چند گزیده خبر در مورد مجاهدین اشرف ولیبرتی درر سالهه ای رژیم فاشیستی مذهبی . 20 اردیبهشت 91
9فر از منافقين در انتظار ورود به ايران
بازهم  کوه دستگاه تبلیغات وزارت بد نام اطلاعات و سفیر پاسدار حسن داناییفرد در بغداد موش زایید. چون ادعای 1000 نفری مجاهدین خواهان باز گشت به ایران که خبرش از سوی پاسدار  تروریست حسن دانایی فرد در بغداد داده شده بود  اکنون از سوی روزی نامه ی جمهوری اسلامی به 9 نفر بی نام ونشان کاهش داده شده است . البته گفته نمی شود که روزانه بعنوان مهاجرت و امثالهم چه تعداد ایران را ترک می کنند؟
سفير جمهوري اسلامي ايران در عراق گفت:9 نفر از منافقين اخيرا به صورت شخصي از اشرف خارج شده، در بغداد به سر مي‌برند و براي ورود به ايران مشغول طي فرآيند مصاحبه با صليب سرخ هستند. دانايي‌فر در گفتگو با مهر در ارتباط با درخواست هزار نفر از منافقين براي بازگشت به ايران، تصريح كرد: در حال حاضر منافقين در حال انتقال از كمپ اشرف هستند و در مورد منافقيني كه تمايل دارند از عراق خارج شوند پس ازانتقال كامل تصميم گيري مي‌شود. وي بااشاره به اينكه در مرحله انتقال به ليبرتي منافقين بايد فرم‌هايي را پر كنند و كميسيون عالي پناهندگان شرايط آنها را بررسي كند، اظهار داشت: پرونده كساني كه مي‌خواهند به ايران بيايند نيز در اختيار كميسيون عالي پناهندگان است و متقاضيان بايد مصاحبه‌هايي با اين كميسيون داشته باشند. وي خاطرنشان كرد: ما در گذشته نيز اعلام كرده‌ايم كه مشكلي براي ورود اين افراد به ايران نداريم، مگر عده‌اي كه در كشور داراي پرونده قضايي هستند و شاكيان خصوصي دارند.
واکنش به احتمال منافقین در آذربایجان
معلوم نیست که رژیم مدعی قدرت بر تر منطقه با ادعای اینکه  آزاد وامن ترین کشور جهان می کند .همچنین رئیس جمهورش مدعی  دولت ساده زیست وعدالت محور وپاک تر دولت تاریخ است و رهبرش هم ادعای رهبر والگوی جنبش بیداری منطقه دارد .برای چه اینهمه  وحشت وترس و نگرانی از 3 هزار و400 مجاهدین محاصره شده در کمپ  های اشرف و لیبرتی وجود  دارد و هرروز توطئه وتهدید علیه شان می شود واتهامات واهی به اینان زده می شود وهر روز اینان را به یک کشور همسایه می فرستند وپیرامون آن مترسک هایی همچون میمون دوست سخنگوی وزارت ترور  وجاسوسی امور خارجه وارد صحنه نمایش تبلیغاتی  می شود و دست به اجرای نمایش جای دوست و دشمن زده می شود واخطار  تهدید آمیز داده می شود.   جمهوری آذربایجان در شرایطی تهدید شده است که ممکن است رابطه دچار خدشه شود که زمان زیادی  از اعزام تروریست  زیر پوشش خبر نگار صدا وسیما به باکو نمی گذارد که قبل از اجرای طرح تروریستی بازداشت شدند.
