گزیده خبر های 21 تیر 91
طائب: امتیاز جراحی برای زیبایی، سربازان آمریکا را به عراق آورد / ما در سوریه درگیریم و در مقابل استکبار ایستاده ایم
اکنون که گزارش بیشترین عمل جراحی زیبایی به خصوص بینی زن ومرد ودختر وپسر در دنیا در ایران انجام می شود .از سوی دیگر شعار جنگ هم در دفاع از اهداف نظامی هسته ای می شود .در صورتی که بر اساس فتوای آخوند طائب آنان که بدنبال عمل زیبایی هستند اهل جنگ نمی باشند. چرا این آخوند جنگ افروز مرگ پرست ضد آمریکایی پاسخ به این تناقض گویی داده نمی شود؟
جوان آنلاین : حجت الاسلام طائب، رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار،  شامگاه ديروز در نشست اعلام موجوديت جبهه جهاد سايبري مرصاد كه با عنوان «بررسي تهديدها و فرصت‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي» برگزار شد، با اشاره به ابعاد عمليات رواني گفت: در بحث عمليات رواني ابتدا بايد به دنبال چيستي باشيم و بعد به دنبال چرايي و چگونگي.طائب با اشاره به نگاه اهل كفر به دنيا گفت: اهل كفر اهل جنگ نيست؛ چرا كه خواستار دنياست و در جنگ آن را از دست مي‌دهدوي با اشاره به كمبود نيروهاي آمريكا با وجود ماهانه ۳ هزار دلار حقوق گفت: تنها امتيازي كه سبب شد سربازان آمريكايي به عراق بيايند بيمه مجاني جراحي‌‌هاي زيبايي از سوي دولت آمريكا بود.طائب افزود: سربازي كه براي زيبايي به جنگ مي‌رود، نيروي جنگنده مي‌شود؟رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تاكيد كرد: بنابراين كافر اهل جنگ نيست و ادواتش هم عمليات رواني براي ترساندن است و مهم براي ما اين است كه بتوانيم جبهه عمليات رواني آنها را خرد كنيم.طائب افزود: الان ما در سوريه درگير هستيم و خط مقدم ما آنجاست در اين جبهه مقابل تمام استكبار ايستاده‌ايم، تلاش استكبار اين است كه سوريه را با عمليات رواني شكست دهد چون روي زمين شكست خورده است نيرويي كه در سوريه جنگيد چه كساني بودند؟ نيروهاي القاعده در سراسر جهان با پول عربستان.وي با اظهار تاسف از نظرات برخی مسئولان در خصوص مسائل سوریه گفت: برخي از مسئولان ما مي‌گويند ما از اصلاحات بشار اسد حمايت مي‌كنيم؛ اين به لحاظ عمليات رواني غلط است؛ چرا كه آنجا آمريكا آمده تا بشار اسدي را كه در جبهه مقاومت است، بردارد. 
عجب این بچه آخوند انگل و مفت خور هفت خط و پالان ساییده ای می باشد .چون از یک سو مدعی شده است که در ایران زندانی سیاسی وجود ندارد .از طرف زمین خواری چندین هکتاری کرده است اکنون از موضع طلبکاری مدعی شده که افتخار به آباد کردن زمین اشغالی کرده است . بدتر اینکه قمپز در کرده  مقابل روشن گری علی مطهری  می گوید در دادگاهی شرکت می کنم که رئیس آن برادرش می باشد که یک رئیس انتصابی از سوی ولی فقیه است.
