دوخبرو یژه علیه ی رفسنجانی

دوخبرو یژه علیه ی رفسنجانی چون پته  هدف نظامی هسته ای را رو آب ریخت 13 آبان -94
خبر ويژه 
اگر كس ديگري جاي هاشمي بهانه دست نتانياهو داده بود
اگر کس ديگري جز هاشمي بهانه دست دشمن داده و گفته بود دنبال بازدارندگي اتمي بوديم، با او چه برخورد و معامله اي مي شد.
    
روزنامه وطن امروز در تحليلي نوشت: بياييد با هم فکر کنيم يکي از منتقدان برجام، يا يکي از اصولگرايان يا يکي از رسانه هاي منتقد دولت درباره اينکه «زماني به اين فکر مي کرديم که کشور بايد عوامل بازدارنده هسته اي داشته باشد» صحبت مي کرد. در اين هنگام از سوي دولت با چه واکنشي مواجه مي شد؟ رسانه هاي دولتي چه واکنشي نشان مي دادند؟ بگذاريد اولين پاسخ را به نقل از هاشمي بياوريم که ماه ها تلاش کرد نقدهاي مستدل منتقدان توافق بد را تخطئه کند. هاشمي رفسنجاني اسفند ماه سال گذشته در همايش الگوي توسعه پايدار گفت: «در مهمترين پروژه دولت که تيم مذاکره کننده است و مورد حمايت مقام معظم رهبري قرار دارد، خودشان هم تکرار مي کنند که با برنامه رهبري کار را پيش مي برند اما اين دلواپسان چه بر سرشان مي آورند و با نتانياهو همنوا شده اند.
    
نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي به آمريکا رفته و اوباما را تحريک مي کند و اينجا هم دلواپسان مي گويند که ما اسرار را مي گوييم؛ نمي دانيم اين چه سري است؛ آنها هم از شيطان هستند.
    
قطع به يقين مطرح کردن عباراتي که در فراز اول اين يادداشت آمد از سوي دولت با برخورد قهري و انتظامي مواجه مي شد و هر آن که اين سخن را گفته بود؛ کمتر از 24 ساعت به جرم اقدام عليه امنيت ملي کشور دادگاهي شده بود و روزنامه يا رسانه منتشرکننده آن امروز در دوران توقيف و تعليق و جريمه به سر مي برد؛ آن هم با نوع نگاه انتظامي و امنيتي که در دولت حاضر وجود دارد. و از سوي رسانه هاي بزک کننده آمريکا، دولتي و حامي آن نيز قطعا ناقل اين سخن به عنوان عاملي که مي خواهد «چوب لاي چرخ مذاکرات بگذارد» يا «مذاکرات و توافقات غرورآفرين را با شکست مواجه کند» يا از جمله افراطي هايي که با تندروهاي اسرائيلي و آمريکايي جزو «اقليت ناخرسند از توافق در جهان» هستند، معرفي مي شد.
    
اما ناقل اين سخن در چند روز گذشته از سوي دولت يا رسانه هاي آن، از سوي اصلاح طلبان و طرفداران آن و از سوي هيچ کدام از طوايف اطراف دولت مورد نقد قرار نگرفت، کما اينکه بسياري ديگر از ويژه خواري ها و امتيازات ويژه اطرافيان ناقل مثل هفت تيرکشي يا پدرسوخته بازي خواندن حکم زندان مهدي هاشمي مورد نقد قرار نگرفت، چرا که آقاي هاشمي رفسنجاني اين سخن را گفته بود! بله هاشمي چند روز قبل در مصاحبه با سايت اميد هسته اي مدعي شده بود: «در سفر پاکستان مي خواستم با عبدالقديرخان ديدار کنم اما به من نشان ندادند. او معتقد بود کشورهاي اسلامي بايد بمب اتم داشته باشند.» در سال 61 ذهنيت ما اين بود که بايد خود را به عوامل بازدارنده مسلح کنيم» و «درست است که ما اجازه رفتن به طرف سلاح هسته اي را نداريم ولي اگر شرايطي پيش بيايد و ضرورتي پيدا کند يا دشمني پيدا کنيم که بخواهد از اين سلاح استفاده کند، قدرت ما محفوظ است
    
