دروغ نامه کیهان ۵ دی - ۱۴۰۰
چه فهمیدی؟!(گفت و
شنود)
گفت: برخی از غربگراهای داخلی در رسانههای خود خبر مربوط به رزمایش سپاه و موشکهای
دوربُرد و نقطهزن سپاه را سانسور کردهاند!
گفتم: در عوض هر وقت اسرائیل علیه ایران لفاظی و قُمپزدر میکند، بلافاصله خبر آن
را با آب و تاب پوشش میدهند!
گفت: بیحساب نبود که نتانیاهو از آنها بهعنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران
یاد میکرد!
گفتم: در موضوع کرونا هم همینطور بودند. وقتی تلفات کرونا در ایران زیاد شده بود،
غربگداها بهداشت آمریکا و انگلیس را به رخ میکشیدند و حالا که ایران دستاوردهای
فراوانی داشته و آمریکا و اروپا در بحران کرونا غرق شدهاند لام تا کام حرف نمیزنند
و ...
گفت: این جماعت نمیبینند که آمریکا و اروپا و اسرائيل وقتی تاریخ مصرف پادوهایشان
تمام شود، آنها را دور میریزند! چرا برای دشمنان وطنشان نوشابه باز میکنند؟!
گفتم: یارو در دفتر خاطراتش نوشته بود؛ من از عمرم چه فهمیدم؟ نفهمیدم چه فهمیدم!
همین اندازه فهمیدم که فهمیدم نفهمیدم!