(ویدئو) آخرین جزئیات از آتش‌سوزی در خائیز؛ چرا این آتش خاموش نمی‌شود؟

 (ویدئو) آخرین جزئیات از آتش‌سوزی در خائیز؛ چرا این آتش خاموش نمی‌شود؟۲۱-تیر-۱۴۰۳

آتش سوزی منطقه حفاظت شده "خائیز" بدلیل سرایت آتش از شهرستان بهبهان از روز دوشنبه آغاز شد که برای مدت کوتاهی خاموش شد.شعله‌های مهیب و سرکش آتش در برخی از منطقه حفاظت شده «خائیز» به ۲۰ متر می‌رسد و بعد از سه روز همچنان بی‌رحمانه جنگل‌ها و حیات وحش را می‌سوزاند با این وجود هنوز کمک‌ها و تجهیزات ناکافی نتوانسته برآتش غلبه کند و نیاز فوری به امدادرسانی ملی وجود دارد.به گزارش ایرنا، معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی منطقه حفاظت شده "خائیز" بدلیل سرایت آتش از شهرستان بهبهان از روز دوشنبه آغاز شد که برای مدت کوتاهی خاموش شد."محسن پاکباز" روز پنجشنبه اظهار کرد: پس از سه شبانه روز تلاش طبیعت دوستان، منابع طبیعی، محیط زیست و بحران استان همچنان می‌سوزد چرا که بخشی از کوه سخت گذر است و با وجود شعله‌های ۲۰ متری آتش امکان حضور افراد وجود ندارد.وی در مورد اعزام هواپیمای ایلوشن به منطقه گفت: روز گذشته برای بررسی منطقه، حضور یافت و قرار است امروز از بوشهر پس از بارگیری به منطقه حفاظت شده "خائیز" اعزام شود.معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست در مورد حجم آتش سوزی گفت: آتش سوزی در ۲ بخش است یک قسمت در حوزه بهبهان است و یک بخش هم در حوزه کهگیلویه است که در بخش بهبهان بدلیل سخت گذر بودن امکان دسترسی وجود ندارد.پاکباز ادامه داد: اگرچه منابع طبیعی شهرستان بهبهان در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند، اما انتظار بیشتری از ستاد بحران خوزستان است، چون تجهیزات بیشتری در اختیار دارند.محیط زیست و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد نیروی کافی برای خاموش کردن آتش ندارد از طرفی خاموش کردن آتش نیروی حرفه‌ای با لباس و تجهیزات مناسب می‌خواهد که چنین امکاناتی در دسترس نیست و حتی روز گذشته این آتش سوزی یک مصدوم بر جای گذاشت بنابراین جلوگیری از آتش سوزی نیازمند حضور فعال ستاد بحران خوزستان همراه با تجهیزات کافی است.منطقه حفاظت شده "خاییز" " با مساحت ۳۳ هزار و ۲۳۵ هکتار یکی از هفت منطقه حفاظت شده استان کهگیلویه وبویراحمد است که در فاصله ۱۵ کیلومتری از جنوب به بهبهان، از شرق به پل "پادوک" در خیرآباد گچساران و از غرب به سد مارون متصل است که هم اکنون بدلیل نبود امکانات مناسب آتش در این منطقه زبانه می‌کشد.شاخص‌ترین گونه جانوری منطقه حفاظت شده خائیز "کل" و بز به شمار می‌رود و براساس بررسی سازمان حفاظت محیط زیست، از مطلوب‌ترین زیستگاه‌های کل و بز در کشور استاین منطقه در حوزه استحفاظی شهرستان گچساران، کهگیلویه و بهبهان در استان خوزستان واقع شده است که با وجود روستا‌های اطراف این منطقه وتعارض منافع آنها، هر ساله بخشی از این منطقه بکر در آتش خاکستر می‌شوند و نیازمند چاره جویی برای پیشگیری از آتش سوزی است.

(ویدئو) فریاد «یاحسین میرحسین» در پخش زنده صداوسیما

 (ویدئو) فریاد «یاحسین میرحسین» در پخش زنده صداوسیما۲۱-تیر-۱۴۰۳ 

پخش شعار یا حسین میرحسین از یک شبکه صدا وسیمای میلی ضد ملی  بهانه دادن به آتش به اختیاران باندهای مافیایی رانت خوار جبهه پایداری مخالف برجام و مدعیان اصللاح طلب است تا همگام بااوین نامه سربازجوشریعت نداری است  بطورهمآهنگ افسار گسیخته هجم حملات اتهاماتی خود علیه  پزشکیان ومدعیامن اصلاح طلب ومیرحسین موسوی تحریم کننده شوی خیمه شب بازی انتصاباتی- تقلباتی ریاست جمهوری دکوری را دنبال کنند.


فریاد «یاحسین میرحسین» در پخش زنده صداوسیما و در حضور مسعود پزشکیان، شنیده شد.


سقوط بالگرد نظامی ترکیه در شمال عراق

 سقوط بالگرد نظامی ترکیه در شمال عراق۲۱-تیر-۱۴۰۳سقوط بالگرد نظامی ترکیه در شمال عراق

منابع خبری از سقوط یک بالگرد نظامی ترکیه در شمال عراق خبر دادند.یک فروند بالگرد نظامی ارتش ترکیه در منطقه «الزاب» واقع در شمال عراق سقوط کرده است.به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، میان نیرو‌های ارتش ترکیه و حزب کارگران کردستان در منطقه «سرکله» در «العمادیه» واقع در استان دهوک نیز درگیری‌هایی رخ داد.

پیدا شد! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۲۱- تیر-۱۴۰۳

پیدا شد! (گفت و شنود)

هجونویس یک خال بفرمان

حلقه برگوش  و بی ایمان

 هرچه درتیتر اول اوین نامه

 دروغین جازده شده روزنامه

 باتحلیل خبرداده میشه بازتاب

هجونویس آماده میشه برای ارباب

 با جنب وجوش میشه بی تاب

تا  ازآن بسازه  یک چرند ناب

چون مریدسربازجوورهبر رمال

 آن با هجونویسی می کنه دنبال

برای همین تیتر اسب زین شده

برای هجونویس سوژه رنگین شده

همگام با اربابش  پاسدار سربازجو

 پاچه مدعیان اصلاحات گرفته پررو

اماناخواسته  این   علاف

مجبور شده تاکنه اعتراف

هرکه چیزی می کنه گم

چه درتهران باشه .. یادرقم

درجا به وی می شوند مشکوک

 تفتیش  درخانه اش میشه کوک

تاگم شده درخانه اش  بشه پیدا

ماهیت دزد حرفه ای بشه هویدا

 

گفت: تیتر یک کیهان سه‌شنبه «‌اسب زین‌شده، زیر پای دولت چهاردهم‌» بدجوری اعصاب مدعیان اصلاحات را به هم ریخته است.

