شیوه برخی در مناظره‌ها دروغ گویی است

عضو فراکسیون امید مجلس:
شیوه برخی در مناظره‌ها دروغ گویی است   12 اردیبهشت – 96
 دروغ گویی در مناظره ها که فی البهداهه نیست .چون زمینه دارد . برای اینکه الگو گرفته از ماهیت وعملکرد 38 ساله رژیم عوامفریب ودین فروش ودروغگوی قرون وسطایی ولایت فقیه می باشد .

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه برخی در مناظره‌های انتخاباتی مبتنی بر دروغ گویی است البته ملت ایران متوجه بوده و خوب تصمیم می‌گیرند.
قاسم میرزایی نیکو در گفتگو با ایرنا با تاکید بر این که نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب یکدیگر در مناظره‌ها پرهیز کنند، اظهارداشت: مناظره‌ها و گفت‌و‌گوهای رقابتی نامزدها باید در فضای واقعی و به دور از هر گونه دروغ باشد.
وی افزود: این که مناظره‌ها در یک فضایی تنظیم شده باشد که نامزدها فقط یکسری مسائل را بگویند و مسائل دیگر را مطرح نکنند راه به جایی نمی‌برد.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باید در پایان هر مناظره هیاتی را مامور کند که در مورد مناظره‌ها از مردم نظر سنجی کنند و نظر آنان مورد بررسی قرار گیرد.
میرزایی نیکو با یادآوری این که برخی در مناظره نخست مسائل دروغین را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: یکی از این نامزدها برای اولین بار نیست که این دروغ‌ها را مطرح می‌کند پیش از این نیز چندین بار در یکی از کمیسیون‌های مجلس حضور یافته و مطالب کذب را مطرح کرده بود.
نماینده دماوند در مجلس تاکید کرد: البته ملت متوجه این دروغ‌ها هستند و خوب تصمیم می‌گیرند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا نامزدهای اصولگرا به نفع یکدیگر کنار می‌روند یا خیر؟، گفت: بعید می‌دانم که رئیسی یا قالیباف به نفع یکدیگر کنار بروند، هر چه رقابت سخت‌تر می‌شود احتمال کنار رفتن آنان کمتر است.