موسوی و کروبی خراب کردند/ صلح با کسانی که اظهار پشیمانی نکرده‌اند، درست نیست.


نیاز به توضیح نیست تا که توضیح داده شود چرا آخوندی مهدوی کنی پس از شکست وناکامی های آخوندها محمد تقی مصباح یزدی وشیخ محمد یزدی و احمد جنتی  برای کسب ریاست سیرک مجمع خبرگان رهبری  مقابل رفسنجانی  بالاخره مهدوی کنی جایگزین رفسنجانی شد . زیرا هدف از رئیس سیرک مجمع خبرگان رهبری شدن آخوند ویلچری و فرتوت  مهدوی کنی تبدیل به  پشتوانه ومترسک و بلندگو شدن وی برای خامنه ای  بود. تا رفسنجانی پس از حذف کروبی وموسوی بمرور از صحنه حذف شود و مهدوی قادر باشد در شرایط حساس وارد صحنه شود و ایفای نقش نماید . همچون شرایط کنونی  که 2 ماه به زمان برگزاری نمایش خیمه شب بازی  انتخابات ریاست جمهوری نمانده وی مأمور شده تا بگوید فتنه‌گران سال 88, دو اشتباه بزرگ مرتکب شده‌اند، اولین اشتباه بزرگ آنان این بود که با رهبری به مخالفت برخاستند، در صورتی که حرف  وی  «فصل‌الخطاب» است. اما دومین اشتباه بزرگ فتنه‌گران را نپذیرفتن نظر اکثریت مردم کشورمان بود. البته  آرای تقلباتی جا به جا شده به حساب میل اکثریت مردم جا زده شده است . همچنین آخوند مهدوی افزود سخن ما این است که آقایان ‌موسوی و کروبی‌ خراب کردند و کار خلافی از آنها سر زده است، حال این اشخاص هر کسی که می‌خواهند باشند؛ فرقی نمی‌کند. برای اینکه  خلاف  شاخص خمینی شیاد اقدام کردند که گفته بود هر وقت دیدید دشمنان از شما تعریف می‌کنند، بدانید که کار شما خلاف بوده است . بنابراین  چون  اینان پیرو خمینی شیاد بودن یعنی بدون چون وچرا صحه بر  کودتای 22 خرداد 88  وتقلبات گسترده و تأیید جانشین وی از این کودتا وتقلبات گذاشتن است . در غیر اینصورت پیرو شیطان می شود .همچون کاری که موسوی وکروبی مرتکب شدند ..چون به جای پذیرفتن نتایج  کودتای 22 خرداد و تقلبات آن معترض شدند و پیرو شیطان شدند . در این رابطه  آخوند مهدوی کنی  اشاره به روایت حدیث نموده که چنین است  "من از اول انقلاب تاکنون گاهی در سخنرانی‌‌ها آن‌را می‌خوانم و آن این است که‌ شیطان به حضرت موسی گفت‌ "بگو لا اله الا الله"؛ حضرت موسی تعجب کرد و خطاب به شیطان گفت‌ "لا اله الا الله جمله مقدسی است اما چون تو می‌گویی، من لا اله الا الله نمی‌گویم"‌ لذا شیطان اگر به توحید هم دعوت کرد، باید بدانید که وسوسه‌ای در کار او وجود دارد.پس امکان ندارد فردی طرفدار امام شیاد باشد اما رفتاری انجام دهد که دشمنان اسلام را خوشحال کند ومتاسفانه شاهد بودیم که در ماجراهای بعد از انتخابات 88، عده‌ای از مدعیان دروغین طرفداری از امام  شیاد  دشمن را خوشحال کردند"بهر حال آخوند مهدوی مترسک خامنه ای از موضع بازجویی  اذعان کرده که چرا موسوی و کروبی هنوز توبه نکرده اند پس اصلاح و صلح با اینان جایز نیست . برای همین خطاب به اینان گفته است آنهایی که در انتخابات 88 و پس از آن خلافی را مرتکب شدند، باید اظهار پشیمانی کنند و گرنه اصلاحی اتفاق نخواهد افتاد. اشتباهات بسیار و پی‌در‌پی توسط آقایان در این ایام صورت گرفته است و به این خاطر نمی‌توان با تعارف و حلوا‌حلوا کردن، قدم برداشت، لذا تاکید می‌کنم که "صلح با کسانی که اظهار پشیمانی نکرده‌اند"، درست نیست.بالاخره  آخوند مهدوی کنی مترسک در خدمت ولی فقیه وپاسداران مشخص نیست بر اساس چه  ملاک و ضابطه و مدرکی مدعی شده است بنده برخلاف برخی که آینده را سیاه‌نمایی می‌کنند، نسبت به برگزاری نمایش خیمه شب بازی  انتخابات  ریاست جمهوری  بسیار خوش‌بین هستم و معتقدم چشم‌انداز کشور، خوب و روشن است. لابد خیالش از حماسه تقلبات راحت است که احساس خوش بینی کرده است .
فرارودبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه تفرقه در بین اصولگرایان به نفع کشور و مردم نیست، اظهار داشت: «روش مورد نظر ما ائتلاف است و در آخرین مرحله هم باید یک نظر را که به نفع جمهوری اسلامی و مردم است، در نظر گرفتمدیرعامل و جمعی از تسنیم با آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل ‌جامعه روحانیت مبارز دیدار کردند.گزیده سخنان آیت الله مهدوی کنی در این جلسه به نقل از تسنیم به این شرح استفتنه‌گران سال 88, دو اشتباه بزرگ مرتکب شده‌اند، اولین اشتباه بزرگ آنان این بود که با رهبری معظم انقلاب اسلامی به مخالفت برخاستند، با وجود آنکه مقام معظم رهبری در نظام ولایت فقیه و در جمهوری اسلامی با آن صلاحیت‌ها و شایستگی‌هایی که در قانون اساسی هم مشخص شده است، «قول فصل» و «فصل‌الخطاب» است. دومین اشتباه بزرگ فتنه‌گران را نپذیرفتن نظر اکثریت مردم کشورمان بود.اگر نظر اکثریت مردم در انتخابات برخلاف میل ما بود، حتماً باید آن را بپذیریم و پس از آن اگر به مسئولان و مدیران انتقادی داشتیم، آنرا مطرح کنیم.اینکه اشتباه آقایان (موسوی و کروبی) عمدی یا غیرعمدی بوده، مهم نیست، بلکه مهم آن است که در مسائل اجتماعی "قبح فعلی" مذموم بوده و «اجتهاد در مقابل نص» خراب کردن موضوع است.قبح فعلی یعنی اینکه یک کار بد باشد، حال اینکه نیت آن خوب بوده یا بد، به آن کاری نداریم و سخن ما این است که آقایان ‌موسوی و کروبی‌ خراب کردند و کار خلافی از آنها سر زده است، حال این اشخاص هر کسی که می‌خواهند باشند؛ فرقی نمی‌کند.موسوی و کروبی باید نظر اکثریت مردم را می‌پذیرفتند، امام خمینی (ره) شاخص مهمی را بیان کرده و فرموده‌اند‌ "هر وقت دیدید دشمنان از شما تعریف می‌کنند، بدانید که کار شما خلاف بوده است"، لذا این آقایان با همین شاخص هم می‌توانستند به خلاف بودن اقداماتشان پی برده و راه خود را اصلاح کنند.یک روایتی و حدیثی هست که من از اول انقلاب تاکنون گاهی در سخنرانی‌‌ها آن‌را می‌خوانم و آن این است که‌ شیطان به حضرت موسی (ع) گفت‌ "بگو لا اله الا الله"؛ حضرت موسی (ع) تعجب کرد و خطاب به شیطان گفت‌ "لا اله الا الله جمله مقدسی است اما چون تو می‌گویی، من لا اله الا الله نمی‌گویم"‌ لذا شیطان اگر به توحید هم دعوت کرد، باید بدانید که وسوسه‌ای در کار او وجود دارد.امکان ندارد فردی طرفدار امام (ره) باشد اما رفتاری انجام دهد که دشمنان اسلام را خوشحال کند اما متاسفانه شاهد بودیم که در ماجراهای بعد از انتخابات 88، عده‌ای از مدعیان دروغین طرفداری از امام (ره)، دشمن را خوشحال کردند.آنهایی که در انتخابات 88 و پس از آن خلافی را مرتکب شدند، باید اظهار پشیمانی کنند و گرنه اصلاحی اتفاق نخواهد افتاد. اشتباهات بسیار و پی‌در‌پی توسط آقایان در این ایام صورت گرفته است و به این خاطر نمی‌توان با تعارف و حلوا‌حلوا کردن، قدم برداشت، لذا تاکید می‌کنم که "صلح با کسانی که اظهار پشیمانی نکرده‌اند"، درست نیست.منظور من از ائتلاف، "یکی شدن" نیست بلکه پرهیز از تفرقه است.اینگونه نیست که بنده هرچه بگویم، کاندیداها گوش کنند و خودم هم برای خودم چنین جایگاهی قائل نیستم اما در هر حال امیدوارم و دعا می‌کنم که خداوند متعال ما را به آنچه ‌صلاح امت است، هدایت کند. من حتی از خداوند می‌خواهم که مخالفین ما را هم هدایت کند؛ آنچه مصلحت است, انجام شود و مطابق خواست بیگانه حرفی نزنیم و عملی نکنیم.نظر ما در انتخابات "ائتلاف" است و منظور از ائتلاف، یکی شدن نیست، بلکه مراد بنده آن است که همه باید با هم باشند و از تفرقه بپرهیزند، لذا توصیه می‌کنم همه در مسیر وحدت قرار گیرند، هرچند تاکید می‌کنم که معنای وحدت، یکی شدن نظرات و سلیقه‌ها نیست.تاکید بنده بر "ائتلاف" است نه وحدت به معنای یکی شدن، حتی درباره اصطلاح "وحدت حوزه و دانشگاه"‌ معتقدم که "پیوند حوزه و دانشگاه" عبارت و اصطلاح بهتری است. امام خمینی (ره) که وحدت حوزه و دانشگاه را مطرح کردند، همواره تاکید می‌فرمودند که دانشگاه باید دانشگاه باشد و حوزه، حوزه. جمعیت‌ها باید مختلف باشند، چه آنکه قرآن نیز می‌فرماید‌ "فالف بین قلوبکم فاصبحتم بنعمته اخوانا". به این معنا خود خدا اختلاف را خلق کرده‌ است. "لذلک خلقهم" اختلاف آفریده شده است. رفع این عرصه آن است که افراد و گروه‌ها به هم نزدیکتر شوند، چه وحدت باشد و چه نباشد.بنده برخلاف برخی که آینده را سیاه‌نمایی می‌کنند، نسبت به انتخابات آینده بسیار خوش‌بین هستم و معتقدم چشم‌انداز کشور، خوب و روشن است.