كيهان و خوانندگان


 دروغ نامه ی کیهان 13 خرداد - 97
كيهان و خوانندگان
*انقلاب ایران انقلاب کرد تا از چاله بدرآید وآزاد باشد و زندگی مرفه بدون دغدغه داشته باشد نه توی چاه ویل شیخ وپاسدار مفت خور غیر مولد بی افتند واسیر اختناق وفقر وبیکاری و سرکوب وسانسور و... شوند
 انقلاب کرديم که مستقل باشيم يا دنباله رو خواسته هاي غرب؟ دنباله رو قانون اسلامي باشيم يا دنباله رو قوانيني که دشمنان براي ما وضع مي کنند؟ دولت و حاميانش بگويند براي چه انقلاب کرده بوديم؟
نويسنده: بهبودي و طاهري
    *
چند سالي است که بحث وجود معوقات بانکي در جيب عده اي خاص مطرح شده و گويا برنامه اي براي برگرداندن اين مبالغ کلان به بانک ها را ندارند. اين موضوع چرا فقط در حد و اندازه گزارش باقي مانده و براي باز پس گيري اين پول ها بانک مرکزي، دولت و مجلس عزم جدي ندارند؟
    7472021
    *
رسانه ملي براي خريد پوشاک و کالاي ايراني تبليغات شايسته اي داشته است اما خبر راه اندازي فروشگاه هاي پوشاک ترکيه در ايران يک دهن کجي به شعار سال ملت ايران است. بايد با مسببان اين نوع قراردادها که به توليد ملي ضربه غيرقابل جبراني مي زنند برخورد قضائي شود. مجلس نيز بايد براي مقابله با چنين اقداماتي قانون جديد وضع کند وگرنه بايد فاتحه توليد داخلي و اميد به اشتغال را خواند.
    17000936
و 22980919
    *
روزنامه کيهان تيتر زد که بازار پوشاک کشور در آستانه واگذاري کامل به ترکيه قرار دارد اما اوضاع پوشاک وخيم تر از اين واگذاري ها است، بنده فروشنده پوشاک هستم که در طي چند روز اخير هيچ جنسي نتوانستم بفروشم در حالي که پرداخت قبوض انرژي، افزايش ماليات ساليانه و... با توجه به کسادي و رکود شديد در بازار شرايط را بحراني تر کرده است. قدرت خريد مردم به شکل ناباورانه اي کاهش يافته و توليد داخلي هم با رشد واردات بي رويه و قيمت بالاي ارز و عدم حمايت دولت از توليدکنندگان ديگر توان رقابت را ندارد.
    6061021
    *
رسانه هاي غربي تبليغات گسترده اي برعليه نظام آموزشي ايران اسلامي به راه انداخته اند در حالي که در همين کشورها خبرهاي متنوعي از کودک آزاري به هر نحوي در رسانه ها منتشر مي شود. دستگاه قضايي بايد به دنيا نشان دهد که آموزش و پرورش کشوري اسلامي با چنين رفتارهايي که حاصل ولنگاري وارداتي غربي است برخورد قاطعي مي کند.
    55680910
    *
غرب پرستان هنوز باور ندارند که اوباما و ترامپ دو روي يک سکه اند، لذا به مردم اميد مي دهند تا سال ديگر مجلس و دولت آمريکا تغيير خواهد کرد! واقعاً در طول 40 سال، کدام جناح حاکم در آمريکا قصد براندازي نظام را نداشته است که امروز شما براي روي کارآمدن آن جريان دل خوش کرده ايد؟! دست از لجاجت برداريد، با الفاظ بازي نکنيد و کشور را معطل غرب نگذاريد.
    
دولابي
    *
اين دولتمردان و نمايندگان مجلس که پي درپي قرارداد به تصويب مي رسانند بهتر بود قبلاً چند صباحي يک دوره کارورزي را طي مي کردند و به نحوه تنظيم قراردادها آشنا مي شدند. تا به منافع ملي کشور چوب حراج نزنند.
    50540911
    *
وقتي در مهدهاي کودک و دبستان هاي کشور به کودکان و دانش آموزان آموزش رقص داده مي شود در مقاطع بالاتر بايد منتظر حوادث تلخ مشابه اتفاقي باشيم که در مدرسه اي در غرب تهران افتاد.
    88860930
    *
انقلاب کرديم که مستقل باشيم يا دنباله رو خواسته هاي غرب؟ دنباله رو قانون اسلامي باشيم يا دنباله رو قوانيني که دشمنان براي ما وضع مي کنند؟ دولت و حاميانش بگويند براي چه انقلاب کرده بوديم؟
    
منصوري - آزاد شهر
    *
در واقعه تاسف بار دبيرستان معين غرب تهران به جز ناظم گناهکار افراد ديگري هم هستند که بايد پاي ميز محاکمه آورده شوند. عدم گزينش مناسب و اجراي چراغ خاموش سند 2030 در آينده مي تواند براي خانواده ها نگراني هاي ديگري را هم در پي داشته باشد.
    6929021
    *
دولت بايد به مردم پاسخ دهد که چرا به توصيه ها و رهنمودهاي رهبري توجه اي نمي کند؟ دليل مشکلات امروز عدم توجه به سخنان رهبري است که بارها خطاب به مسئولين فرموده اند اما انگار عده اي گوش شنوا ندارند! مسئولان بايد دليل اين خودسري و بي توجهي به توصيه هاي رهبري را که همواره صدق و حکيمانه بودن آن براي همه آشکار شده، توضيح بدهند. هيچ عذري پذيرفته نيست.
    2703021
    *
برنامه سه شنبه هفته قبل ماه عسل که قبل از افطار پخش مي شد با دفاع غيرمستقيم و غيرقانوني از سند 2030 مسائل جنسي را مطرح مي کرد، من يک خانم خانه دار هستم که در حال تماشاي برنامه بوديم اما صحبت هاي مجري و ميهمان برنامه طوري بود که نتوانستيم برنامه را تا پايان دنبال کنيم. رسانه ملي نبايد تريبون اختصاصي عده اي شود که رسالت هاي ديني و اخلاقي را ناديده مي گيرند.
    7712021
    *
بيش از ده بار به دفتر نهاد رياست جمهوري مراجعه کرده و مشکلات جانبازي خويش را مطرح کرده ام. براي اينکه بنده را از سر خودشان باز کنند مي گويند با شما تماس گرفته مي شود ولي يک بار هم تماس نگرفته اند. چرا با مردم روراست نيستند؟
    92470916
    *
طرح همسان سازي حقوق ها ازجمله مباحث قبل از انتخابات بود. اين طرح به کجا رسيد؟ چرا ديگر سخني از آن به ميان نمي آيد؟
    09340915
    *
قبلا که براي امر خير ازدواج آقا داماد پيش قدم مي شد سه بار عاقد خطبه عقد را مي خواند و پاسخي ازسوي عروس نمي آمد مي گفتند رفته گل بچينه! ولي حالا عروس و داماد منتظرند تا بانک بله را بگويد آن هم نه بار سوم بلکه بار سي ام! و با چندين ضامن که برود بانک و برگردد و مورد تاييد قرار بگيرد يا حواله صادر نشده، يا بودجه نيست، يا سندها مشکل دارند، ضامن حقوق بگير بانک وام دهنده نيست و ...!!! عروس و داماد 30 ساله پس از 10 سال دوندگي که از بله بانک جواز صادر شد به سلامتي به خانه بخت در 40 سالگي مي روند و بعد از 10 سال در 50 سالگي به فکر بچه مي افتند که دير شد!!!