گفتم: در گزارش کیهان، دستاوردهای دولت شهید رئیسی

بر اساس آمار و ارقام و به‌گونه‌ای کاملاً مستند آمده بود و این دستاوردها با وضعیت اسفناک و فاجعه‌بار همان موارد در دولت روحانی مقایسه شده بود. مدعیان اصلاحات اگر ریگی به کفش ندارند چرا به جای فحاشی و ننه‌من‌غریبم‌بازی با ارائه دلیل و سند گزارش کیهان را نفی نمی‌کنند؟!

گفت: اگر می‌توانستند گزارش کیهان را با ارائه آمار و سند انکار کنند که می‌کردند! و به دروغ‌پردازی و ناسزا‌گویي روی نمی‌آوردند!

گفتم: از یارو پرسیدند چرا در محله شما، هرکس هر چیزی گُم می‌کند به تو مشکوک می‌شود و برای یافتن آن خانه تو را جست‌وجو می‌کند؟! چرا به آنها اعتراض نمی‌کنی؟! گفت؛ آخه از شانس بد، هروقت خانه‌ام را می‌گردند چیزی را که گُم کرده‌اند در خانه من پیدا می‌کنند!

 

یادداشت روز اوین نامه کیهان "تله «دور و بری»‌ها برای پزشکیان"

 دروغ نامه کیهان ۵ شنبه ۲۱- تیرماه سال ۱۴۰۳

 یادداشت روز اوین نامه کیهان "تله «دور و بری»‌ها برای پزشکیان"

۴۵ سال است که  باآغاز دادن وعده های دروغ علنی حکومت مستضعفان و پابرهنگان ومسکن وآب و برق مجانی  وبوسیدن دستان کارگران برای دوری جستن از مرفهان بی درد کلیدش زده  شد چون هدف برای مسدود کردن فضای نیمه دمکراتیک پس ازانقلاب بهمن ۵۷ و حذف نیروهای منتقد وسازمای سیاسی وانقلابی ازصحنه  فعالیت سیاسی ورقابت بود .همچنین بازارحاشیه پردازی تبلیغاتی-شعاری  مبارزه با بی عدالتی وتبعیض  هم داغ گردید که نتیجه اش بمرور تبدیل به شکاف عمیق تر طبقاتی و هل دادن طبقه متوسط به قشر پایین  جامعه شده است . از طرف دیگر  خیلی برنامه ریزی شده برای خنثی کردن کودتای نظامی ازطریق  موازی کاری دستگاه های اطلاعاتی- امنیتی- نظامی وشبه نظامی  خیلی سریع  سازماندهی وفعال  وواردصحنه شدند. همین طور کنار رهبر انتصابی ولی فقیه همه کاره رئیس جمهور دکوری و پوچ ودولت  هم شکل گرفت . سپس دولت سایه پنهان هم علیه دولت موقت مهندس بازرگان هم فعال گردید تا باحمله به سفارت آمریکادرتهران منحل شود. مکمل آن پسوند سازی اسلامی چسباندن به جمهوری هم اضافه شد. آنگاه مکارانه  وعوامفریبانه  با ترفند نیرنگ  شعارهای پوچ تبلیغاتی نابودی ومحوکردن اسراییل از روی کره زمین  چون هدف  بسترسازی نفوذ درسازمان آزادیبخش فلسطین وسپس عضوگیری بود با شعار مبارزه باآمریکا  هدف تقویت گردید  . مکمل آن هدف تقویت سیاست  سانسور وسرکوب داخلی و قبضه قدرت و انحضاری کردنش بود .مهمتر شعار صدور انقلاب پوششی بس مناسب برای صدوربحران و ارتجاع و ترور وجنگ افروزی به برون مرز شد و عامل زدن جرقه جنگ خانمانسوز ۸ ساله با عراق که  موهبت الهی نامیده شد با شعار تافتنه درعالم است لاکن جنگ هم هست؛راه قدس ازکربلا می گذرد؛   اگرجنگ ۲۰ سال طول بکشد ماهستیم وتاآخرین نفر وآخرین خشت خانه می جنگیم گرچه باشکست منجر به جام زهر آتش بس برای خمینی شیاد شد ولی بهانه ای برای تثبیت موقت وادامه بقای رژیم ضد مردمی وضدمنافع ملی کشور  وانحراف اذهان عمومی وفرار ازپاسخ گویی به مطالبات مردم  شد بدتر ادامه  جنگ  موهبت الهی تبدیل به جنگ نیابتی برون مرزی شده است که سرانجامش جنگ بیش از۹ ماهه حماس واسراییلاست .ازسوی دیگر  موازی ترفند ها وتاکتیک های اشاره شده جریان سازی وباندبازی ها  ورقابت هاهم برای کسب قدرت  شکل گرفت که ابتدا سخت سر ونرم تن و بعد اصول گرا واصلاح طلب و درادامه باندهای خودی وغیرخودی شده اند و این سناریو یافاجعه تا حال ادامه داشته است که درشرایط کنونی به وضوح   شاهد شوی فاقدا عتبارومشروعیت خیمه شب بازی انتصاباتی – تقلباتی – تقلیاتی رساست جمهوری دکوری دوره چهاردهم بودیم که تبدیل به سوژه  رقابت و انتقاد واتهام وتوهین واهانت  قلم بازی های ادامه دار رسانه ای میان رقبای برنده وبازنده این شو شده است. 

حدود یک هفته‌ای می‌شود که نتایج انتخابات ریاست جمهوری منتشر، و آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور کشورمان برگزیده شده است. هنوز دولت شهید رئیسی در راس کار است و تا دولت جدید مستقر شود، دو ماهی زمان لازم است. اما طی همین «حدود یک هفته»، برخی اطرافیان رئیس‌جمهور منتخب - از رسانه بگیر تا برخی چهره‌های سیاسی-  به هول و ولع افتاده‌اند. مثل «کاسبان پُست»ی که با پیروزی دکتر پزشکیان، بوی کباب به دماغشان خورده باشد، از هم اکنون، هم تلاش‌ها برای «خالص‌سازی» را شروع کرده‌اند، هم مقدمات توجیه شکست احتمالی‌شان در دولت چهاردهم را. چگونه؟! بخوانید1- «حمله» به رئیس‌جمهور شهیدی که 1000 روز روی کار بوده و در این مدت، کارهای عظیمی انجام داده است، آن هم در ایامی که هنوز حمله‌کننده به قدرت نرسیده، چه معنایی دارد؟ انتشار گزارش عملکرد دولت سیزدهم، از سوی این دولت امری کاملا طبیعی است. هر دولتی در پایان کار، کارنامه‌اش را منتشر می‌کند. اما حمله به این دولت و کارنامه‌اش، آن هم 2 ماه مانده به تشکیل دولت بعدی، چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ به عبارتی، آن «اطرافیان» و «دور و بری‌ها»یِ دولتی که هنوز تشکیل نشده است، چرا باید از هم اکنون به دولت رئیسی این طور حمله کنند؟ موضوع، گزارش روز سه‌شنبه گذشته کیهان است که با عنوان «اسب زین شده زیر پای دولت چهاردهم» تلاش شد به گوشه‌ای از خدمات شهید رئیسی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاست خارجی و... پرداخته شود. مثلا عملکرد بی‌نظیر دولت رئیسی در مواجهه با بحرانی به بزرگی «کرونا» که در آن ایام روزانه تا 700 قربانی در کشورمان می‌گرفت. یا بخش عظیمی از بدهی‌های باقی‌مانده از دولت دوازدهم که در این دولت پرداخت شد. یا احیای فروش نفت و افزایش آن از روزی 200 الی 300 هزار بشکه به روزی 2 میلیون بشکه، یا پایان دادن به خاموشی‌های طولانی که در زمستان نیز‌ گریبان این مردم را می‌گرفت. گرفتن سرعت سرسام‌آور افزایش نرخ دلار و... هم بماند. اقدام دولتی که، افزایش 10 برابری قیمت دلار را به دو برابر کاهش می‌دهد، قابل تقدیر نیست؟! پس چرا به همان نقاط قوت رئیس‌جمهور شهید حمله می‌کنند؟2- اینکه چرا این آقایانِ «دور و بری»ها، از حالا و دو ماه زودتر، این حملات را کلید زده‌اند، می‌تواند پاسخ‌های گوناگونی داشته باشد. شاید برای خودشیرینی و دیده شدن، شاید هم به خاطر حقد و کینه‌ای است که از دولت قبل دارند. آنها خوب می‌دانند این «عملکرد خوب» است که «عملکرد بد» را عیان می‌کند. پس عملکرد خوب را از اساس منکر می‌شوند! اما می‌توان پاسخ‌های جدی‌تری هم برای این سؤال مهم پیدا کرد. آنها بهتر از هر کسی، توانمندی‌های خود را می‌شناسند و می‌دانند، «این‌کاره» نیستند. از هم اکنون کمربندهای خود را سفت بسته‌اند برای شکستی که فکر می‌کنند به جناب آقای پزشکیان تحمیل خواهند کرد. ما آقای دکتر پزشکیان را انسان شریف و منتخب همین مردم می‌دانیم. قاعده بازی در انتخابات را هم می‌دانیم. مثل آنها جِر نمی‌زنیم و علیه قانون و انتخاب مردم نمی‌شوریم. نمی‌گوییم تقلب شده و... از همین‌رو به ایشان از هم اکنون برادرانه توصیه می‌کنیم، مراقب دور و بری‌های خود باشند و به قول رهبر معظم انقلاب، از کسانی که با جمهوری اسلامی ایران زاویه دارند، استفاده نکنند. «زاویه‌دارها» نشان داده‌اند جز خود، به فکر هیچ کس نیستند و تردید نداریم از «رحم اجاره‌ای خواندن» همین آقای پزشکیان نیز هیچ ابایی نخواهند داشت. به راحتی، وقتی دولتی را به خاک سیاه نشاندند، گردن نمی‌گیرند و خود را کنار می‌کشند. مگر در اواخر دولت آقای خاتمی و روحانی و زمان انتشار کارنامه، خود را کنار نکشیدند؟! مگر همین‌ها نبودند که آن اواخر، علیه خاتمی شوریدند؟! مگر زمان قضاوت بر عملکرد فاجعه‌بار دولت روحانی، نگفتند «روحانی نامزد ما نبود، رحم اجاره‌ای بود»؟! مگر برای استیضاح آقای روحانی دست به کار نشدند؟! کار به جایی رسید که کیهان - به عنوان یکی از مهم‌ترین منتقدان آن دولت و آن شرایط - در مخالفت با استیضاح آقای روحانی نکته و گزارش می‌نوشت!3- «دروغ» و «تحریف» مهم‌ترین ابزار این «دور و بری»هاست.این ابزار اگر از آنها گرفته شود، کاملا فلج می‌شوند. به عنوان مثال خیلی نزدیک، رجوع کنید به بازتاب همان گزارش مستند روز سه‌شنبه کیهان در رسانه‌های متعدد این طیف. این‌بار، نه با جابه‌جایی کلمات و پس و پیش کردن جملات، که با افزودن جملات و کلماتی که اصلا در گزارش وجود ندارد، به جنگ با «آگاهی مردم»رفتند تا به «اسب زین‌شده زیر پای دولت چهاردهم» لگد بزنند! چرا دور برویم. بازتاب همین یادداشتی که اکنون در حال مطالعه آن هستید را در رسانه‌های این طیف مطالعه کنید تا عمق فاجعه و «بی‌اخلاقی» که این طیف به آن معتاد است، دستگیرتان شود. آنها از هم اکنون و در حالی که هنوز وارد دایره قدرت نشده‌اند، بودجه‌ها را گرفته، قلم‌ها را تیز کرده، ماشین «دروغ» را روشن و.... دورخیز کرده‌اند.4- روان‌شناسانی مثل «دنیل کانمن» معتقدند پیش‌بینی کردن کار سختی است به‌ویژه وقتی قرار است «آینده دور» را پیش‌بینی کنیم. اما گاهی می‌توان همین آینده دور را پیش‌بینی کرد به‌ویژه وقتی علائم، نشانه‌ها و انگیزه‌ها خیلی واضح‌اند. می‌خواهیم بگوییم این «دور و بری»‌ها بهتر از هر کس، توانایی‌های خود، و انگیزه‌هاشان را می‌شناسند فلذا از هم اکنون پیش‌بینی کرده‌اند که به احتمال قوی شکست خواهند خورد... چه چیزی می‌تواند این شکست را توجیه کند؟ حمله به دستاوردهای شهید رئیسی! از افتخارات ما این است که، دولت رئیسی را گردن می‌گیریم و از عملکرد و کارنامه‌اش با افتخار دفاع می‌کنیم. آیا این طیف هم دولت روحانی و کارنامه او را گردن می‌گیرد؟! تردید نداریم دولت آقای پزشکیان و کارنامه او را هم گردن نخواهند گرفتجعفر بلوری

گزارش «اسب زین‌شده» چرا مدعیان اصلاحات را به هم ریخت؟!

 دروغ نامه کیهان ۲۱ تیر۱۴۰۳

اوین نامه کیهان بررسی کرد

گزارش «اسب زین‌شده» چرا مدعیان اصلاحات را به هم ریخت؟!

پاسدار اطلاعاتی سربازجوشریعت نداری به سبک هجونویسی ستون گفت وشنود خودگویی وخودخندی که مدام می زنه گندی اوین نامه کیهانش تلاش مذبوحانه کرده است تابرای جبران شکست مفتضحانه طرح مهندسی- امنیتی  سازماندهی شده که نتوانست سعید جلیلی بسیجی جایگزین دژخیم رئیسی حذف شده گردد. بنابراین برای انتقام گرفتن ازمدعیان اصلاح طلب وطلبکاری کردن ازپزشکیان که خامنه ای رمال با حذف پاسدار رانت خوارقالی باف  تصمیم گرفت بامشروعیت تراشی کاذب برای عبوررفت مقطعی ازبحران های داخلی ومنطقه ای وجهانی تن به رئیس جمهورشدن پزشکیان دهد .اما سربازجوشریعت نداری عقده ای وکینه جو کوشش مذبوحانه کرده است  تاخربی پالان ونعل ازدست داده وتوی باتلاق فرو رفته و ارثیه برجا مانده دولت  دژخیم رئیسی است را تبدیل به اسب زین کرده  کند که تحویل پزشکیان داده می شود ؟! درحالی که حامیان رانت خوارو کاسبان تحریم های مخالف برجام  باندهای مافیایی جبهه پایداری حامی سعید جلیلی بسیجی شکست خورده و دارای دولت سایه برای انتقام شکست  با برخورداری ازحاشیه امنیتی سازمان یافته بسیج شده اند تاازطریق فضای مجازی با اتهامات وتوهین  واهانت ها وانتقاداتی که  به پزشکیان وحتی شورای نگهبان آلت دست زیر بادکولرنشین وارد می کنند موجب شده اندتاخر توی بالاق فرورفته  دولت دژخیم رئیسی حذف شده  که دروغین ووارونه اسب زین کرده شده با خیلی بیشتر درباتلاق فرو رفتن ودست وپا وغلت  زدن تحویل پزشکیان داده شود تابه آسانی قادر  به برون کشیدنش ازباتلاق وجلو پالانش نوکردن نباشد.

گزارش مستند کیهان با عنوان «اسب زین‌شده زیر پای دولت چهاردهم؛ آنچه شهید رئیسی به پزشکیان تحویل می‌دهد» در دو روز اخیر، اردوگاه مدعیان اصلاحات را به هم ریخت، دلیل اصلی این عصبانیت آنان، بیان واقعیت‌های مستدل و مستند آنچه دولت سیزدهم به دولت بعد تحویل می‌دهد برای ثبت در تاریخ و جلوگیری از بهانه‌گیری‌های پیشینی آنان در قبال ناکارآمدی احتمالی‌شان است.....



فیلم تصویر صفحات اول ورق پاره ودروغ نامه روزی نامه‌های ۲۱ تیر

فیلم تصویر صفحات اول ورق پاره ودروغ نامه روزی نامه‌های ۲۱ تیر ۱۴۰۳ 

کشته شدن۴۶۶ لبنانی از آغاز جنگ علیه مردم غزه

 کشته شدن۴۶۶ لبنانی از آغاز جنگ علیه مردم غزه۲۱-تیر-۱۴۰۳ 

مقابل تعداد ۴۶۶  کشته شدن لبنانی واعضای حزب الشیطان که شامل فرماندهای شان هم می شود همراه باخسارات تخریبی وارده به لبنان براثر حملات واکنشی ارتش اسراییل چه تعداد نظامی وغیرنظامی اسراییل کشته  وخسارات واردشده است؟ ضمن آنکه جنگ لبنان واسراییل با دستور خامنه ایر مال وسپاه تروریست قدس بوده است که با بهانه جنگ حماس شروع وادامه یافته است.

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۴۶۶ نفر از مردم این کشور در تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان از آغاز جنگ صهیونیست‌ها علیه ساکنان نوار غزه خبر داد.به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، در این مدت همچنین یکهزار و ۴۳۸ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان زخمی شده‌اند.از سوی دیگر بامداد امروز (پنج‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در اطراف شهرک رامیا واقع در جنوب لبنان حمله کردند.توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک علما الشعب در جنوب لبنان را هدف قرار داد.حملات موشکی نیز از جنوب لبنان به سمت فلسطین اشغالی صورت گرفته و در پی آن سامانه ضدموشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی فعال شده است.به گزارش ایرنا، به دنبال آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه و حملات گسترده حزب الله لبنان به مواضع اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی، مواضع نظامیان صهیونیست در منطقه اشغالی جولان سوریه نیز بارها از سوی مقاومت لبنان هدف حمله قرار گرفته است.

تصادف جاده‌ای در فیلیپین ۱۱ کشته بر جای گذاشت

 تصادف جاده‌ای در فیلیپین ۱۱ کشته بر جای گذاشت۲۱-تیر-۱۴۰۳ 

نسبت آمار کشته های تصادفات جاده درفلیپین باجاده های غیر استاندارد وخودروهای ناامن درایران چگونه است وچرا؟

تهران- ایرنا- آنتونیو پالتائو رئیس پلیس شهر ابولوگ فیلیپین در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر تصادف جاده‌ای در حومه این شهر، ۱۱ نفر کشته و ۶ نفر مجروح شدند.به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، در بیانیه رئیس پلیس شهر ابولوگ واقع در استان کاگایان در شمال فیلیپین آمده است: بامداد امروز پنجشنبه (به وقت محلی) یک اتوبوس مسافربری با یک کامیون در امتداد بزرگراه اصلی استان کاگایان برخورد کرد که بر اثر آن حداقل ۱۱ نفر کشته و ۶ نفر دیگر مجروح شدند.بر اساس این بیانیه، اتوبوس مسافربری در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بود که با کامیونی که وارد تقاطع این بزرگراه شد، برخورد کرد.در این بیانیه با اشاره به اینکه در جریان این سانحه به ۲ سرنشین کامیون جراحات جزئی وارد شده، آمده است: سرعت اتوبوس در لحظه تصادف به حدی زیاد بود که تعداد زیادی از مسافران آن در اثر شدت ضربه به داخل جاده پرتاب شدند.پلیس شهر پالتائو اعلام کرد که که تحقیقات در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد.

