دفاع بروجردي از فرزندانش

گزیده خبر های 23 آذر90

گفته می شود تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها. مگر امکان دارد که اگر چنانچه این عضو بازار مکاره با دو فرزند دانشجوی بسیجیاش یا اراذل اوباش که بسیجی بودن شان پوشش امنیتی و مصونیت برای اختلاس بانکی شان می باشد آلوده به فساد اختلاس نباشند. ولی از سوی همتایش در بازار مکاره مورد اتهام واقع شوند؟ از سوی دیگر استناد دستگاه فاسد قضاییه که متهم به آن آویزان شده است نه موجب تبرئه شدن وی و فرندان شان نیست ، بلکه بطور مضاعف اختلاس بانکی شان تأیید می شود . برای اینکه دستگاه آلوده به فساد وتبعیض قضاییه در 33 سال پیش مدافع و پشتیبان کلان دزدان وغارتگران و دشمن آفتابه دزدان و قربانی کردن شان بوده است.

فارس : علاءالدين بروجردي نماينده مجلس در حاشيه جلسه علني ديروز مجلس با اشاره به برخي اظهارنظرها درباره نقش خود در فساد مالي اخير اظهاركرد: متاسفانه مطالب و اتهاماتي عليه بنده و فرزندانم در ماجراي فساد مالي اخير مطرح شده كه حتي دادستان كل كشور نيز آن را تكذيب كرده است. من دو پسر دانشجو دارم كه بسيجي هستند و اصلا كار اقتصادي نمي‌كنند. او با بيان اينكه اتهاماتي كه به من زده‌اند، از حد و حدود خارج شده است، افزود: متاسفانه آقاي كريمي‌قدوسي ‌نماينده مشهد‌ در دو يا سه مصاحبه اتهاماتي عليه بنده مطرح كرده ‌كه از ايشان به قوه‌قضاييه شكايت خواهم كرد.

دستگيري يک کانديداي مجلس به علت سخنان تفرقه افکنانه

این دیگر خیلی زیادی مسخره است . چون در کشوری که 33 سال است از سوی دین فرشان وعوامفریبان حاکم دروغ و وارونه عمل کردن بدون وقفه به مردم ایران تحویل داده شده است .اکنون یک نامزد نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم به اتهام سخنان قفرقه افکنانه باز داشت شده است .لابد وی متعلق به باند های مافیایی کودتایی حامی رهبر ولی وقیح منفور و نا مشروع نمی باشد که منجر به بازداشت وی شده است.

خراسان : فرزند يکي از مسئولان استاني در جنوب کشور که اخيرا برنامه هاي تبليغاتي خود را براي شرکت در انتخابات مجلس نهم آغاز کرده بود، به دليل برخي سخنان و رفتارهاي تفرقه افکنانه توسط نهادهاي مسئول بازداشت شده است. عملکرد وي پيش از اين نيز با تذکر معاون سياسي – امنيتي استان مواجه شده بود.

جهت اطلاع

این گزارش خبری هم مکمل خبر تبلیغات تفرقه افکنانه ی قبلی یک نامزد بازار مکاره ی دوره ی نهم می باشد. تازه انگاری جنگ ویرانگر خانمان بر اندازانه ی ایران وعراق که نعمت الهی نامیده شد .بیش از 3 دهه نمی باشد که جنگ افروزان عوامفریب و دین فروش آویزان به این نعمت الهی بودن جنگ می شوند وانگل وابر مفت خوری می کنند که اکنون بنباید این یکی عضو بازار مکاره برای بازار گرمی و رزو و محکم کردن صندلی خود در دوره ی بعدی بازار مکره ی نهم ادعای جانباز یا ترکشی وموجی بودن نکند! چون هدف زیر چتر نام مردم منفعت جویی فردی وباندی می باشد.

