پیامک های ساختگی ودروغ نامه کیهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان  10 مهر -99

 پیامک  های ساختگی  ودروغ  نامه کیهان و خوانندگان

ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای انتخاب مجدد خود به دنبال جوسازی است به همین دلیل از طریق عوامل خود در داخل کشور ایجاد هرج و مرج را پیگیری می‌کند. فلذا مشاهده می‌شود که عده‌ای از مدعیان اصلاح‌طلبی به دنبال استعفای رئیس‌جمهور هستند، عده‌ای دیگر ساز مذاکره با آمریکا را می‌زنند و بعضی از آنان نیز صحبت از تحریم انتخابات می‌کنند. مطمئن هستم که خداوند توسط ملت مکر آنان را به خودشان برمی‌گرداند.
2907---0912
آقای رئیس‌جمهور به درستی گفتند اکنون با آمریکا در جنگ واقعی اقتصادی هستیم ولی معلوم نیست چرا جواب صریح به افرادی که در جبهه خودی نسخه ضعف و ذلت‌پذیری در برابر دشمن را می‌پیچند نمی‌دهند! در ضمن در این جنگ اقتصادی چگونه می‌شود اقتصاد کشور را با نگرش سرمایه‌سالارانه و فانتزی اجتماعی اداره کرد؟
4065---0913 
و 6858---0919
مسئولان دولت لطفا قدری در نطق‌های خود ملاحظه و تأمل کنند. روزی گفتند، آب خوردن ما هم وابسته به مذاکره و برجام است (یعنی اعلام احتیاج به کدخدا) و روز دیگر اعلام کردند که هرچه لعنت دارید نثار ترامپ کنید. چرا که همه مشکلات به دست اوست! شما با این سخنان دشمن را به ادامه و افزایش خباثت‌ها و فشارها مصمم‌تر می‌کنید! چرا که احساس می‌کند طرح‌ها و اقدامات او موثر بوده است.
نیکنام
آقای روحانی! شما که می‌گویید در زمان دفاع مقدس یک قبضه توپ ضدهوایی ساخت دو کشور اروپایی را برای تعمیر به آن دو کشور فرستادید ولی نه تعمیر کردند و نه پس دادند، اروپای بدعهد را می‌شناختید و پس از دو دهه مجددا به آن‌ها اعتماد کردید؟
1936---0913
سردار سلامی، خدا قوت! با مشتی که بر دهان ترامپ زدی به جز آمریکایی‌های کثیف، پادوهای بی‌‌غیرتشان هم خفه شدند. دنیا و آخرتت آباد که خیلی مردی؟!
5428---0912
مسئول این آشفته‌‌بازار و وضعیت بد اقتصادی کشور که کمر ملت را شکسته باید 100 بار اعدام شود. از خداوند می‌خواهیم افراد خائن را به زمین گرم بزند و همه آنان را در همین دنیا خوار و ذلیل کند.
8896---0905
با توجه به فشار اقتصادی که به مردم وارد می‌شود لازم است رئیس‌جمهور در مجلس حاضر شود و برنامه‌های خود را برای مقابله با آن و نحوه بهبود معیشت مردم ارائه کند.
7451---0912
ملت شریف ایران! نظرتان را به یک نمونه از جلوه‌های تدبیر دولت جلب می‌کنم. وقتی دستگاه‌های نظارتی دولت عملا تعطیل شده‌اند و دولت فقط به تماشا نشسته است، ضرورتاً صدا و سیما هر روز باید موردی از نابسامانی‌های کشور را که به خاطر اشکال در سامانه توزیع به وجود آمده کشف کند و در معرض دید دستگاه قضایی قرار دهد. یک بار فولاد، یک بار سمّ کشاورزی، یک بار محصولات پتروشیمی و...
سید طباطبایی
قیمت سوئیت 40 متری در شهرک اکباتان 2 میلیارد و 500 میلیون تومان شده است. این وضعیت اسفناک نتیجه و حاصل حاکمیت چندین ساله مدعیان اصلاح‌طلبی غرب‌گرا بر سرنوشت کشور است همان‌ها که مسکن مهر را طرح مزخرف می‌دانستند  و می‌گفتند دولت وظیفه‌ای برای خانه‌دار شدن مردم ندارد.
8688---0938
در واکنش به دستور رئیس‌جمهور برای الزام دستگاه‌ها برای تسهیل ساز و کار دریافت انتقادات مردم، می‌گویم؛ از دولت انتقاد کنند تا بگویید «بروند به جهنم»؟!
