گزیده خبرهای کوتاه.

گزیده خبرهای کوتاه. 27 آذر -92
شامل سقوط خودروی همراه با مرگ و مرگ خاموش و کشف حشیش و پلمپ واحد صنفی و دستگیری کلاهبردار میلیاردی و اعدام قاچاقچی و شناسایی دلاری های تقلبی در کشور مدعی امن تر کشور جهان.
سقوط خودرو در بابلرود
بابل-خبرنگار کیهان: روز سه‌شنبه یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در بلوار ساحلی زیر پل محمدحسن خان در شهرستان بابل به دره سقوط کرد نیروهای ایستگاه 125 آتش‌نشانی و اورژانس 125 بابل پس از 4 ساعت جست‌وجو جسد راننده 25 ساله خودرو را پیدا کردند.علت حادثه سرعت بیش از حد خودرو اعلام شد.
قاتل خاموش جان راننده را گرفت
شیرگاه- فارس: سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: احتراق ناقص پیک‌نیک جان راننده کامیون را در شهرک صنعتی بشل شیرگاه گرفت.مهین تفضلی خاطرنشان کرد: براساس اظهارات شاهدان در صحنه حادثه، علت فوت این مرد 50 ساله روشن کردن پیک‌نیک در کابین کامیون برای گرم شدن محیط گزارش شده است.
کشف حشیش در خمام
رشت- فارس: فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بالغ بر 11 کیلوگرم حشیش در یکی از روستاهای بخش خمام این شهرستان خبر داد.رحیم شعبانی افزود: با مسدود کردن تمام راه‌های فرار، گروه‌های عملیاتی متهم را دستگیر کردند و منزل وی مورد بازرسی قرار گرفت.به گفته وی، ماموران در بازرسی از منزل متهم مذکور مقدار 11 کیلو و 100 گرم حشیش و 2 گرم شیشه با لفافه را کشف کردند.
پلمب واحد صنفی متخلف
اراک- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان از 10 واحد صنفی عطاری در اراک بازدید شد.سرهنگ احمد عباسی افزود: در بازدید از واحدهای صنفی 43 هزار و 500 قرص، دارو و پودر غیرمجاز کشف و ضبط شد.وی افزود: در این ارتباط 3 واحد صنفی متخلف پلمب شد و 3 نفر نیز دستگیر شدند.
دستگیری کلاهبردار 30 میلیاردی
اهواز-خبرنگار کیهان: جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در پی شکایت جمعی از شهروندان شهرستان امیدیه، مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت انبوه‌ساز از آنها با وعده خانه‌دار شدن، تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، و با یک سری کار اطلاعاتی گسترده متهم و همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند.
اعدام قاچاقچی
سمنان- ایرنا: روابط عمومی دادگستری استان سمنان از اجرای حکم اعدام دو سوداگر مرگ در سمنان خبر داد.این مجرمان به هویت (ع.ق) 31ساله و (ع.ک) 34 ساله، اهل مشهد بودند که به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری بیش از 6 کیلو 600 گرم مواد مخدر صنعتی شیشه توسط دادگاه انقلاب اسلامی سمنان به اعدام محکوم شده بودند.احکام صادره پس از انجام تشریفات قانونی و تایید در دادستانی کل کشور و موافقت رئيس قوه قضائیه بامداد سه‌شنبه گذشته در زندان مرکزی سمنان به اجرا درآمد.
شناسایی دلارهای تقلبی در مریوان

مریوان- ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مریوان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق به کشف 394 قطعه اسکناس صد دلاری تقلبی شدند.سرهنگ «حجت‌الله پرویزی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اسکناس‌های مذکور روز گذشته با تیزهوشی ماموران کلانتری 11 مریوان و در بازرسی از یک دستگاه سواری پراید کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان مریوان افزود: در این ارتباط یک نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد