گزیده خبرهای 22 بهمن 90
اسماعیل هنیه وارد ایران شد.خبرگزاری فارس: نخست وزیر منتخب فلسطین در رأس هیئتی به منظور رایزنی با مقامات کشورمان بعدازظهر امروز (جمعه) وارد تهران شد.
اولاً  ورود اسماعیل  هنینه وهیأت همراه به تهران  آنگونه است که وی در جمع دیدار کنندگان با ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه ای  حضور نداشته است . دوماً وی  مثل سال های قبل  زمانی  وارد تهران شد تا در معرکه بازار نماز جمعه  تهران حضور نداشته باشد  که شعار  ضد اسراییلی ومحود عباس  سر داده شود. سوماً  اسماعیل هنینه پس از سفر به ترکیه وعربستان وقطر وارد تهران شده است. به خصوص اینکه موضع بشار اسد رئیس جمهور جنایتکار وخونریز سوریه خطری شده است وحماس از این کشور فاصله گرفته است  که این سفر به وضوح نشان می دهد این تشریفاتی وتبلیغاتی 22 بهمن ونه  از موضع هم پیمان همچون سابق می باشد. شاید هم حامل پیام های نوخوشآیند برای حاکمان ایران باشد .
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه نخست‌وزیر منتخب فلسطین که در رأس هیئتی بعدازظهر امروز (جمعه) وارد تهران شد، در طول اقامت دو روزه‌اش با مقامات کشورمان از جمله مقام معظم رهبری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه و سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون مسائل مختلف از جمله تحولات منطقه‌ و فلسطین بحث و تبادل نظر خواهد کرد.سفر هنیه به تهران در حالی صورت می‌گیرد که برخی کشورهای منطقه از جمله کویت و قطر در تلاش برای ممانعت از انجام این سفر بودند.
واکنش لاریجانی به پخش شب‌نامه علیه وی
33 سال است که علیه مخالفان ومنتقدان ودگر اندیشان وناراضیان بد ترین اتهامات ساختگی زده شده است .حتی در اثر شکنجه اعترافات ساختگی دروغین گرفته ومتهمان با اقرار این اعترافاتی اعدام شده اند . طوریکه دستگاه فاسد وتبعیض آمیز قضاییه که رئیس انتصابی آن آخوند محمد صادق لاریجانی می باشد. همین سیاست را دنبال می کند . اما عجیب که پاسدار علی لاریجای از موضع مدافع حق مردم  وکشور  نسبت به افشاگرانش که از طریق توزیع شب نامه وی را در قم افشا کرده اند فرافکنانه  اینگونه مدعی شده اس که  باید آنجایی حرف زد که هم حق و هم به نفع کشور و مردم باشد و باید تلاش کرد که در برابر حریف دست خودمان را رو نکنیم ناگفته نماند که تکذیب کردن مسئولان یک امر عادی ورایج می باشد.   
رئیس مجلس شورای اسلامی به سوالات صریح طلاب و روحانیون در خصوص مسائل مختلف نظیر پخش شب‌نامه علیه وی پاسخ داد و گفت: هنر برخی افراد تخریب دیگران استبه گزارش مهر، علی لاریجانی شامگاه پنج شنبه در جمع طلاب فارس مقیم قم، در پاسخ به پرسش یکی از طلاب در خصوص سکوت رئیس مجلس در قبال برخی از اتفاقات گفت: ما از حق دفاع می‌کنیم و ممکن است در برخی از مسائل همانند مسائل خارجی اظهار نظری نکنیم چرا که برخی از اظهار نظرها هزینه برای کشور به بار می‌آورد. وی گفت: باید آنجایی حرف زد که هم حق و هم به نفع کشور و مردم باشد و باید تلاش کرد که در برابر حریف دست خودمان را رو نکنیم. نباید زود رنج باشیم و رجال سیاسی همواره سهمی از بد و بیراه دیگران دارند. بنده نه در شهرک قدس و نه در پردیسان هیچ ساخت و سازی ندارم و اینجا باید عنوان کنم که بنده در قم به جز همان خانه پدری یک وجب زمین هم ندارم. لاریجانی تصریح کرد: معتقدم رجال سیاسی نباید به این سمت حرکت کنند اما می‌توانند با بیرون آوردن لباس سیاست به دنبال مسائل اقتصادی و مادی باشند که در این صورت مشکلی وجود نخواهد داشت. تکذیب تبریک به موسوی بعد از انتخابات.