هشدار به بیماران تنفسی منطقه سیستان

  هشدار به بیماران تنفسی منطقه سیستان/در فضای طوفانی تردد نکنید۲۱-تیر-۱۴۰۳


ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان در هنگام طوفان تا حد امکان در فضای باز و خارج از منزل قرار نگیرید و هم چنین از تردد غیرضروری سالمندان، کودکان،افراد دارای مشکلات تنفسی و قلبی عروقی در فضای باز جلوگیری شود.مجتبی رفیق دوست امروز پنج شنبه اظهار کرد: براساس آمارهای اعلام شده در هنگام وقوع طوفان تعداد بیماران مراجعه کننده از قبیل بیماران قلبی عروقی، مشکلات چشمی، تنفسی به بخش بهداشت و بیمارستان‌ها افزایش پیدا می‌کند و همچنین در هنگام توفان، کاهش دید سبب بار ترافیکی بیشتر شده و این امر باعث افزایش تصادفات جاده‌ایی می‌شود.وی تاکید کرد: مردم منطقه سیستان، در هنگام وقوع طوفان‌ مراقب سلامتی خود باشند و از تردد غیر ضروری در فضای باز پرهیز کنند.معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: در هنگام طوفان شعاع دید رانندگان کاهش می‌یابد، بنابراین لازم است از سفرهای غیر ضروری در این مواقع خودداری شود و چنانچه بنا به ضرورت در جاده و در حال رانندگی هستید، حتما چراغ‌های خودرو خود را روشن کرده و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با دقت و با سرعت مناسب رانندگی کرده و در صورت لزوم تا برطرف شدن شرایط حاد، اتومبیل را در نقطه امن متوقف کنید.وی بیان کرد: شهروندان هنگام بروز پدیده ریزگردها در منزل بمانند، درب ها و پنجره‌ها را بسته نگه داشته و از فعالیت غیرضروری در خارج از منزل خودداری کنند و در صورت اجبار به فعالیت در هوای آزاد، ضمن به حداقل رساندن زمان مواجهه با این پدیده، حتما از ماسک‌های ویژه گرد و غبار موجود در داروخانه‌ها استفاده شود و در صورت عدم دسترسی به این نوع از ماسک‌ها یک قطعه دستمال مرطوب را جلوی دهان و بینی خود قرار دهند.رفیق دوست گفت: پرهیز از مصرف غذاهای پرچرب، استفاده زیاد از مایعات و لبنیات کم چرب و شستشوی مکرر بینی و دهان در کاهش بروز عوارض ناشی از ریزگردها موثر هستند.

آتش سوزی انبار کاله مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت:

آتش سوزی انبار کاله مهار شد۲۱-تیر-۱۴۰۳ 

مثل همه آتش سوزی ها پس ازخاکسترشدن همه چیز وخاموش شدن آتش سپس ادعای می شود آتش سوزی مهار گردید.


ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: با تلاش آتش نشانان آتش سوزی انبار شرکت لبنیاتی کاله رشت مهار شد و آتش نشانان در حال لکه گیری کامل محل آتش گرفته هستند.شهرام مومنی امروز ۲۱ تیرماه با اشاره به اینکه ۴۱ آتش نشان در پی آتش سوزی در انبار شرکت کاله رشت به محل اعزام شدند، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در ساعت ۱۰ و یک دقیقه امروز پنج شنبه ۲۱ تیرماه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.


وی افزود: سریعا ۱۲ خودروی آتش نشانی به همراه دو دستگاه خودروی آبرسان، دو خودروی نردبان و پتلفرم و یک دستگاه خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل آتش سوزی واقع در بلوار امام رضا(ع) انبار شرکت کاله اعزام شدند.رئیس سازمان آتش نشانی رشت گفت: آتش از سه طرف با تلاش آتش نشانان و نیز خودروی نردبان مستقر در محل حادثه مهار شده و آتش نشانان در حال لکه گیری کامل محل آتش گرفته هستند.


مومنی با بیان اینکه قسمت‌هایی از انبار و سقف دچار آتش سوزی و حریق شد، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به لکه‌گیری کامل محل آتش گرفته، تخلیه کامل دود گرفتگی و ایمن سازی محل حادثه اقدام کنیم.


وی تاکید کرد: اطلاعات تکمیلی و علت بروز حادثه پس از بررسی متعاقبا از همین رسانه اعلام می‌شود.

۳۰ نفر از اعضای "شرکت‌های کاغذی" دستگیر شدند

 ۳۰ نفر از اعضای "شرکت‌های کاغذی" دستگیر شدند۲۱ تير ۱۴۰۳ 

چرا هرچه دستگیرمی شوند جزو رانت خوران وفاسدان غیرخودی اند وخودی های فاسد ورانت نخوار واختلاس گر همچنان درحاشیه من قراردارند.

30 نفر از اعضای "شرکت‌های کاغذی" دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کشور از شناسایی و دستگیری اعضای شرکت‌های کاغذی خبر داد.به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی از شناسایی و دستگیری اعضای شرکت‌های کاغذی خبر داد و گفت: در این پرونده 30 نفر دستگیر شده‌اند.فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: این افراد با ایجاد شرکت‌های صوری و کاغذی از کارت‌های شناسایی مردم کم‌بضاعت برای واردات و صادرات سوء‌استفاده می‌کردند.سردار رادان خاطرنشان کرد: تخلف برخی افراد در بانک‌ها و دیگر سازمان‌ها نیز محرز است و پرونده این افراد هم به قوه‌قضائیه ارسال شده است.

تصادف و آتش‌سوزی مرگبار پراید و پژو ۲۰۷

 تصادف و آتش‌سوزی مرگبار پراید و پژو ۲۰۷  ۲۱-تیر-۱۴۰۳                              تصادف و آتش‌سوزی مرگبار پراید و پژو ۲۰۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف و حریق مرگبار ۲ خودرو در محله قلعه نوی ورامین خبر داد.:به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۸:۴۲ امروز وقوع تصادف میان دو دستگاه در محله قلعه نو در ورامین به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد.وی افزود: زمان حضور آتش‌نشانان مشخص شد پژو ۲۰۷ و پراید با یکدیگر برخورد که هر دو خودرو شعله ور شده است که البته سواری پژو به دلایل نامعلوم با سواری پراید متوقف برخورد کرده بود.ملکی با اشاره به اطفای حریق این دو خودرو خاطرنشان کرد: راننده ۲۰۷ قبل از شعله وری کامل خارج و مصدوم شده بود ولی راننده پراید محبوس و جان خود را از دست داده است. 

