تصاویر همراه با 3 فیلم مرتبط به انفجار مرگبار در مسابقه ماراتن بوستون

تصاویر  همراه با 3 فیلم  مرتبط به انفجار مرگبار در مسابقه ماراتن بوستون
تصور نمی رود که نیاز به توضیح باشد که در کدام کشور جنگ ویرانگر خانمان سوز موهبت الهی  نامیده شد وهمچنان از جنگ موهبت الهی  یاد وحمایت وتبلیغ می شود؟ همچنین کدام کشور است که ملقب به بانکدار وپدر خوانده تروریست جهانی شده است؟ یاا ینکه  از اینگونه اقدامات ترویستی در سراسر جهان و راه اندازی جنگ در منطقه  سود برده است .بنابراین چون منفعت داشته پس باید بطور مستقیم یا غیر مستقیم در اینگونه اقدامات تروریستی نقش داشته باشد.











 
انفجار مرگبار در مسابقه ماراتن بوستون
در پی انفجار دو «بمب» در خط پایان ماراتن بوستون سه نفر کشته و بیش از ۱۴۰ نفر زخمی شدند که حال شماری از آنها وخیم اعلام شده است. باراک اوباما اعلام کرد عاملان این انفجارها مجازات خواهند شد. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجارها را برعهده نگرفته است.
3 فیلم  انفجار مرگبار در مسابقه ماراتن بوستون
وقوع انفجار در نزدیکی خط پایان مسابقه ماراتن بوستون حداقل دو کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشته است.پلیس بوستون می گوید که دو نفر کشته و ۲۳ نفر زخمی شده اندعلت حادثه هنوز روشن نیست. پلیس هنوز اعلام نکرده که این واقعه بمبگذاری سازمان یافته بوده یا سانحه بوده است.باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به نهادهای فدرال دستور داده است که در مورد این واقعه و کمک به قربانیان، تمام تدابیر لازم را اتخاذ کنند.