دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 11 مرداد ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " كف و سقف وحدت اصولگرايان"

"سئوال است که چرا با اینهمه ذلت و خواری و اتهام و اهانت های زنجیره ای دامنه دار باید در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم شرکت نمود. به امید کسب چندکرسی در این بازار مکاره ،همه اهانت وتوهین و اتهامات را تقبل کرد ؟! یا نه اینکه راه اصول و درست این است که با تحریم کردن این نمایش خیمه شب بازی زیرآب آن را زد و مانع از هیزم تنور داغ کردن تقلبات گسترده ومشروعیت تراشی کاذب شد"

با وجود اینکه رقیب مغلوب با شیوه چوب و پیاز خوردن از سوی کودتا گران حذف شده اند و در شرایطی که همچنان از هر سو بر زیر تیغ اتهامات همراه با تهدید و توهین و سانسور قرار دارند و هرروز هم یک فتوا بر عدم حق حضورشان در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم فتوا و صادر یا اخطار داده می شود . ولی بدلیل اینکه ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان باندهای مافیایی مدعی اصول گرایی بسط داده شده است . بنا براین موجب شده است که بر خلاف سال های گذشته تبلیغات وخط و نشان کشیدن های زود رس که همراه با رهنمود ونوحه و مرثیه خوانی ها می باشد شروع شده است . آنگونه که مدتی است تبلیغات ترجیح بند اتحاد اصول گرایان با پرهیز از هر گونه اختلاف و وحدت شکنی جزو رکن اصلی تبلیغاتی زود رس شده است. همینطور اینگونه تأکید شده است که در سقف نهایی باید فهرست لیست واحد تهیه و تنظیم شود:

تكاپوي طيف هاي اصولگرا براي تشكيل «جبهه متحد»، موضوع اين نوشتار است. از زواياي گوناگون مي توان به جبهه متحد اصولگرايان نگريست. 1-تركيب گروه ها 2-هويت اصولگرايي و اهداف جبهه از اتحاد 3-سازوكار وحدت 4-انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و اقتضائات آن 5-سناريوي دشمنان انقلاب و آرايش گروه هاي معارض 6-لوازم، ظرفيت ها و موانع وحدت 7-سوابق موضوع و تجارب انباشته 8-مديريت تفاوت ها و اختلاف ها (وحدت در عين كثرت و كثرت در عين وحدت) و تعيين «كف» و «سقف» توقعات از اين اتحاد. تعبير «جبهه» تفاوت ها را به رسميت مي شناسد و پسوند «متحد اصولگرايان» حدود و هويت آن را توضيح مي دهد. تدوين فهرست واحد براي انتخابات نهمين دوره مجلس، كف توقعات از جبهه متحد اصولگرايان است و نه سقف و اولويت آن. حتي اگر انتخابات مجلس، در دستور كار «جبهه» قرار گرفت كه به وقتش بايد چنين شود، تدوين «فهرست» آخرين كار درباره انتخابات است و پيش از آن بايد روشن كرد كه اولا اقتضائات نمايندگي در مجلس چيست؟ ثانيا مجلس نهم در چه شرايطي شكل مي گيرد و از چه اولويت هايي برخوردار است؟ ثالثا نقاط قوت و ضعف مجلس هشتم براي ارتقاي مجلس نهم كدام است و از مجلس ششم تا نهم چه فراز و نشيب ها و نوسان هايي طي شده است؟ رابعا هر نامزد از كليت حدود 285 نامزد قرار است كدام قطعه از يك پازل بزرگ را پر كند؟ با اين حال، تدوين فهرست همچنان كه گفته شد، آخرين كار جبهه متحد است"

هم لهجه ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بدون توجه به رشد اختلافات و رقابت ها میان باندهای مافیایی که وجود دارد با این حساب نه تأکید بر اتحاد و ائتلاف تهیه و تنظیم لیست واحد شده است ، بلکه با افزودن تبصره اذعان شده است که این ائتلاف و اتحاد گر چه لازم است ولی کافی نیست ، لذا باید سازمان کار طوری باشد که این ائتلاف و اتحاد نه تاکتیک تبلیغتی برای ورود به بازار مکاره باشد ، بلکه باید چنان قوام گيرد كه بماند و مانند يك قرارگاه و ستاد دايمي عمل كند"

