كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 17 شهریور -94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان که علیه ی عملکرد دولت روحانی و مخالفت با توافق هسته ای است . بطوریکه مثل این  پیام  که بدون آنکه گفته شود اکنون  شرایط  مثل دوران جنگ خانمانسوز 8 ساله ونه دوران جهاد سازندگی اوایل انقلاب است   .مشروط براینکه بحران کنونی اقتصاد ناشی ازجنک 8 ساله و برنامه ی هسته ای وتحریم هاست . درصورتیکه ادعا شده براي عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي نياز به تشکيل يک نيروي فعال مثل جهاد سازندگي اول انقلاب و جنگ خانمانسوز ست. اين فرهنگ در ميان بسيجيان وجود دارد مشروط به اينکه در دستگاه اجرايي اراده اي براي حذف آنها از صحنه وجود نداشته باشد.
    * به اعتقاد بنده سخنان رهبر معظم انقلاب در ديدار با خبرگان رهبري نقشه هاي شوم آمريکاي جنايتکار را نقش برآب کرد و چشمان ملت روشن شد. همه بايد به کلمه کلمه اين رهنمودها عمل بکنيم و انقلاب را جلو ببريم.
      *
سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با خبرگان رهبري آرامش را به ملت برگرداند. واقعاً براي دلسوزان انقلاب اين سوال به وجود آمده بود که چرا مسئولين به عربده هاي دشمنان و شياطين بزرگ پاسخ نمي دهند و چرا برخي در پازل آنها بازي مي کنند. سخنان حکيمانه معظم له آب پاکي بود روي دست اين عده اگر بفهمند!    گلرنگي قم
    *
وقتي رئيس جمهور آمريکا مذاکرات هسته اي را نظارت ابدي روي ايران دانسته و نفع آن را بيشتر از حمله امروز به کشورمان مي بيند بايد متوجه بود که در صورت تاييد برجام از سوي ايران چه شرايط سختي در پيش روي کشور خواهيم داشت.  
    *
از کيهان صميمانه تشکر مي کنم که حقايق را هميشه بيان مي کند. به ويژه در چاپ تيتر صفحه اول سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار خبرگان رهبري، بيانات حکيمانه اي که به ملت آرامش داد و برخي ندانم کاري ها را اصلاح نمود.    بني هاشم
    *
انتظار مي رود نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي با توجه به فرمايش رهبر معظم انقلاب امام خامنه اي در ديدار اعضاي خبرگان رهبري خطوط قرمز ترسيم شده توسط معظم له را رعايت و از تصويب بندهايي که به اقتدار نظام و ملت خدشه وارد مي کند خودداري نمايند.    صادقي
    *
حضرت آقا بارها صريحاً نظرشان را در مورد برجام بيان فرموده اند و اخيراً در جمع خبرگان ملت فرمودند: به رئيس جمهور هم عرضه داشته ام «که مصلحت نيست مجلس را کنار بگذارند.» بنابراين تکليف موضوع کاملاً روشن است. از طرفي ديگر وقتي کمتر از دو سال عمر دولت مانده، چطور اجازه دارد يک تعهد 10-15-25 ساله و به گفته جان کري هميشگي! را به جاي 80 ميليون و نسل هاي بعد از آن به چنين دشمنان فريبکار قسم خورده بدهد؟ اينها همه از دشمن ناشناسي است. لازم است تابلو سنگ حک شده يکصد لقبي که امام راحل(ره) به شيطان بزرگ داده اند مقابل سفارت انگليس و نيز مقابل ورودي هيئت دولت نيز براي هميشه دولتمردان جمهوري اسلامي نصب شود.     جانباز شيميايي
    *
کري اعلام کرد در تحريم ها ايران به قدرت هسته اي دست يافت و تحريم ها ديگر کارساز نيست ولي با اين توافق ما تا ابد ايران را کنترل مي کنيم! خيلي دوست داشتم مسئولين دولتي پاسخ دندان شکني به اين ياوه گويي هاي دشمنان نظام دهند! البته صبر ملت هم حدي دارد!
       *
براي عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي نياز به تشکيل يک نيروي فعال مثل جهاد سازندگي اول انقلاب و دفاع مقدس است. اين فرهنگ در ميان بسيجيان وجود دارد مشروط به اينکه در دستگاه اجرايي اراده اي براي حذف آنها از صحنه وجود نداشته باشد.