عباس عبدی : در این چند روز، به کشور مثل گوشت قربانی نگاه می‌کنند

 عباس عبدی : در این چند روز، به کشور مثل گوشت قربانی نگاه می‌کنند۲۱-تیر-۱۴۰۳ 

نه چندروز که بیش از۴۵ سال است که منابع وذخایر وسرمایه های کشور تبدیل به گوشت قربانی شده است وغارتگران وخائنان ووطن فروشان حاکم وشرکای شان همراه با اربابان شان درروسیه وچین باعوامل جنگ نیابتی برون مرزی شبانه روز مشغول استفاده سهم بردن ازاین گوشت قربانی بوده اند تاجایی که حتی استخوان این گوشت قربانی  سهم  ملت محروم ایران نشده است.

عباس عبدی : در این چند روز، به کشور مثل گوشت قربانی نگاه می‌کنند

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در توییتی گفت که معتقد است افرادی به تناسب در حال جدا کردن بخش‌هایی از کشور هستند.عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در توییتی معتقد است که در این چند روز به کشور به دید گوشت قربانی نگاه شده است.این فعال سیاسی در این توییت نوشت:این که در این چند روز، به کشور مثل گوشت قربانی نگاه کرده و هر کدام به تناسب در حال جدا کردن بخش‌هایی از آن هستند، باید دید که در این سه سال چه بلایی سر کشور آورده‌اند.

 
عباس عبدی : در این چند روز، به کشور مثل گوشت قربانی نگاه می‌کنند

دیدار حدادعادل با رئیس جمهور منتخب

 دیدار حدادعادل با رئیس جمهور منتخب۲۱-تیر-۱۴۰۳

سیاست رفتاری دوگانه چماق و هویج عوامل خامنه ای رمال ادامه دارد که بیانگر هویج توی دامن انداختن وچماق برسرزدن است. زیرا ازیک سو عواملش یکی یکی به دیدار پزشکیان می روند درمقابل ازطرف  آتش به اختیاران زنجیر وافسار پاره کرده باندهای مافیایی ورانت خوار جبهه پایداری وسعیدجلیلی بسیجی به وی با اتهام زدن  شدیدترین هتاکی  ها و انتقادات تهدید وتحقیرآمیزمی کنند؟!

دیدار حدادعادل با رئیس جمهور منتخب

دکتر پزشکیان نیز در این دیدار از پیام تبریک و حضور دکتر حدادعادل قدردانی کرد.مشاور عالی رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ با حضور در دفتر دکتر مسعود پزشکیان، موفقیت وی را در کسب اعتماد مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.به گزارش ایرنا، غلامعلی حدادعادل در این دیدار، انتخابات در ایران را تجلی مردمسالاری دینی و پایبندی ملت ایران به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و ابراز امیدواری کرد که دولت جدید با اتکا به این فرصت ارزشمند در راستای اعتلای هر چه بیشتر کشور و ملت بزرگ ایران گام بردارد.دکتر پزشکیان نیز در این دیدار از پیام تبریک و حضور دکتر حدادعادل قدردانی کرد.

کریمی قدوسی: با ‎پزشکیان همکار بودم طی ۱۶ سال دل و زبان او را یک رنگ دیدم

 کریمی قدوسی: با آقای ‎پزشکیان همکار بودم و در این 16 سال دل و زبان او را یک رنگ دیدم ۲۱- تیر- ۱۴۰۳

چون کریمی قدوسی عربده کش تندرو نتوانست وارد مجلس ارتجاعی   خالص سازی سازی  دوازدهم شود موجب تغییر دادن  موضعش شده است .زیرا برخلاف آتش به اختیاران باندهای مافیایی ورانت خوار جبهه پایداری حامی سعید جلیلی بسیجی  ویاز پزشکیان حمایت کرده و تأکید بر یک رنگ  بودنش نموده است.

کریمی قدوسی: با آقای ‎پزشکیان همکار بودم و در این 16 سال دل و زبان او را یک رنگ دیدم

کریمی قدوسی سیاستمدار اصول‌گرا در توئیتی نوشت: ۱۶سال از مجلس هشتم تا مجلس یازدهم با آقای ‎پزشکیان همکار بودم در این شانزده سال دل و زبان او را یک رنگ دیدم شخصیت ‎رئیس جمهور چهاردهم دوگانه نیست.


خاموشی «منظم» بدون اعلام قبلی در مرکز تهران/ از روز جمعه شروع شد

 خاموشی «منظم» بدون اعلام قبلی در مرکز تهران/ از روز جمعه شروع شد۲۱-تیر-۱۴۰۳

 تصورمی شود موازی فزایش گرما  ومصرف بالای برق ولی خاموشی های منظم برق که قطع آب هم بهمراه دارد طرح هدفمند امنیتی ونارضایتی سازی سازماندهی شده است چون هدف است تاپزشکیان درفشارهمه جانبه ازسوی باندهای جبهه پایداری حامی سعید جلیلی بسیجی مرید آخوندمصباح یزدی انجمن حجتیه وهمکاران شان وحمایت پاسداران جنایتکار مخالف برجام وFATFمی باشد.

خاموشی‌های این چند روز را اگر در کنار پیامک توانیر قرار دهیم، مشخص می‌شود «خاموشی منظم، اما بدون اعلام قبلی» در تهران شکل گرفته است.دنیای‌اقتصاد نوشت: برق محله‌هایی از منطقه ۶ تهران از روز جمعه گذشته، هر روز راس ساعت ۱۲ ظهر به مدت حداقل ۲ ساعت قطع می‌شود؛ امروز هم همین اتفاق رخ داد.نه تنها برق منطقه ۶ که طی روز‌های گذشته برق محله‌هایی از مناطق مسکونی همچون منطقه ۲ و منطقه ۵ نیز در ساعت مشخص قطع شده است.روز گذشته توانیر «هشدار مصرف شدید برق» را به شهروندان تهرانی پیامک کرد و از تهرانی‌ها خواست با توجه به افزایش دما و افزایش مصرف برق برای سیستم‌های خنک‌کننده، صرفه‌جویی کنند.خاموشی‌های این چند روز را اگر در کنار پیامک توانیر قرار دهیم، مشخص می‌شود «خاموشی منظم، اما بدون اعلام قبلی» در تهران شکل گرفته است.در دولت قبل، اداره برق در ابتدای تابستان، «جدول خاموشی» برای مناطق ۲۲ گانه اعلام می‌کرد که همین باعث می‌شد، مردم، شرکت‌ها و ادارت، از «بی‌برقی ناگهانی در ساعت کار» غافلگیر نشوند.این وضعیت به «کسب‌وکار‌ها و تولید و رشد اقتصادی» ضربه خواهد زد.