هر چند كه ممكن است ائتلاف انتخاباتي بهانه به هم رسيدن اصولگرايان و تازه شدن ديدارها شود اما بايد توجه داشت كه سخن از «جبهه متحد» است و نه كف ماجرا يعني «ائتلاف انتخاباتي» محض. ائتلاف هم خوب و مورد نياز است اما كافي نيست. اين سازمان بايد چنان قوام گيرد كه بماند و مانند يك قرارگاه و ستاد دايمي عمل كند. و بايد چنان تأسيس شود كه چابكي لازم براي تحليل و بررسي و چاره انديشي و گره گشايي و فرصت سازي را داشته باشد. الفت و اتحاد حقيقي شكل نمي گيرد مگر به سبب الفت دل هاي پيراسته از انواع غلّ و غش. الفتي را كه به بركت ايمان و اخلاص مي توان ميان دل ها پديد آورد هرگز با خرج كردن سرمايه هاي هنگفت و دادن سهم به افراد نمي توان ميان قلب هاي آنان الفت داد. اگر همه آنچه را روي زمين است انفاق و صرف مي كردي، نمي توانستي ميان دل هاي آنان الفت دهي اما خداوند ميان آنها الفت داد. او عزيز و حكيم است"

در ادامه مدعی قلم بر دست باسیاست با دست پس کردن و با پا پیش کشیدن سناریوی ترسیم شده اش را دنبال کرده است . یعنی اینکه رقیب مغلوب هم از یک سو تهدید می شود که متهم به فتنه و بیگانه است که حق حضور در این نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره را ندارد ، از طرف دیگر اعتراف شده است که مدعیان اصولگرايان در نمایش خیمه شب بازی انتصابات- تقلبات موسوم به انتخابات بازار مکاره ی دوره ی نهم يا مقاطع ديگر با «فتنه گران» و «منحرفان» به هم مي رسند و پنجه در پنجه مي اندازند. البته به این تناقض گویی پاسخی داده نمی شود . زیرا که در شرایطی که طبل رسوایی عدم مشروعیت ولی وقیح منفور و رژیم ضد بشری کودتایی قرون وسطایی که پس از کودتای 22 خرداد 88 از بام بر زمین فتاده است . برای ترمیم آن و فضا سازی برای تقلبات گسترده نیاز شدید به حضور سیاهی لشکر برای داغ کردن تنور این نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم می باشد . همچنین درشرایطی که پاسداران دست به کودتا زدند و رقیب مدعی اصلاح طلبان را از صحنه ی قدرت نه حذف کردند بلکه متهم به فتنه گران وابسته به دشمن بیگانه نمودند . بنابراین ضمن تسلط مراکز قدرت و ثروت از سوی پاسداران که با حمایت ولی وقیح نا مشروع و منفور امکان پذیر شده است اکنون نیز خیز برای قبضه کردن وزارت نفت شاهرگ حیاتی منبع در آمد اقتصاد کشور و بودجه ی دولت بر داشته است . اما قلم بر دست یادداشت روز نویس هم لهجه سرباز جو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز حسین شریعتمداری مدافع و مبلغ خرافه پرستان و دین فروشان عوامفریب از موضع فرا فکنی جریان انحرافی درون دولت و رقیب مغلوب به فتنه گر را متهم به منحرفان دنیا پرستان و هم پیمانان لاییک و سکولار ها کرده و با آویزان شدن به گفته ی رهبر ولی وقیح نا مشروع و منفور محور جبهه ی مدعیان اصول گرایان یا کودتاگر سرکوبگر و غارتگران همه چیز خواه این چنین رهنمود داده است :

