شناسایی 500 مغازه که گوشی قاچاق می‌فروختند


خبرگزاری  دروغ پرداز فارس: رئیس شبکه بازرسی، نظارت و بررسی تلفن ‌همراه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شناسایی 500 مغازه که گوشی قاچاق می‌فروختند خبر داد و با انجام بازرسی‌ها جمع آوری گوشی‌های قاچاق از سطح بازار همچنان ادامه دارد. 18 اسفند-91
بازهم  سیاست ارعاب و وحشت برای کنترل فضای انفجاری یک پرونده ی دیگر گشوده شده است  که بایدعلیه رئیس جمهور و دولت باشد . چون سناریوی طراحی شده باید رئیس جمهور ودولت سپر بلا همه نارسایی  های اقتصادی و اختلاس و ... شوند تا پیشمرگه یا بلاگردان رهبر ولی فقیه شوند تا وانمود شود وی و اطرافیانش سالم هستند و غباری از خلاف ورانت خواری وغارتگری بر ردا و عبای شان نمی نشیند وپا سداران اسکله های غیر مجاز درنادر جنوب ندرند وبطور 24 ساعته مشغول تخلیه  کالاهای قاچاق و مواد مخدر و مشروبات الکی نیستند .سپس به سراسر ایران منتقل وتوزیع نمی شود .حتی مواد مخدر بدرون زندان های کشور برده نمی شود .یا اینکه آقازاده های آخوند مصباح یزدی ومکارم حائری  شیرازی و... شکر وارد نمی کنند .یا باند مافیایی غارتگر مؤتلفه انحصار برخی از کالاهای وارداتی با ارز ها دولتی را در اختیار خود  نداشته اند و34 سال اتاق بازرگانی در اختیار اینان نبوده است .ولی چون از حاشیه امنیتی حمایت رهبر ولی فقیه برخوردار هستند پس مصونیت دارند وکسی با اینان کار ندارد. ناگفته نماند اینگونه مبارزه کردن با مغازه داران دارای گوشی های قاچاق که وارد کنندگانش کسان دیگری هستند همچون مبارزه 34 ساله با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین است که هم معتادین افزایش یافته است. هم میزان مصرف و کشف مواد مخدر بیشتر شده است .چون  توزیع مواد مخدر بر عهده باند مافیایی پاسداران است . برای اینکه بقول رئیس جمهور در آمد 2 میلیارد دلار سالانه برادران قاچاقچیان پاسداران را تحریک ووسوسه می کند.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس طرح جمع‌آوری گوشی‌های قاچاق و فاقد شبنم به صورت گسترده از اول بهمن‌ماه آغاز شده است.این طرح باید از آبان‌ماه سال 90 اجرا می‌شد اما به دلیل مخالفت‌های واردکنندگان و پخش کنندگان عمده این کالا اجرای طرح به تعویق افتاده بود؛ اما از اول بهمن‌ماه رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز آغاز اجرای طرح را اعلام و تاکید کرد: هیچ گونه تمدیدی در مورد تعویق این طرح نیز وجود نخواهد داشت.همزمان با آغاز اجرای این طرح، لیست واردکنندگان قانونی گوشی تلفن‌همراه نیز منتشر شد و براساس این لیست تنها 15 شرکت در کشور می‌توانند به صورت قانونی واردات گوشی را انجام دهند.پس از آن خبرنگار فارس جویای نتایج اجرای این طرح شد.مهدی عبقری در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که با اجرای این طرح چه برخوردی با فروشندگان گوشی قاچاق در بازار صورت گرفته است، اظهار داشت: با آغاز اجرای طرح جمع‌آوری گوشی‌‌های قاچاق از بازار، بازرسان برای شناسایی واحدهای فروشنده گوشی قاچاق در بازار حضور یافتند.رییس کارگروه تلفن همراه در مجمع عالی واردات گفت: تاکنون 1700 مورد بازرسی انجام شده که 500 مغازه دارای کالاهای قاچاق شناسایی شده‌اند.رئیس شبکه بازرسی، نظارت و بررسی تلفن‌همراه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: الزام عرضه کالاها با برچسب شبنم باعث شده تا بیشتر فعالان این حوزه در مسیر واردات قانونی قرار گیرند.وی تاکید کرد: با استمرار شرایط فعلی نمایندگان رسمی و ارائه ارز مبادلاتی به واردکنندگان قانونی شاهد حدف قاچاق این کالای ارتباطی در کشور خواهیم بود.