سیدمجتبی مداین
دادن ماشین دنا پلاس با نصف قیمت کارخانه به نمایندگان پروژه‌ای است که هدف طراحان آن تخریب چهره این دوره مجلس و نمایندگان بوده است. آنچه مردم از این مجلس انقلابی در همه مراحل انتظار دارند عمل انقلابی است.
4958---0916
*
چقدر زیباست که به خاطر خدا و دلسوزی برای کشور برادر و همسایه عراق موضعی اتخاذ کنی و بعد که متوجه اشتباه برداشت خود شدی صریحا عذرخواهی کنی! این از اوصاف مقلدین مراجع تقلید تشیع و امثال آقای شریعتمداری است.
6858---0919
در تفاوت آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم کیهان با دولتمردان این دولت همین بس که ایشان مثل یک مرد اشتباه خود را در تلقی از بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی پذیرفت و عذرخواهی کرد ولی دولتی‌ها اشتباه خود را تا می‌توانند توجیه می‌کنند و یک‌بار عذرخواهی نمی‌کنند.
0049----0911 
و 8559----0914
بعضی از کسانی که دفاع از مرجعیت در عراق را بهانه قرار داده و به کیهان به خاطر یک اشتباه برداشت تاختند در اندیشه‌شان چیزی به عنوان اعتقاد به مرجعیت دیده نمی شود. این را با یک جست‌وجوی ساده در گذشته‌شان می‌توان فهمید.
2770-----0912
اگر مسئولین عراقی از همان شروع حادثه فرودگاه بغداد و به شهادت رسیدن سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس تمامی بنیه مادی و معنوی خود را با پشتوانه مردمی برای بیرون راندن آمریکایی‌های متجاوز به کار گرفته بودند امروز راحت بودند و دشمن گستاخ نمی‌شد.
2470----0919
با روی کار آمدن دولت حامی اشرافیت متاسفانه قشر سرمایه‌دار غیرمولد و زالوصفت 10 برابر بر سرمایه خود افزودند و قشر ضعیف و مستضعف جامعه 10 برابر سفره‌هایشان کوچک‌تر شد! این نتیجه سیاست‌های دولت تدبیر و امید بود.
6960----0936 
و 6712----0935
مسئولین شبکه‌های افق و مستند در هفته دفاع مقدس گل کاشتند بابت تهیه و پخش برنامه‌ها و فیلم‌های مستند بسیار مفید و جذاب از رسانه ملی تقدیر و تشکر می‌کنیم.
0054-----0916
چند دهه است که اصلاح‌طلبان به نفع بیگانگان کار می‌کنند و مرتب سر راه پیشرفت کشور سنگ می‌اندازند یک‌بار دیده نشده که دشمنان خارجی را از خود ناراحت و ناامید سازند.
6043-----0916
از اخبار شنیدم وام مسکن جوانان به 400 میلیون تومان افزایش یافته است. من که فردی عادی هستم می‌فهمم که این تسهیلات هیچ تاثیری در افزایش قدرت خرید مردم ندارد و فقط مهر تاییدی بر گران‌تر شدن قیمت مسکن است، مالک و املاکی‌ها می‌گویند وقتی شما این مقدار وام داری پس می‌توانی مسکن را با قیمت بالاتر هم خریداری کنی! آن وقت مسئولین در این چندین سال هنوز متوجه نشدند که این تسهیلات یک مفهومش این است که ما این گرانی را منطقی می‌دانیم پس برای افزایش قدرت خرید مردم تسهیلات در نظر می‌‌گیریم. اگر این تسهیلات را در جهت ساخت مسکن ارزان قیمت می‌دادند واقعا در کاهش قیمت مسکن موثر بود.
5362----021
برای مصون ماندن 8 سال دفاع مقدس از تحریف و عوض نشدن جای شهید و جلاد، اکنون که هنوز شاهدان عینی صحنه‌های خون و حماسه زنده‌اند باید اهتمام لازم را در ثبت وقایع دفاع مقدس داشت و به تعبیر امام‌المسلمین این گنج را استخراج کرد. برای هر روز جنگ به ویژه عملیات‌ها می‌توان صدها فیلم و سریال جذاب ساخت و چندین جلد کتاب نوشت....
5133----0919 
و 7250-----0919