با اينكه حدود سه ماه به انتخابات مجلس نهم مانده و در آستانه ثبت‌نام براي انتخابات مجلس قرار داريم، بعضي افراد با شيوه‌هاي ناپسند، مشغول معرفي خود هستند. به گزارش آتي‌نيوز، يكي از نمايندگان كنوني مجلس در سايت شخصي خود با استفاده از لقب "جانباز" تبليغات انتخاباتي را آغاز كرده است. با قطع نظر از صحت و سقم اين ادعا كه وي جانباز است يا نه، اصولاً استفاده تبليغاتي از ويژگي‌هائي از قبيل جانبازي براي حضور در تبليغات انتخاباتي، اقدام نادرستي است كه نبايد اجازه داد در جامعه رواج پيدا كند

میزان سم بنزن در جایگاه‌های سوخت، 210 برابرحد استاندارد

وقتی رژیم بشری وقرون وسطایی باشد که مردم جایگاهی همچون دین ابزاری شده برای شان نداشته باشد که در سرفصل های مورد نیاز نامی از اینان برده می شود .در غیر اینصدرت محلی از اعراب ندارند .معلوم است که برای حاکمان دین فروش و عوامفریب غارتگر رژیم فاشیستی مذهبی جان انسان ها برای شان معنی ومفهومی ندارد .چون اگر داشت تهران را تبدیل به آلوده ترین کشور جهان نمی کردند و ضریب سم بنزین تولیدی گذشته از سرطان زا بودنش 210 برابر از حد استاندارد در جایگاه توزیع بنزین عرضه نمی کردند؟

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهرگفت: «اندازه‌گیری‌‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان داده که میزان سم بنزن که به عنوان یک ترکیب آلی اروماتیک فوق‌العاده سرطان‌زا شناخته می‌شود چندین برابر حد مجاز است.« “معصومه ابتکار” درگفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه هم‌اکنون میزان بخارات بنزن در هوای تهران بسیار بالا‌تر از حد مجازواستاندارد است اظهار داشت: «متاسفانه بر اساس اندازه‌گیری‌های انجام شده، میزان بنزن در هوای شهرتهران ۳۰برابر حد مجاز و در جایگاه‌های سوخت ۲۱۰ برابرحد استاندارد استوی توضیح داد: «طبق آخرین آمار شرکت کنترل ترافیک شهر تهران میزان بنزن در جایگاه‌های عرضه سوخت به طور میانگین ۳۱۵ (PPB) است این در حالیست که استاندار آن یک و نیم (PPB) استابتکار ادامه داد: «همچنین بر طبق این آمار، میزان بنزن در هوای تهران نیز۴۱ (PPB)، که نشان دهنده این است که میزان این آلاینده ۳۰ برایر حد مجاز استرئیس کمیته محیط زیست شورای شهر گفت: «بنزن یک ترکیب آلی اروماتیک است که فوق العاده سرطان‌زا است و به عنوان سموم در هوا تلقی می‌شود و میزان مجاز آن یک و نیم (PPB) است یعنی یک و نیم قسمت در میلیارد که در حد بسیار ناچیز است و اصلا نباید درهوا وجود داشته باشدبه گفته وی این مقدار بالای بنزن، بی‌شک به دلیل کیفیت پائین سوخت مصرفی توسط خوردوهاست که به علت آثار سوء آن به ویژه روی کودکان باید هرچه سریع‌تر برای آن چاره‌ای اندیشید

به جای سفارت انگلستان، وزارت خارجه را تسخیر کنید!

اکنون به وضوح مشخص می شود که برنامه ریزان پشت تهاجم و اشغال سفارت انگلیس در تهران چه ارگان هایی بوده وهدف شان چه بوده است که به شیوه ی بدر گفتن تا دیور بشنود اقدام شد . ولی چون با این اشغال گری پیام درست منتقل نشد. بنابراین اکنون شفاف تر پیام تکرار شده است . زیرا هر روز که به زمان بر گزاری نمایش خیمه شبب بازی 12 اسفند دوره ی نهم بازار مکاره نزدیک تر می شود . سمت و سوی درگیری های باندهای مافیایی در گیر جنگ قدرت وثروت هم رادیکال تر می شود.