محمدجواد لاريجاني به اظهارات اخير علي مطهري درباره خودش پاسخ گفت.جواد لاريجاني در گفت وگو با پايگاه اطلاع رساني ستاد حقوق بشر پيرامون شبهاتي درباره خودش گفت: اولا بنده افتخار مي كنم كه كشاورز و دامدار هستم. كشاورزي در خانواده ما يك سنت است. مواردي كه عليه من در رسانه ها تبليغ شده باعث افتخار من است. من افتخار مي كنم كه با زحمت بيش از 20 سال توانسته ام ولو يك وجب از خاك ميهنم را آبادتر كنم. نكته اي كه بايد در اينجا تاكيد كنم اين است كه ضدانقلاب و دشمنان نظام بدانند قوه قضاييه هيچ خط قرمزي ندارد، چه جواد لاريجاني و چه هر كس ديگري. مانند هر شهروند ديگري بايد پاسخگو باشد. من بايد به ضدانقلاب بگويم كه در هر دادگاهي كه فراخوانده شوم با كمال افتخار شركت مي كنم و احكام قضايي دادگاه هاي جمهوري اسلامي را چه به نفع من باشد و چه به ضرر من بر چشم خواهم گذاشت. وي افزود: مناقشات ارضي در زمين هاي زراعي در ايران بسيار رايج و البته قابل حل است. اين ها مهم نيست. يعني مالكيت اراضي كشاورزي كه من روي آنها كار كرده ام برايم به اندازه بال مگسي ارزش ندارد. افتخار من تنها به آباد شدن ميهن عزيز و توليد ولو يك كيلو گندم داخلي بيشتر است. ضدانقلاب بايد بداند كه جواد لاريجاني نه زيرخاكي از اين كشور خارج كرده، نه گوني هاي اسكناس جا به جا كرده و نه ال سي هاي تقلبي به اين سو و آن سو فرستاده است. جواد لاريجاني مانند بقيه كشاورزان ايران در زمين خود گندم و جو كاشته است. گفتني است، علي مطهري پس از اعلام جرم دادستاني عليه او، در واكنش به اين اقدام گفته بود كه دادستاني تكليف پرونده هاي اشخاصي مانند جواد لاريجاني را مشخص كند.
حاکمان تهران تلاش مذبوحانه می کنند  هر طوری شده که از کانال های گوناگون با مهره های نفوذی درون دولت عراق تماس داشته باشد تا خط دیکته شده ی حمایت از نوری مالکی مزدور و دست نشانده شود ومخالفت واخلال گری در اقدام پیگیری مخالفان برای  برکناری اش از سوی پارلمان دنبال کنند .
سفير ايران در بغداد در ديدار با رئيس پارلمان كشور عراق راه كارهاي تقويت روابط تهران- بغداد را بررسي كردند.به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه دارالخليج چاپ امارات، براساس بيانيه دفتر رئيس پارلمان عراق، «اسامه النجيفي» روز دوشنبه با «حسن دانايي فر» ديدار كرد و طي آن آينده روابط دوجانبه دو كشور، راه هاي تقويت آن به گونه اي كه تضمين كننده منافع مشترك باشد به همراه پيامدهاي بحران هاي سياسي در عراق و پيامد آن بر اوضاع كلي كشور مورد بررسي قرار گرفت.النجيفي همچنين با مارتين كوپلر، نماينده ويژه سازمان ملل در عراق ديدار و نسبت به توجه سازمان ملل براي تشكيل و استقلال كميسارياي عالي انتخابات در اين كشور ابراز خوش بيني كرد
ضمن اینکه اوضاع کار گران بسیار بحرانی می باشد آنگونه که هرروز گزارش تعطیل کار خانه های بیشتر با اخراج و بیکاری می شود .ولی اینگون تجمع اعتراصی چون در دروغ نامه ی کیهان بازتاب داده شده است نوعی فشار از سوی باند هایم مافیایی رهبر وپاسداران علیه دولت و رئیس جمهور می باشد.
كارگران سيمان سپاهان به همراه خانواده خود به علت اجرا نشدن قوانين اداره كار در كارخانه ها تجمع كردند. به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، 700 نفر از كارگران شركتي شاغل در سيمان سپاهان داراي سوابق كاري از سه تا 26 سال كه در مشاغل سخت و زيان آور هستند، مدت 12 روز است در اعتراض به عدم اجراي قوانين كار از جمله اختصاص مزايايي همچون بهره وري و كارانه دست از كار كشيده اند. اين كارگران اعلام مي دارند كه از سه سال گذشته تاكنون و در پي دستور رئيس جمهور و مصوبات هيئت وزيران مرتب پيگير مسئله يكسان سازي حقوق و مزاياي خود بوده اند، اما تاكنون از سوي مديريت كارخانه به خواسته آنان (كارانه و بهره وري) ترتيب اثر داده نشده است. محمدصادق نادري نماينده كارگران در گفت گو با خبرنگار فارس اظهار كرد: مدت 12 روز است صبر كارگران به سر آمده است و مديريت سيمان سپاهان هيچگونه اقدامي براي حل مشكل انجام نداده است و در مقابل اعتراض كارگران آنان را تهديد به اخراج كرده است. وي گفت: اين كارگران همگي از قشر مستضعف و خانواده شهيد و ايثارگر منطقه هستند و تاكنون با تمكين و با عشق ولايت و رهبري و اعتقاد و ايمان قلبي به چاره انديشي مسئولان به كار خود ادامه مي دادند، ليكن از روز يكشنبه در پي سخنان مديران شركت مبني بر اخراج تدريجي، در كارخانه تجمع كرده و روز دوشنبه نيز با برپايي چادرهايي به همراه خانواده هايشان خواستار رسيدگي به مسئله تبعيض و بي عدالتي كه در حق آنان اعمال شده است، شده اند.
