كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 5 دی - 96
كيهان و خوانندگان
    بابهانه گرانی مرغ وتخمش بهانه ای مناسب برای یک روضه اشک آور جانسوز شده است تا  محور این روضه انتقاد شدید به دولت روحانی و نوبخت سخنگویش شود . برای اینکه سربازجو شریعت نداری در پیام قلابی و ساختگی اوین نامه اش چنین روضه اشک آور  خوانده است:
 تخم مرغ اين روزها بد طوري پر درآورده و اوج گرفته است تا شاهدي باشد بر تورم تک رقمي آقاي نوبخت! به ايشان توصيه مي کنم مواظب باشند افزايش حقوق ها خداي ناکرده از 10 درصد فراتر نرود! فقط اي کاش براي ما توضيح مي دادند با اين بيکاري فرزند جوان و گراني و داشتن دو معلول شديد جسمي، مستاجري، بدون حق نگهداري معلول و ... چگونه مي توان زندگي يک ماهه را با 800-700 هزار تومان اداره کرد؟!

    * آقاي رئيس جمهور مي خواهد با اضافه کردن 500 تومان به قيمت بنزين شغل ايجاد کند. اگر اين تدبير درستي است خب قيمت بنزين را 5 هزار تومان بکند تا بيکاري ريشه کن شود!
    
فخرايي
    *
آقاي رئيس جمهور در حالي صحبت از حقوق شهروندي و زندگي شفاف و شيشه اي مسئولان مي کنند که بعضي از اطرافيان و نزديکان ايشان متهم اند چند هزار ميليارد از بيت المال تاراج کرده و ايشان در مقطع انتخابات پيگرد قانوني آنان را مساوي با اعلان جنگ دانسته اند!
    57450911
    *
در مسجدالنبي(ص) ستون هاي زيادي وجود دارد که به آنها استوانه مي گويند. در زمان پيامبر اعظم(ص) کاربري هايي داشته که يکي مخصوص ملاقات پيامبر (ص) با سفراي خارجي، يکي مربوط به بررسي امور زنان و... بوده است. آيا دولتمردان و مجلسي هاي ما نمي توانند با تاسي به چنين الگويي براي جلساتشان هزينه هاي چند ده ميليوني از کيسه بيت المال نکنند و غناي محتواي جلسات و رفع نيازهاي مردم را اصل قرار دهند؟
    41900917
    *
يکي از مسئولان اظهار داشته که بانک ها حق ندارند خلاف مقررات عمل کنند! حرف درستي است ولي مسئولاني را مي شناسيم که بارها به خاطر زياده خواهي هايشان مقررات را زير پا گذاشته اند، علي رغم علم به موضوع با فتنه گران 78 و 88 همراه شده اند و به نظام و ملت آسيب رسانده اند و با حمايت از فتنه گران، نجومي بگيران، قاچاقچيان و... به کشور و توليد داخلي آسيب زده اند.
    88950919
    *
نمونه کوچکي از بي تدبيري دولت از لپه و يا عدس در سال 92 کيلويي 4 هزار تومان بود اما اکنون در سال 96 به کيلويي 15 هزار تومان رسيده است. اين موضوع در تمام اقلام خوراکي ديده مي شود و مردم با روند نجومي قيمت ها در طي اين چند سال مواجه بوده اند اما در بودجه 97 ظاهراً مردم فقط بايد هزينه هاي جاري دولت را بيشتر از گذشته بپردازند!
    3297013
    *
وزير نفت اظهار داشته اند مشکلات کشور ناشي از اين است که مديران کشور پير بوده و حاضر به تغيير وضع موجود نيستند. يکي از مخاطبين اين گفته خود ايشان هستند چرا اين روضه را براي خودشان که پا به سن گذاشته نمي خواند.
    18730919
    *
تعدادي پزشک اورژانس هستيم. مدت 16 ماه مي شود که در طرح سلامت در استان گيلان خدمت مي کنيم. خدا شاهد است تاکنون يک ريال به ما نداده اند.
    83730930
    *
پيشنهاد مي شود با دعوت مسئولان آموزش و پرورش در رسانه ملي عملکرد تعاوني مسکن، صندوق ذخيره و فروشگاه هاي فرهنگيان مورد نقد و بررسي قرار بگيرد، تا معلوم شود که خيلي از کارها به اسم فرهنگيان ولي به نام يک عده مدير و رئيس بوده است.
    01140915
    *
حاميان دولت از نحوه امدادرساني به مناطق زلزله زده کرمانشاه انتقاد مي کنند در حالي که اصلاً تاکنون به ميزان کمک دولت در حادثه زلزله کرمانشاه اشاره نکرده اند. اين حاميان دولتي ميلي به ارائه آمار کمک هاي دولت به زلزله زدگان را ندارند زيرا از کارنامه دولت در اين زمينه مطلع هستند.
    