عده‌ای عنوان می‌کنند که بنده بعد از انتخابات به آقای موسوی تبریک گفتم که اینگونه نبوده است و در واقع اینگونه رفتارها که عده‌ای به دنبال آن هستند هم خلاف دین و هم خلاف مصلحت است. جزو کسانی بودم که بیشترین موضع گیری در فتنه را داشتم : بنده جزو کسانی بودم که بیشترین موضع گیری در این زمینه را انجام دادم اما ادبیات من مرگ بر فلانی نیست و بنای من بر حفظ آرامش کشور است. با توصیه رهبر معظم انقلاب وارد عرصه انتخابات شدم . مطهری فرد با تقوایی است، رد صلاحیت وی غلط بود .لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از طلاب در خصوص رد صلاحیت علی مطهری اظهار داشت: رد صلاحیت ایشان را درست نمی‌دانم من مطهری را انسان با تقوایی می‌شناسم و 34 سال سابقه آشنایی دارم و او فرد متقی است. برخی از رفتارهای آقای هاشمی را نمی پسندم : ایشان همانند همه رجال سیاسی خدمات و نقاط ضعفی داشتند که بنده برخی از رفتارهای ایشان را نمی‌پسندم. کسی نمی‌تواند به صحن مجلس بیاید و به دلیل عصبانیت به اصل مجلس توهین کند و بنده به عنوان رئیس مجلس ساکت باشم. دولت را در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها محدود نکردیم .
یک مورد دستآورد مهم 33 ساله که در آستانه ی سی وچهارمین سال گرد انقلاب از سوی رهبران مدعی کشور امن وآزاد ترین کشور جهان بعنوان هدیه به نمایش گذاشته شده است .
با یک جستجوی بسیار ساده می‌توان دید که لینک 24 مگابیت بر ثانیه اختصاصی در کشورهای توسعه یافته حدودا 30 دلار استف ولی در ایران در حدود 12 میلیون تومن ماهانه هزینه دارد.با یک جستجوی بسیار ساده می‌توان دید که لینک 24 مگابیت بر ثانیه اختصاصی در کشورهای توسعه یافته حدودا 20 دلار است، ولی در ایران در حدود 7 میلیون تومان در هر ماه (بدون در نظر گرفتن محدودیت حجمی کاربران ایرانی) هزینه دارد.به گزارش شفاف، در روزهای اخیر قطعی و کاهش مکرر سرعت اینترنت باعث نارضایتی کاربران شده است. این در حالی است که از نظر قیمتی فاصله‌ای تقریبا سیصد برابری بیش از کشورهای توسعه یافته دارند.یکی از اعتراضات مکرر کاربران ایرانی، عدم پاسخگویی شرکت‌های اینترنتی در قبال این قطعی‌ها است. در قراردادی که کاربران با ارائه دهندگان این خدمت بسته‌اند، جریمه قطعی و ضعف پشتیبانی در نظر گرفته نشده است. مطالب مرتبطhttp://www.shafaf.ir/client/themes/fa/main/img/dot.gif آقایان مسئول؛با این سرعت اینترنت مردم را مسخره کرده اید؟
افشاگر تجاوز گروهی در یکی از باغات اصفهان ممنوع الخروج شد
مشخص است که قرار نیست که چاقو دسته ی خودش را ببرد . بهمن دلیل  مگر نیروی انتظامی و سایر ارگان های سر کوبگر اجازه می دهند که افشاگر جنایت وتجاوز جمعی به 14 زن در باغ اطراف اصفهان که قمه بر دست از در و دیوار باغ بالا رفتند و بعنوان مبارزه با بی حجابی وتعطیل کردن مراسم جشن در این باغ با محبوس کردن همسران شان به زنان تجاوز کردند از کشور خارج شود وفرصت داشته باشد نا گفته ها را بیان کند. به ویژه اینکه این افشاگر فعال سیاسی می باشد.
