چه فهمیدی؟!(گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان  ۵ دی - ۱۴۰۰

چه فهمیدی؟!(گفت و شنود)

پاسدار دریده سربازجو
طلبکار ولمپن بس پررو
مدام می زنه پشتک ووارو
تاهرروز دنیا کنه زیر و رو
برای پاسداران شده سخنگو
تابگه چرا نشدرقیب بلند گو؟
نداد خبر از مانور رزمایش
پرتاب موشک شدآزمایش
پس علیه رسانه های شان داده تحلیل
شدند بلندگوی تبلیغاتی اسراییل
سربازجونقل کرده از دفتر خاطرات
نفهمیده چه تبلیغ شده ومذاکرات؟
متوجه شده این پدیده نفهم دریده
در طول عمرش چیزی نفهمیده


گفت: برخی از غربگراهای داخلی در رسانه‌های خود خبر مربوط به رزمایش سپاه و موشک‌های دوربُرد و نقطه‌زن سپاه را سانسور کرده‌اند!
گفتم: در عوض هر وقت اسرائیل علیه ایران لفاظی و قُمپزدر می‌کند، بلافاصله خبر آن را با آب و تاب پوشش می‌دهند!
گفت: بی‌حساب نبود که نتانیاهو از آنها به‌عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد می‌کرد!
گفتم: در موضوع کرونا هم همین‌طور بودند. وقتی تلفات کرونا در ایران زیاد شده بود، غربگداها بهداشت آمریکا و انگلیس را به رخ می‌کشیدند و حالا که ایران دستاوردهای فراوانی داشته و آمریکا و اروپا در بحران کرونا غرق شده‌اند لام تا کام حرف نمی‌زنند و ...
گفت: این جماعت نمی‌بینند که آمریکا و اروپا و اسرائيل وقتی تاریخ مصرف پادوهایشان تمام شود، آنها را دور می‌ریزند! چرا برای دشمنان وطنشان نوشابه باز می‌کنند؟!
گفتم: یارو در دفتر خاطراتش نوشته بود؛ من از عمرم چه فهمیدم؟ نفهمیدم چه فهمیدم! همین اندازه فهمیدم که فهمیدم نفهمیدم!