ميرزا خاني
    *
مسکن مهر پرند و پرديس تهران مدت ها است که نيمه کاره است و دولت هر سال هيچ قصدي براي تخصيص بودجه کافي و اتمام کار پروژه مسکن مهر در بودجه سال بعد، ندارد. لذا ضرورت دارد که نمايندگان مجلس در بودجه 97 فکري هم به حال اين پروژه هاي نيمه کاره مسکن مهر بکنند.
    
فسايي
    *
اگر قيمت حامل هاي انرژي بايد برابر با نرخ جهاني شود پس چرا در مورد حقوق کارمندان و کارگران چنين ديدي وجود ندارد؟ چرا در مواردي که عامه جامعه با آن درگيرند مسئولان اجرائي احساس همراهي و همدردي ندارند؟
    
پيمان نجفي و 98360935
    *
اين چه حقوق شهروندي است که هر سال به حقوق من و امثال من کارگر صد هزار تومان اضافه مي شود و به نورچشمي ها، ژن هاي خوب و نجومي ها چند ميليون!!!
    53080916
    *
دستگاه ديپلماسي کشور با پذيرش اهداف غرب در منطقه، از آرمان و وظيفه قانوني قدرت منطقه اي شدن کشورمان عقب نشيني کرد و اسم آن را حرکت عقلاني گذاشته است. قول مي دهم با اين انفعال و وادادگي درمقابل غرب فشار دشمنان بيشتر خواهد شد که کمتر نمي شود.
    7399 - 0990
    * 17
ماه است که يارانه بنده را قطع کرده اند. چند روز مانده به انتخابات رياست جمهوري اعلام کردند پرداخت خواهد شد خوشحال شديم ولي سپس متوجه شديم ما را سر کار گذاشته اند. الان هم که خرشان از پل رد شده به ريش مردم مي خندند و هر کاري مي خواهند مي کنند.
    0525 - 0912
    *
تخم مرغ اين روزها بد طوري پر درآورده و اوج گرفته است تا شاهدي باشد بر تورم تک رقمي آقاي نوبخت! به ايشان توصيه مي کنم مواظب باشند افزايش حقوق ها خداي ناکرده از 10 درصد فراتر نرود! فقط اي کاش براي ما توضيح مي دادند با اين بيکاري فرزند جوان و گراني و داشتن دو معلول شديد جسمي، مستاجري، بدون حق نگهداري معلول و ... چگونه مي توان زندگي يک ماهه را با 800-700 هزار تومان اداره کرد؟!
    8631 - 0918
    *
آمپول شبکيه چشم براي بيماران ديابتي حياتي است ولي 20 روز است که اين دارو در شهر قم پيدا نمي شود. از مسئولان وزارت بهداشت درخواست رسيدگي داريم.
    2283 - 0912
    *
در خيابان هلال احمر تهران موتورسواران مسير ويژه اتوبوس هاي سريع السير را به قرق خود درآورده اند. عجيب اين است که مامورين راهنمايي و رانندگي کاري به کار اين مزاحمين ندارند!
    7469 - 0910
    *
هواپيماهاي فرودگاه مهرآباد با پروازهاي خود در ساعت هاي نيمه شب آرامش زندگي ساکنين اين منطقه را از بين برده اند. عرض مي کنيم چرا قانون ممنوعيت پرواز در نيمه شب رعايت نمي شود.
    6578 - 0912
    *
تلفن ثابت منازل واقع در بلوار توس مشهد بعد از کال زرکش مدت 10 روز است که قطع است. چرا؟ مسئولان امر پاسخ دهند.
    5100 -
۰۹۳۷
    *
از جانبازان شهر رويان هستم. به اتفاق تعدادي از جانبازان اين شهر براي حل مشکل خود خدمت نماينده شهرستان چالوس رسيديم با نامه نگاري ايشان و مساعدت مديرکل بنياد شهيد استان مازندران مشکل حل شد. خواستم از طريق اين ستون از اين دو مسئول که گره گشايي کردند تشکر کنم.
    
احمد خزايي جانباز انقلاب
    *
خيابان شهيد آجانلو در منطقه 12 تهران - ضلع شرقي محوطه مجلس شوراي اسلامي به دليل فعاليت هاي عمراني و تردد مدام کاميون و ماشين هاي سنگين پر از چاله و چوله شده نياز به ترميم و آسفالت مجدد دارد اميدواريم مساعدت بشود.
    5098 – 0990