سایت اصولگرای “رجا نیوز”، با ابراز خشم از عذرخواهی وزارت خارجه از حمله به سفارت انگلستان توصیه کرد که وزارت خارجه جمهوری اسلامی به «تسخیر نیروهای انقلابی و مومن کشور» در آید.این سایت نوشت: «حال باید به این پرسش پاسخ داد که مقصر به‌وجود آمدن وضع فعلی، دانشجویان انقلابی و دلسوز هستند یا وزارت امور خارجه ای که در اثر ضعف یا بی مسئولیتی، توان عمل به وظایف خود را ندارد؟ آیا اساسا انتظار اقدام قاطع و به‌موقع از وزارتخانه ای که فرزندان بسیاری از مدیران آن مشغول تحصیل و زندگی در کشورهای متخاصم با نظام اسلامی هستند، انتظاری منطقی و قابل قبول است؟ بهتر نیست که در این شرایط، بجای حمله به لانه روباه پیر، پیشانی دستگاه دیپلماسی کشور به تسخیر نیروهای انقلابی و مومن کشور در آمده و در یکی از مهم‌ترین وزارتخانه کشور، “طرحی نو” در انداخته شود؟»

ساده‌ زیستی احمدی نژاد؛ الگوی اندونزی

گفته می شود پسر که ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش مخوانش پسر . همچنین گفته می شود تن آدمی شریف است به جان آدمیت ، نه همین لباس زیباست نشان از آدمیت . از سوی دیگر اگر ادعای ساده زیستی پسر همچون پدر باشد که مدعی است در کشور فقیری وجود ندارد وکسی با شکم گرسنه سر بر بالین نمی گذرد در صورتی که گزارش شده است که 70% کارگران محروم وزحمت کش در زیر خط فقر بسر می برد . بنابراین مشخص می شود که آقازاده چقدر مثل دولت پدر ساده زیست می باشد؟

یک سایت اصولگرا ادعا کرد که تلویزیون ملی اندونزی با پخش فیلمی از زندگی احمدی نژاد و نحوه ازدواج پسر وی با دختر رحیم مشایی، ساده زیستی و بی تکلفی دولت مردان ایرانی را الگویی برای دیگر رهبران و سیاست مداران دنیا دانسته و با انتقاد از رهبران سیاسی این کشور آنها را به خاطر ریخت و پاش هایی که در زندگی خود می کنند مورد نکوهش قرار داد.به گزارش سایت اصولگرای صدای شیعه: ”این برنامه تلویزیونی در اندونزی، چند بار بر تشریفاتی بودن مراسم ازدواج فرزند رئیس جمهوری اندونزی و دختر “هاتارا دجاسا” وزیر ارشد امور اقتصادی اندونزی و رئیس حزب سیاسی “رسالت ملی” و حضور مقامات و میهمانان بلندپایه و هزینه‌های گزاف برای برگزاری این جشن که شب چهارشنبه گذشته برگزار شد، تأکید کرد. گزارش مربوط به مراسم ازدواج پسر احمدی نژاد و دختر اسفندیار رحیم‌مشایی در محیطی بی تکلف و خالی از تشریفات و بدون شام، بلافاصله پس از گزارش عروسی پسر “یودیونو” رئیس جمهور اندونزی پخش شد.» این سایت اصولگرا همچنین ساده زیستی احمدی‌نژاد را الگویی مناسب برای سایر رهبران کشورها و مقامات عالی‌رتبه جهان دانست و افزود: احمدی نژاد بر خلاف فرهنگ رایج در ایران مبنی بر اینکه در عروسی حتماً باید شام داده شود، به پذیرایی از ۴۵ میهمان خود با میوه و شیرینی اکتفا کرد