بدنبال ممنوع الخروجی فعالان سیاسی، روزنامه نگاران و هنرمندان فضل الله صلواتی از فعالان سیاسی اصفهان نیز ممنوع الخروج شد.به گزارش کلمه، وی که دیروز قصد سفر به خارج از کشور را داشت با ممانعت ماموران برای سفر رو به رو شد.وی که داماد محمدتقی جعفری است، دور اول مجلس شورای اسلامی نماینده مردم اصفهان بود.این زندانی سیاسی سالهاست که ریاست انجمن صنفی روزنامه نگاران در شهر اصفهان را عهده دار است.ماموران فرودگاه امام خمینی در مورد دلیل ممنوع الخروجی وی به ذکر اینکه دستور دادگاه انقلاب است، اکتفا کرده اند.سال گذشته، فرزند این فعال سیاسی، فرید صلواتی، روزنامه نگار و فعال سیاسی- اجتماعی با هجوم نیروهای امنیتی به منزلش در اصفهان بازداشت شد.وی برای اولین بار مساله تجاوز گروهی در یکی از باغات اصفهان را رسانه ای کرده بود.
مرگ یک سردار دیگر بر اثر ایست قلبی
ادامه ی شگرد سر بر زیر آب کردن سعید امامی که مدتی است با ترفند جدید نخ نما شده ی ایست قلبی پاسداران قدیمی مسأله از صحنه حذف می شوند تا با عریضه نویسی تبدیل به سردار حسین علایی نشوند. برای همین در زمانی کوتاه این پنجمین مورد یست قلبی فرمانده پاسداران با سابقه می باشد که گزارش شده است .
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار احمد سوداگر رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس امروز به دلیل ایست قلبی فوت کرد.سردار دکتر احمد سوداگر متولد سال ۱۳۳۹ شمسی در دزفول از فرماندهان ارشد دفاع مقدس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.مسئولیت اطلاعات امنیت قرارگاه خاتم‌الانبیا و فرماندهی لشگر 27 محمد رسول‌الله از جمله مسئولیت‌های سردار ‌سوداگر بوده است‌کتاب "جاده‌های سربی" ‌مجموعه خاطرات سوداگر از دوران دفاع مقدس و فراز و نشیب‌های مسئولیت‌های وی ‌را روایت می‌کند.در همین زمینهمرگ چهار سردار سابق سپاه در چهار روز اتفاق افتاد که اسامی شان چنین گزارش شده بود .دیگربان (۳ بهمن ۱۳۹۰):وفا غفاريان (۵۲ ساله)٬ عباس مهری (۵۲ ساله)٬ احمد سیاف‌زاده (۵۵ ساله) و منصور تركان (۵۰ ساله) چهار فرمانده سابق سپاه پاسداران در چند روز گذشته بر اثر بیماری درگذشتند.وفا غفاريان٬ رئيس هيات مديره شرکت مخابرات ايران و از مدیران ارشد سابق سپاه و صنایع دفاع در حوزه‌ جنگ الکترونیک بود که اول بهمن آن‌طور که رسانه‌ها گزارش کرده‌اند بر اثر بیماری درگذشت.خبر فوت عباس مهری از فرماندهان ارشد سپاه (بر اثر سکته مغزی) نیز طی روز‌های اخیر از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده است.عباس مهری «جانشین دانشکده فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین» بود.احمد سیاف‌زاده٬ رئیس سابق دانشگاه عالی سپاه پاسداران (دافوس) هم آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند در روز‌های اخیر بر اثر عارضه قلبی درگذشته است.منصور ترکان٬ مديرعامل شركت «يادمان‌ سازه» وابسته به شهرداری تهران و از سرداران سابق سپاه نیز اول بهمن ماه بر اثر سکته مغزی چشم از جهان فرو بست.حسین علایی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران با انتشار یادداشتی٬ درگذشت این چهار سردار سابق سپاه را تسلیت گفته است.آقای علایی در پیام خود از احمد سیاف‌زاده یاد کرده و نوشته که این سردار سپاه در بسیاری از عملیات‌ها «علیه رژیم دیکتاتوری صدام» در جبهه‌های جنگ فعال بود.