"هر چند كه اصولگرايان در انتخابات يا مقاطع ديگر با «فتنه گران» و «منحرفان» به هم مي رسند و پنجه در پنجه مي اندازند اما اين، معارضه و هماوردي است نه همراهي و مسابقه. اصولگرايان اساسا با منافقان و منحرفان و فتنه گران و فرصت طلبان و زراندوزان و قدرت زدگان در يك ميدان مسابقه با قوانين و اهداف و مسير مشترك حاضر نمي شوند كه بخواهند مانند آنها و به همان سمت و سو كه آنان مي دوند، تكاپو كنند. اين نكته بديهي و مبنايي، گاه مغفول واقع مي شود و اسباب سقوط يا بي بركتي عمل سياسي را فراهم مي كند. نمي توان به اسم منافقان و منحرفان و دنياپرستان و لائيك ها و سكولارها بد گفت اما به رسم و اخلاق همان ها عمل كرد. بسياري از همين ها كه از آغاز منافق و فتنه گر و منحرف و ماده پرست و ملحد نبودند. بنابراين بايد در جبهه نيز نگاه جبهه اي و نه حزبي داشته باشند. در اين ميان تعيين سخنگو براي جبهه و حذف بسياري از اظهارنظرهاي پراكنده، كمك به انسجام بيشتر اصولگرايان است.3- يكي از چاره هاي عملي اتحاد و انسجام بيشتر، عنايت به رهنمود مقتداي انقلاب در زمينه «جذب حداكثري و دفع حداقلي» در كنار «رفق و مدارا» ميان دوستان انقلاب و مرزبندي با دشمنان و فتنه گران است. صريح تر عرض كنيم، اگر قرار باشد مثلاً از نگاه هر يك از طيف ها و اضلاع منتقد، رئيس جمهور يا رئيس مجلس و شهردار و...- با همه نقاط قوت و ضعفشان- در دايره جذب حداكثري قرار نگيرند و با نگاه افراطي، هر كدام ديگري را نفي و طرد كنند، ته اين ظرف تنگ چه كسي باقي مي ماند؟ البته مسئوليت رجال سياسي و سران طيف ها در زمينه پايبندي به قواعد و اصول دو چندان است و اصرار به خطا از طرف آنها نابخشودني تر و آزاردهنده تر مي نمايد اما از ديگر سو، بايد مراقب بود تا گرفتار مرام خوارج نشد. همان قدر كه مرام مداهنه و مصانعه اموي- جملي مذموم است، مرام خوارج مطرود است. درعين حال بايد به «دفع حداقلي» نيز پايبند بود. نمي شود كه كساني بخواهند اصولگرا باشند و همزمان به هر دليل دلشان نزد فتنه گران و منحرفان گير باشد. اين گيرها را بايد رفع كرد وگرنه مرد سياست را تا هلاكت مي برد. بد عاقبت و ملعون خواهد شد به شهادت تاريخ، هر كس كه دندان طمع قدرت و رأي و منصب به هر قيمت را نكنده باشد و بخواهد به خاطر اين تمنا، با باطل بسازد"

همینطور قلم بر دست هم لهجه سربازجو حسین شریعتمداری اعتراف کرده است در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد رجل سیاسی بی عیب یافت نمی شود و افزوده است چون ا ئتلاف و اتحاد 100% امکان پذیر نیست. پس باید ضریب اتحاد و ائتلاف 70% به وجود آید تا موجب نفوذ دشمن نشود که از اختلاف و غفلت میان سلیقه های گوناگون اصول گرایان استفاده کند و طوری مهندسی نماید که مشابه ی بازار مکاره ششم را دشمن باز سازی کند . همچنین اضافه است که نباید صحنه ی بازی دوره سوم شورای شهر و روستا تکرار شود که وجود اختلاف موجب حضور 2-3 نفر از رقیب مغلوب در شورای شهر تهران شد . بالاخر هن با انگل نامیدن رقیب مغلوب و زیست انگلی شان چنین توصیه کرده است باید اتحاد جبهه ی اصول گرایان دقیق سازماندهی شود تا منع حضور این انگلان در بازار مکاره ی نهم شود :

"در عين حال بايد توجه داشت رجل سياسي بي عيب و نقص كمتر پيدا مي شود. آرمانگرايي و واقع گرايي را بايد در نقطه معقول و مشروع «مصلحت» چنان جمع كرد كه اگر به 100 آرمان نرسيديم، لااقل به 70 آن برسيم و اگر دستيابي به اهداف به «تأخير» افتاد، دست كم از اساس فوت نشده باشد. به عنوان مثال، مجلس نهم در نصاب بايد به مراتب پاكدست تر، كوشاتر و منسجم تر از مجلس هشتم باشد اما از آن سو بايد عنايت داشت كه قرار نيست دشمن از غفلت ما استفاده كند و مجلس ششم را با ابعادي خيانت بارتر باز مهندسي كندا همچنين بايد مراقب بود ماجراي انتخابات شوراي شهر سوم كه به واسطه اختلاف ميان اصولگرايان رخ داد و اسباب ورود چند تن از اعضاي جريان مقابل اصولگرايي به شوراي شهر تهران و برخي شهرهاي ديگر شد، تكرار نشود. با اين حال همچنان كه گفته شد تهيه فهرست نامزدها، آخرين كار است «زيست انگلي» بهترين عنواني است كه به رويكرد جريان هاي معارض با اصول انقلاب مي توان داد. اين طيف هاي گونه گون كه در نقطه معارضه با اصول هم رأي هستند، به خودي خود هيچ وزن اجتماعي و سياسي درخوري ندارند اما اينكه چرا با وجود ضعف و فرتوتي همچنان به حيات خود در طول دهه ها ادامه داده اند، به حيات انگلي آنان برمي گردد. آنها به تفرقه و اختلاف و منازعه و مجادله ميان اصولگرايان زنده اند و از خون تازه اي كه در اين منازعات مي مكند، ارتزاق مي كنند. جريان هاي انگلي بيش از آن كه روي توان خود حساب كنند، بر بي رمق كردن و ضعيف كردن حريف متمركز هستند. آنها به سياق هر انگلي بر پيكره «ميزبان» خيمه مي زنند و زهر خود را مي ريزند، گاه براي كشتن و تمام كردن كار، و گاه براي نيمه جان كردن ميزبان و مكيدن شيره جان وي. پادزهر جريان هاي طفيلي، وحدت بيشتر و طرد همه معارضان با اصول است، كساني كه بودنشان در پيكر اصولگرايان به منزله حمله دروني به سيستم ايمني پيكر است.بايد از سرنوشت جناح زدگي و مناسبات فرسوده درون اصولگرايان در سال هاي 76-72 و همچنين اتفاقات تلخ دو سال اخير (برآمده از افراط گري و انحراف) عبرت اندوخت و چنان سازماني ساخت كه نه دچار فرسودگي ها و ريزش اجتماعي دهه 70 شود و نه به تندروي ها و حذف گرايي هاي متأخر بينجامد "