وطن امروز مي افزايد: اين جملات رئيس مجمع تشخيص مصلحت(!) تيتر يک همه رسانه هاي ضد انقلابي است که دنبال بهانه براي حمله به ايران مي گردند. اين صحبت ها باعث شده روزنامه صهيونيستي هاآرتص بگويد «رئيس جمهور پيشين ايران اعتراف کرد ايران همواره به طور پنهانکارانه اي به دنبال بمب اتم بوده است. اکبر هاشمي هدف از برنامه هسته اي ايران را بازدارندگي در سايه جنگ طولاني مدت با عراق اعلام کرده است 
    
راديو سراسري رژيم صهيونيستي نيز در گزارشي با عنوان «گزارشات نشان مي دهد يک رئيس جمهور سابق اعتراف کرده ايران به دنبال بمب هسته اي است» نوشت «رفسنجاني در مصاحبه اي گفت برنامه هسته اي ايران با قصد کسب قابليت ساخت سلاح هسته اي شروع به کار کرده است و گفته که «اوايل که شروع کرديم، در جنگ بوديم و دنبال اين بوديم که چنين امکاني براي روزي که دشمن ما بخواهد از سلاح هسته اي استفاده کند، داشته باشيم
    
البته اين نخستين بار نيست که سخنان هاشمي تيتر يک رسانه هاي ضد انقلاب مي شود اما حقيقتا اگر اين حرف هاي ضد امنيت ملي از سوي شخص ديگري هم زده مي شد، باز با بي تفاوتي و عدم برخورد مواجه مي شد؟
رحيم پور ازغدي مطرح كرد: با منطق هاشمي امام در راس افراطيون است!

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي بدون نام بردن از هاشمي رفسنجاني و در عين حال با اشاره به موضع اخير وي تاکيد کرد: با اين منطق بعضي ها، امام در راس افراطيون است.
    
حسن رحيم پور ازغدي عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، در نشست مسئولان بسيج دانشجويي 100 دانشگاه کشور که در حسينيه سازمان بسيج دانشجويي برگزار شد، در مورد مصاديق نفوذ، گفت: مصاديق نفوذ اعم است از فرهنگي، سياسي، نظامي، اقتصادي، افکارعمومي، نهادهاي حاکميتي و کنترل فکري بخشي از نخبگان.
    
وي در مورد قطع رابطه با آمريکا اظهارداشت: امام به جاي ناراحتي و اضطراب اعلام جشن کردند. در رابطه با آمريکا حقوق متقابل وجود ندارد و صحبت از مذاکره که مي شود منزلت دو طرف رعايت نمي شود. رابطه اي که آنها مي خواهند رابطه با يک ملت چپاول شده است و در مقابل ما يک دولت چپاولگر وجود دارد. آمريکا به دنبال رابطه ارباب و رعيت است.
    
ازغدي ادامه داد: امام اين قطع رابطه را يک موفقيت مي داند. اين دليلي است که آمريکا از ايران قطع اميد کرده و فکر کردند ما از پا در مي آييم، در حالي که امام بسيار هم استقبال کرد.
    
به گزارش تسنيم، اين استاد دانشگاه با بيان اينکه در روزهاي اول عده اي مي گفتند کم کم مورد حمله آمريکا قرار مي گيريم افزود: امام در جواب اين عده فرموده اند او (آمريکا) بايد بداند که حمله به ايران حمله به تمام سرزمين هاي اسلامي است اگر به ايران حمله شود يک جنگ جهاني اتفاق خواهد افتاد. رئيس جمهور آمريکا بايد بداند (اين عمل) باعث قطع صادرات نفت به تمام دنيا مي شود ما تمام منطقه را زير آتش خواهيم برد.
    
رحيم پور ازغدي با بيان اينکه چند روز پيش مسئولي گفته است که بعضي افراطي ها مي گويند تحريم بايد باشد تا ما قوي شويم تاکيد کرد: اين عين صحبت امام است امام گفته است ما بين ملت ها منزوي نمي شويم اما اگر منزوي بشويم با آغوش باز اين انزوا را مي پذيريم و تا انزوا نباشد افکار شما به راه نمي افتد با اين منطق امام در راس افراطيون است.