اخراج تدريجي كارگران معترض پرليت آسيا
. این موارد نشان می دهد که چگونه ادعای کمدی وارونه که جنبه ی توهین به فهم و شعور مردم دارد که گفته می شود تحریم ها اثر ندارد در صورتی که هرروز کار خانه ها تعطیل وکارگران اخراج وبیکار می شوند وتورم وگرانی هم بیداد می کند و فقر وشکاف عمیق طبقاتی هم نفس محرومان وتهی دستان را گرفته وکمرشان را خم نموده است .
ایلنا: در پي تجمع و اعتراض صنفي كارگران واحد قطعه‌سازي پرليت آسيا در 21 خردادماه، تا كنون 20 كارگر معترض اخراج شده‌اند.دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه با اعلام اين خبر به ايلنا گفت: به دليل تعويق چهار ماهه حقوق و همچنين عدم پرداخت عيدي و پاداش، كارگران پرلیت آسيا در روز 21 خردادماه در مقابل درب ورودی کارخانه تجمع کردند.مهدي زماني افزود: در پي اين اعتراض صنفي پنج کارگر در همان روز اخراج و متعاقبا ۱۵ کارگر دیگر ظرف يك ماه گذشته به تدريج اخراج شدند.به گفته اين فعال كارگري هم اکنون امنیت شغلی ساير کارگران معترض این واحد تولیدی که غالبا قراردادی و فاقد امنیت شغلی هستند در خطر است. تجمع ۱۰۰ نفر از اعضای تعاونی مسکن کارگران نساجی کردستان.ایلنا: عضو هیئت مدیره تعاونی کارگران نساجی کردستان اعلام کرد: ۱۰۰ نفر از مجموع ۳۰۰ عضو تعاونی مسکن کارگران نساجی کردستان امروز - دوشنبه - در اعتراض به عدم صدور مجوز ساخت مسكن در مقابل اداره كل مسکن و شهر سازی استان تجمع کردند.جبار خدا مرادی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: اداره مسکن و شهرسازی استان کردستان با بلاتکلیف کردن تعاونی مسکن کارگران نساجی مجوز ساخت مسکن برای این تعاونی را صادر نمی‌کند و این در حالیست ۱۱ سال است زمین برای ساخت مسكن كارگران خریداری شده است.او با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ تعاونی مسکن واحد‌های مختلف تولیدی در این زمینه با اداره مسکن وشهر سازی درگیر هستند اظهارداشت: تعاونی مسکن نساجی کردستان ۳۰۰ عضو دارد که خواستار صدور مجوز ساخت از سوی اداره مسکن وشهرسازی هستند
روز ملي سينما از تقويم حذف شد
وقتی خانه سینما تعطیل شده است و فرج الله سلحشور اعتراف کرده است پشت صحنه یک سریال تلویزیونی یک تن تریاک مصرف کرده است دیگر چه ضرورتی دارد که روز ملی سینما وجود داشته باشد.
21 شهريور ماه ديگر در تقويم‌ سال 1391، روز ملي سينما نيست.به گزارش ايسنا، وقتي تقويم سال جاري را ورق مي‌‌زنيم در اغلب قريب به اتفاق تقويم‌ها در روز 21 شهريور هيچ خبري از عنوان روز ملي سينما نيست و پس از 13 سال اين روز در تقويم‌ها حذف شده است.هر ساله سينماگران روز ملي سينما را بهانه‌اي مي‌كردند تا از برگزيدگانشان تقدير كنند و بزرگداشت پيشكسوت‌ها را جشن بگيرند و در عين حال از دغدغه‌هايشان بگويند.