    *
آقاي وزير صنعت توجه بفرمايند ضدانقلاب کسي نيست که اتومبيل داخلي نمي خرد، ضدانقلاب مديراني هستند که به رغم اشغال پست هاي مهم کشور کاري براي ارتقاي محصولات توليد داخل نمي کنند و هميشه نگاه به خارج دارند. صنعت خودروي کشور بايستي به سمتي برود که چه از نظر کيفيت چه به لحاظ قيمت با محصولات مشابه جهان قابل رقابت باشد.    احمدزاده و

    * دولتمردان در روزهاي اخير چندين مرتبه آحاد ملت را بابت دريافت پول يارانه متعلق به خودشان تحقير کرده اند. تو را به خدا بنويسيد دست از اين کارشان بردارند و بيش از اين مردم را عصباني نکنند. راست مي گويند جلوي ريخت و پاش هاي خودشان را بگيرند.    ابراهيم بيگي جانباز- شهرري
    *
دولت تدبير هزينه هاي مصرف آب، برق و گاز را طي 2 سال اخير در حد بالايي افزايش داد امتياز آب از قيمت 7 ميليون ريال در دولت قبل به 32 ميليون ريال افزايش يافت! مصيبت عظما اين است نه دادن حق مردم به خودشان.
       *
ما جانبازان شيميايي سلامت خود را در راه دفاع از سرزمين اسلامي داديم و اميدوار بوديم که دولت براي فرزندان بيکارمان کاري بکند. چرا به موضوع اشتغال اين قدر بي توجهي مي شود؟
      *
شوراي نگهبان بايد زمينه و شرايط انتخابات را به گونه اي فراهم بکند که مردم از بين خوب ها بهترين را انتخاب بکنند. نه اينکه از روي ناچاري و براي رفع تکليف به يک نفر راي بدهند. هيچ کسي هم نبايد مزاحم انجام اين وظيفه صددرصد قانوني شوراي نگهبان شود.
       *
جا دارد ستادي براي جلوگيري از اسراف و تبذير و ريخت و پاش ها در اجتماعات دولتي و خصوصي و حتي مراسم هاي عروسي ميلياردي که متاسفانه در برخي شهرها متداول است تشکيل شود. اين آفات، از هر اقدامي براي اصلاح اقتصاد و فرهنگ جامعه جلوگيري مي کند.    شکيبا
    *
پارک پرواز سعادت آباد يا در قرق دختران و پسراني است که شرايط نامطلوبي دارند يا به اشغال عده اي سگ به دست درآمده که حيوانات خود را بغل کرده و به اين مکان مي آورند. پس شهروندان ساکن منطقه به همراه خانواده خويش ساعات فراغت را در کجا بگذرانند؟
    
زماني
    *
در تاريخ پانزدهم شهريورماه پرواز به شماره 1033 ماهان اير به مقصد مشهد مقدس ابتدا چند ساعت به تاخير افتاد و بعد هم لغو شد. گويا مسئولين شرکت نيز کاري به ضرر و زيان هاي وارده به مسافرين ندارند و پاسخگو نيستند.
        *
در شهر گنبد ساخت پاساژ به حدي زياد شده که در زيرزمين هم مغازه احداث و اجاره داده اند اما متاسفانه فکري براي پارکينگ نشده و نمي شود چرا؟
        *
مستمري بگير از شهر خرم آباد هستم و 5 سر عائله دارم بنويسيد يارانه مرداد ماه بنده را به رغم اينکه دو فرزندم هر دو بيکار هستند قطع کرده اند. کجاي زندگي بنده به قشر مرفه و بي نياز از دريافت يارانه شباهت دارد که دولت اين کار را در حق بنده کرده است.    آزادرو
    *
وزير ورزش و جوانان کشورمان جسارت پيدا کرد واقعيت هاي تلخ را درباره وضعيت ناهنجار در محيط فوتبال کشور بيان کرد. گفته هاي ايشان حرف دل مردم است.
       *
همه بايد نسبت به موضوع اسراف در مصرف آب حساس باشند و در اين مورد به يکديگر تذکر بدهيم در غير اين صورت کشور با بحران شديدي مواجه خواهد شد.