در خاتمه اینکه پس از 33 سال که انگلان و مفت خوران و زالو صفتان غیر مولد حوزه ها که با شرکای غارتگر و ارگان های فاشیستی و کودتایی شان قدرت را قبضه و انحصاری کرده اند . اکنون که بدلیل رشد شکاف و اختلاف در رأس جنگ قدرت و ثروت باند های مافیایی آشکار شده است که نه کتمان کردنی نمی باشد ، بلکه هرروز که می گذرد این جنگ قدرت و ثروت و اختلافات و رقابت ها بیشتر عیان می باشد . به خصوص اینکه پس از کودتای 22 خرداد 88 که منجر به سرازیر شدن مردم معترض بر توی خیابان ها شد . سپس معترضین نا راضی در تظاهرات ضد حکومتی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند و نه کمر عمود خیمه نظام را شکستند ، بلکه عدم مشروعیت وی را هویدا ساختند. طوری که موجب شد دامنه ی اختلافات میان باند های مافیایی کودتایی حاکم و جریان مغلوب آنچنان حاد شود که گذشته از اینکه مبادرت به سرکوب و ضرب و شتم خونین بس وحشیانه معترضین کردند ، بلکه رهبران رقیب مغلوب را متهم به خیانت و جنایت و همسو با دستگاه جاسوسی و ستون پنجم و پیاده نظام دشمن بیگانه نمودند. مهمتر اینکه برای مهار شرایط انفجاری جامعه پاسداران کروبی و موسوی را در حصر خانگی قرار دادند . در ادامه سناریو جریان انحرافی درون دولت علم شد و دامنه ی جنگ قدرت و ثروت میان ولی وقیح نا مشروع و منفور و حامیانش با پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران و یارانش عیان شد . آنگونه که اکنون ادامه ی جنگ قدرت وثروت پیرامون بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار نهم سازماندهی شده است . لذا برای حذف رقبای جریان انحرافی درون دولت و مدعیان اصلاح طلبان متهم به فتنه گران از نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی اینان مورد تهاجم همه جانبه ازسوی پاسداران کودتا گر و حامیان ولی وقیح نا مشروع و منفور واقع شده اند. طوری که انگلان بر اریکه ی قدرت انحصاری تکیه زده رقیب مغلوب را انگلانی دانسته اند که فضای زیستی اش ایجاد اختلاف و تفرقه می باشد که تأکید شده باید منفذ نفود این انگل مسدود . اکنون سئوال است که چرا با اینهمه ذلت و خواری و اتهام و اهانت های زنجیره ای دامنه دار باید در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم شرکت نمود. به امید کسب چندکرسی در این بازار مکاره ،همه اهانت وتوهین و اتهامات را تقبل کرد ؟! یا نه اینکه راه اصول و درست این است که با تحریم کردن این نمایش خیمه شب بازی زیرآب آن را زد و مانع از هیزم تنور داغ کردن تقلبات گسترده ومشروعیت تراشی کاذب شد.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900511/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 11 مرداد ماه سال 1390

كف و سقف وحدت اصولگرايان (يادداشت روز)