دمای هوا در شهرستان دشتستان به ۵۴ درجه سانتیگراد رسید

 اینجا گرما می‌تازد؛

دمای هوا در شهرستان دشتستان به ۵۴ درجه سانتیگراد رسید۲۱-تیر-۱۴۰۳

دمای هوا در شهرستان دشتستان به ۵۴ درجه سانتیگراد رسید

بوشهر- میزان بیشینه دمای هوا در شهر شبانکاره شهرستان دشتستان به ۵۴ درجه سانتیگراد رسید و چهار شهر دیگر در استان بوشهر نیز دمای بالای ۵۰ درجه داشتند.کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شدت گرما طی روزهای اخیر در استان بوشهر روند افزایشی داشته و در شهرستان دشتستان شاهد ثبت بیشترین دما هستیم.طلیعه محمدی با اشاره به دمای بالای ۵۰ درجه در سه شهر شهرستان دشتستان، اضافه کرد: دمای هوا در شهر شبانکاره به ۵۴.۲ درجه، در آب‌پخش به ۵۱.۶ درجه و در برازجان به ۵۰.۶ درجه سانتیگراد رسید.کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از ثبت دمای ۵۰.۳ درجه در شهرستان دشتی خبر داد و بیان کرد: در شهرستان تنگستان نیز دمای ۵۰.۲ درجه ثبت شده است.وی افزود: بیشینه دمای هوا در دیلم ۴۷.۶ درجه، بهرگان ۴۶.۸ درجه و بوشهر نیز ۴۰ درجه بوده است که فردا نیز شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود.محمدی با اشاره به وضعیت شرجی هوا در سطح استان افزود: میزان رطوبت و شرجی در عسلویه ۸۶ درصد، دیر ۸۴ درصد، خارگ ۷۳ درصد و بوشهر ۷۲ درصد بوده است.

غرق شدن نوجوان۱۳ ساله در کانال مادر قزوین

  سرپرست آتش نشانی قزوین خبر داد؛

غرق شدن نوجوان۱۳ ساله در کانال مادر قزوین۲۱-تیر-۱۴۰۳

غرق شدن نوجوان۱۳ ساله در کانال مادر قزوین

قزوین- سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از غرق شدن نوجوان۱۳ ساله در کانال مادر خبر داد.به گزارش خبرگزاری مهر حمیدرضا ململی از غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله در کانال مادر قزوین خبر داد و اظهار کرد: دقایقی قبل در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۳ ساله در کانال مادر، بلافاصله تیم های غواصی ایستگاههای ۴ و۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام شدند.وی تصریح کرد: تیم غواصی آتش‌نشانی به محض رسیدن در محل مشاهده کردند که نوجوان ۱۳ ساله در کانال مادر غرق شده است که آتش نشانان جسد وی را از آب خارج کردند.ململی خاطرنشان کرد: به رغم تلاش عوامل اورژانس برای احیا متاسفانه این نوجوان جان خود را از دست داد و تحویل عوامل آرامستان شد.

تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان در روز پنجشنبه

 استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان در روز پنجشنبه۲۱-تیر-۱۴۰۳ 

ادامه تعطلیلی ادارات دراستان های کشور  ناشی ازگرما وکمبودبرق ادامه عملکرد دولت دژخیم رئیسی حذف شده و بیش از۳۵ رهبری همه کاره خامنه ای رمال ونهادهای وابسته به وی است.

تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان در روز پنجشنبه

زاهدان_ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، فردا پنجشنبه تعطیل است.به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کرمی گفت: در راستای لزوم مدیریت مصرف انرژی با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر کشور و استان، افزایش دما و حفظ پایداری شبکه برق، تمامی سازمان‌ها، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به استثنا مراکز خدمات رسان، امدادی و درمانی فردا، پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

ادارات استان البرز فردا تعطیل است

 ادارات استان البرز فردا تعطیل است۲۱-تیر-۱۴۰۳

ادارات استان البرز فردا تعطیل است

فردا پنجشنبه ۲۱ تیر ماه با هدف مدیریت مصرف انرژی، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان البرز تعطیل هستند.به گزارش خبرگزاری مهر، تصمیم برای تعطیلی با توجه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق و گزارش سازمان هواشناسی، به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی اتخاذ شده است.کلاس‌های تمام مؤسسات و پایگاه‌های اوقات فراغت و معادن نیز تعطیل خواهند بود.کنکور برگزار می‌شود.