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص احتمال اسکان منافقین در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه به شدت واکنش نشان خواهیم داد گفت: انتظار داریم کشورهای همسایه متوجه این حساسیت باشند و با اقدام خود کاری نکنند که روابط خوب ایران با آنها دچار خدشه شود.رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران داخلی و خارجی که امروز سه شنبه در محل وزارت خارجه برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید وزیر امور خارجه آمریکا اخیرا سفری به هند داشته تا مقامات این کشور را به کاهش و توقف خرید نفت از ایران متقاعد کند، آیا وی موفق به این کار شده یا ناکام مانده است، گفت: انشاءالله که ناکام می شود.وی تاکید کرد: آمریکایی ها تلاش زیادی می کنند تا با رایزنی و فشار بر کشورها منافع ملت ما را تهدید کنند فکر می کنیم اگر به جای این تلاش ها وقتشان را صرف مشکلات داخلیشان می کردند نتایج بهتری می گرفتند.رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه افزود: هر اقدامی علیه منافع یک ملت چهره تاریکی را از این کشور بین مردم ترسیم می کند و علاوه بر این سایه سنگینی بر سر مردم خود آمریکا نیز خواهد افتاد چون احساس می کنند منافع ملیشان به خطر می افتد.وی به شکست نیکلا سارکوزی در انتخابات فرانسه اشاره کرد و گفت: وضعیت فرانسه می تواند درسی برای آمریکا باشد بهتر است به جای پایمال کردن حقوق ملت ها احترام به حقوق مردم را در دستور کار بگذارند.سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با احتمال اسکان منافقین در کشور آذربایجان که مورد سئوال یکی از خبرنگاران بود، بیان داشت: موضع ما در رابطه با منافقین کاملا روشن است این گروهک پرونده سیاهی از جنایت ها داشته و علاوه بر 16 هزار جنایت که مردم و مسئولان ما را هدف ترور قرار داده اند در خود عراق نیز جنایات زیادی مرتکب شده اند که نفرت مردم عراق از آنها قابل مشاهده است.وی در خصوص احتمال اسکان منافقان در آذربایجان نیز بیان داشت: اگر طراحی صهیونیستی - آمریکایی باشد که آنها در کشورهای منطقه مستقر شوند ما حساسیت بالایی نسبت به این موضوع داریم و به شدت واکنش نشان خواهیم داد و انتظار داریم کشورهای همسایه متوجه این حساسیت ما باشند و با اقدامی که تبعات منفی بالایی برای آنها دارد، کاری نکنند که روابط خوب ایران با آنها دچار خدشه شود.مهمانپرست از سفر وزیر خارجه به شرم الشیخ به منظور شرکت در اجلاس وزیران جنبش عدم تعهد هم خبر داد و گفت: صالحی در حاشیه اجلاس با مقامات شرکت کننده نیز دیدار و رایزنی خواهد کرد.
مهمانپرست: ایران به اسکان مجاهدین در کشورهای همسایه به شدت واکنش نشان خواهد داد
این خبر هم ادامه ومکمل  دو خبر قبلی می باشد .
به گزارش خبرنگار مهر، رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران داخلی و خارجی که امروز سه شنبه در محل وزارت خارجه برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید وزیر امور خارجه آمریکا اخیرا سفری به هند داشته تا مقامات این کشور را به کاهش و توقف خرید نفت از ایران متقاعد کند، آیا وی موفق به این کار شده یا ناکام مانده است، گفت: انشاءالله که ناکام می شود.سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با احتمال اسکان  مجاهدین در کشور آذربایجان که مورد سئوال یکی از خبرنگاران بود، بیان گفت : موضع ما در رابطه با مجاهدین کاملا روشن است .وی در خصوص احتمال اسکان  مجاهدین در آذربایجان نیز بیان داشت: اگر طراحی صهیونیستی - آمریکایی باشد که آنها در کشورهای منطقه مستقر شوند ما حساسیت بالایی نسبت به این موضوع داریم و به شدت واکنش نشان خواهیم داد و انتظار داریم کشورهای همسایه متوجه این حساسیت ما باشند و با اقدامی که تبعات منفی بالایی برای آنها دارد، کاری نکنند که روابط خوب ایران با آنها دچار خدشه شود.

به سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری و رهبرش وسایر همتایان شان باید گفت گر نخوابیدید شب بلند است وقلندر بیدار. بنابراین  زادی ذوق زده نشو ید وخوشحالی مستانه نکنید. زیرا که دیر نیست زمانی که سرنوشت  بوعلی ومبارک وقذافی و علی عبدالله صلح برای  بشار اسد وخامنه ای مالکی فرار سد و اگر زنده بمانند در بدری و آوارگی برای شان شروع می شود. مشروط براینکه مکانی برای پذیرش  شما  وجود ندارد .
وزارت خارجه آمريكا اعطاي پناهندگي به برخي اعضاي گروهك تروريستي را بررسي مي كند.مارك تونر سخنگوي اين وزارت در بيانيه اي به انتقال پنجمين گروه از اعضاي منافقين، از پادگان اشرف به اردوگاه ليبرتي اشاره و اعلام كرد: با انتقال نيمي از ساكنان اردوگاه اشرف به اردوگاه ليبرتي مي توانيم از اين پس تمركز بيشتري درباره انتقال آنها به خارج از عراق به خرج دهيم. به همين دليل آمريكا آماده است برخي درخواست هاي پناهندگي را طبق قوانين خود بررسي كند.به گزارش راديو فردا، «تونر» از كشورهاي دوست آمريكا خواست در زمينه «اسكان» اعضاي سازمان مجاهدين (منافقين) قدم پيش بگذارند.سازمان منافقين در فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا قرار دارد اما با اين وجود برخي اعضاي اين سازمان به واشنگتن و نيويورك تردد دارند. اغلب كشورهاي اروپايي از پذيرش علني اعضاي اين سازمان تروريستي اجتناب مي ورزند و از رژيم هايي نظير اردن، سعودي و اسرائيل به عنوان ميزبانان احتمالي اعضاي اخراجي پادگان اشرف نام برده مي شود.سازمان منافقين جنايات بسياري را عليه ملت هاي ايران و عراق مرتكب شده و حتي در ميان اغلب گروه هاي ضدانقلاب نيز به مزدوري و بدنامي شناخته مي شود.