشتی برای مراجعان به این مرکز عظیم با توجه به اینکه اکثراً شهرستانی هستند، مناسب نیست! از بخش خدمات این بیمارستان انتظار می‌رود حداقل جهت حفظ سلامت افراد برای تمیز و پاکیزه نگهداشتن سرویس‌های بهداشتی بیمارستان اقدام کنند.
یک بیمار مراجعه‌کننده شهرستانی به بیمارستان فارابی
 *یک مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی از تهران: از رئیس‌جمهوری محترم درخواست داریم با اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، یک یادگار خوب از دولت خود برای آینده به‌جای بگذارند.
*
حسینی از تهران: چرا مسئولان ذیربط کار سهام عدالت را به پایان نمی‌رسانند؟ قرار بود پس از 10 سال پول آنرا پرداخت کنند، الان نزدیک به 13 سال است که از این موضوع می‌گذرد و هنوز تکلیف سهام عدالت را مشخص نکرده‌اند! از مسئولین تقاضا می‌شود هرچه زودتر این موضوع را به سرانجام برسانند.
*
یک مسافر مترو از تهران: با وجود اینکه در برخی از ایستگاه‌های مترو نمازخانه در ایستگاه وجود دارد، متاسفانه اجازه استفاده از آنرا جهت اقامه نماز به غیر از پرسنل آن ایستگاه نمی‌دهند! به مسئولان ذیربط بگویید تا نسبت به موضوع فوق رسیدگی نمایند.