آتش زدن شهربازی پس از جنایت مسلحانه

 آتش زدن شهربازی پس از جنایت مسلحانه ۲۱-تیر-۱۴۰۳

آتش زدن شهربازی جنایت مسلحانه

مراجعان یک شهربازی ناگهان با حمله افرادی مواجه شدند که با شلیک گلوله جوانی را به قتل رساندند و گریختند، اما این پایان ماجرا نبود.اوایل شب گذشته (سه‌شنبه) صدای شلیک گلوله در محل غرفه‌های اجاره‌ای شهرداری در مقابل آرامگاه فردوسی مشهد اهالی محل و رهگذران را در جای خود میخکوب کرد. لحظات دلهره‌آور در حالی رعب و وحشتی عجیب به راه انداخت که ناگهان گلوله‌ها بر سینه جوانی حدود ۳۳ ساله نشست و او را خون‌آلود نقش بر زمین کرد.با فرار عاملان نزاع مسلحانه، بلافاصله پیکر نیمه‌جان مجروح این حادثه با خودروی عبوری به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت، اما تلاش کادر درمانی برای نجات این جوان از مرگ بی‌نتیجه ماند و او بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داد.لحظاتی بعد خبر این جنایت هولناک در بیسیم‌های پلیس پیچید و بدین ترتیب گروه ویژه‌ای از نیروهای کارآزموده انتظامی با دستور سروان مصطفی حسنی (رئیس پاسگاه انتظامی فردوسی) عازم محل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.بررسی‌های مقدماتی آنان نشان داد که ۲ گروه محلی بر سر غرفه‌های اجاره‌ای شهرداری با یکدیگر اختلاف داشته‌اند و دامنه اختلافات آنان با ورود خودروسواران تیرانداز به نزاع مسلحانه کشیده شده است. بنابراین نیروهای انتظامی بی‌درنگ مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند.دقایقی بعد، با حضور شبانه قاضی محمود عارفی راد در مرکز درمانی و محل وقوع نزاع مسلحانه، بررسی‌های تخصصی آغاز شد. تحقیقات میدانی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب بیانگر آن بود که چند جوان در حالی که سوار بر ۳ دستگاه خودرو بوده‌اند، وارد محل شده و اقدام به تیراندازی با سلاح وینچستر کرده‌اند که در این میان جوانی به نام «علی-ب» هدف شلیک قرار گرفته است و ضاربان سوار بر خودرو از محل گریخته‌اند.با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، گروهی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد نیز با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (سرپرست پلیس آگاهی مشهد) وارد عمل شدند و در کنار مقام قضایی قرار گرفتند.رصدهای اطلاعاتی کارآگاهان نیز درحالی گسترش دامنه اختلافات قبلی ۲ گروه محلی را نشان می‌داد که ناگهان خبر وحشتناک دیگری نیروهای انتظامی و امدادی را به تکاپو انداخت. هنوز تحقیقات پلیس با راهنمایی‌های قاضی ویژه قتل عمد برای شناسایی عاملان این جنایت تکان‌دهنده ادامه داشت که شعله‌های آتش از چند مکان شهربازی در اطراف آرامگاه فردوسی زبانه کشید، به گونه‌ای که در یک چشم بر هم زدن دود سیاه غلیظی منطقه را فراگرفت و غرفه‌ها و مکان‌های مختلف شهربازی متعلق به یکی از افراد محلی در آتش سوخت.طولی نکشید که امدادگران آتش‌نشانی از راه رسیدند و دل به شعله‌های سرکش آتشی زدند که هیچ‌کس را یارای نزدیک شدن به محل آن نبود. ساعتی بعد، با از خودگذشتگی آتش‌نشانان، شعله‌های آتش فروکش کرد و بررسی‌های تخصصی در حالی ادامه یافت که تحقیقات مقدماتی نیروهای پاسگاه انتظامی فردوسی فرضیه آتش‌سوزی عمدی در شهربازی را به جنایت مسلحانه گره زده است.به همین دلیل ریشه‌یابی این حوادث با دستور مقام قضایی به گروه تخصصی کارآگاهان سپرده شد و رصدهای اطلاعاتی به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمدآگاهی) وارد مرحله جدیدی شد.خراسان

حمله سگ نگهبان به ۱۱ شهروند مشهدی

 حمله سگ نگهبان به ۱۱ شهروند مشهدی۲۱-تیر-۱۴۰۳ 

این سگ نگهبان مهاجم درکنارنیروهای گشت ضد ارشاد زن ستیز دوره آموزشی دیده است.

حمله سگ نگهبان

 رئیس شبکه دامپزشکی مشهد گفت: سگ نگهبان در بلوار شاهد مشهد به 11 شهروند مشهدی حمله و آنان را راهی بیمارستان کرده است.محمد سیاح اظهار کرد: سگ نگهبان پروژه ساختمانی، پس از خروج از محل، ابتدا وارد یک واحد کارواش شده و کارگر کارواش را مورد گزش قرار داده و در پیاده رو به 10 نفر از شهروندان حمله کرده است.وی افزود: متاسفانه در این حادثه گوش یکی از شهروندان، به دلیل شدت جراحات و گزش از بدن وی جدا شده و منجر به خونریزی شدید می شود.سیاح اظهار کرد: به محض اطلاع رسانی به این شبکه، کارشناس دامپزشکی به محل مراجعه و با همکاری نمایندگان سایر دستگاه های اجرایی و نظارتی، نسبت به امحا و نمونه برداری از سگ اقدام شده است.فارس 

افزایش چند برابری قیمت مسکن در منطقه پرمعامله تهران فقط طی 5 سال

 افزایش چند برابری قیمت مسکن در منطقه پرمعامله تهران فقط طی 5 سال۲۱-تیر-۱۴۰۳

آیامعادل چندبرابری قیمت مسکن درتهران طی ۵ سال درآمد وحقوق اجاره نشینان و کارمندان دولتی و کارگران وپرستاران و درآمد شهروندان هم چندبرابرشده است؟ طبیعی است که چنین نبوده است .بنابابراین سئوال است چرا عوامفریبان ازصافی شورای نگهبان آلت دست رهبرام الفسادخامنه ای رمال عبورکرده هنگام برگزاری شوهای انتصاباتی  وعده های دروغ عوامفریبانه سرخرمنی وناکجاآبادی می دهند وسپس نه پاسخ گوی نیستند که برعکس وعده های داده شده درشوی های انتصاباتی  عمل می کنند؟!

افزایش قیمت مسکن

قیمت مسکن در خردادماه امسال در مناطق (2، 5 و 10) تهران به ترتیب، 327 درصد، 369 درصد و 433 درصد نسبت به خرداد 1399 رشد داشته است.بررسی داده‌های بانک مرکزی از سه منطقه پرمعامله یعنی مناطق 2، 5 و 10 در پایتخت نشان می‌دهد که در خردادماه سال جاری به ترتیب، 327 درصد، 369 درصد و 433 درصد نسبت به خرداد 1399 افزایش قیمت داشته‌اند.به گزارش اکوایران، همچنین تعداد معاملات مسکن در خرداد سال جاری (1403) نسبت به خرداد سال 1399 در مناطق 2، 5 و 10 به ترتیب با کاهش 69 درصد، 68 درصد و 54 درصد همراه بود.

افزایش قیمت مسکن

 

دختر میرحسین موسوی از دانشگاه اخراج شد

 دختر میرحسین موسوی از دانشگاه اخراج شد۲۰-تیر-۱۴۰۳
این اخراج  نتیجه  هزینه تحریم کردن  شوی انتصاباتی- تقلباتی- ریاست جمهوری دکوری ازسوی پدر ومادرش بوده است .
زهرا موسوی، دختر میرحسین موسوی از اخراجش از دانشگاه خبر داد. این استاد دانشگاه در اینستاگرام نامه اخراجش را منتشر کرده است.

دختر میرحسین موسوی از دانشگاه اخراج شد