كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 30 آذر- 94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و  دروغین اوین نامه ی کیهان آنقدر ساختگی بودن شان مشخص است که کافیست فقط بخشی از یک پیام کلیشه ای وتکراری دنبال شود تاوجه اشتراک  محتوای پیام ها با سایر ستوان های  اوین نامه ی کیهان نمایان شود که چگونه هدف خاصی دنبال می شود که ازموضع ضد آمریکایی علیه ی ر قبا ازجمله روحانی ورفسنجانی و برجام تهیه وتنظیم می شوند . بطور نمونه در این پیام  ازموضع نماینده ملت گفته شده  به افراد مشغول به بزک کردن چهره جنايتکار آمريکا در داخل کشور بايد گفت اين ملت انقلاب اسلامي را ارزان بدست نياورده که امروز خام تبليغات دروغين و ظاهرسازي هاي اين جماعت بشوند و از آرمان هاي شهدا عبور کنند. یادر پیام قلابی دیگری در دفاع حزبا لشیطان لبنان چنین پیام داده شده است :
      
کيست که نداند هدف آمريکا از تحريم هاي جديد عليه حزب الله لبنان و خط و نشان کشيدن براي سپاه پاسداران بهانه تراشي براي ادامه فشارها در مرحله بعد از برجام عليه ايران است. پس نتيجه مي گيريم که دشمني هاي آمريکا با برجام متوقف نشده، ادامه دارد و خواهد داشت. بايد از خام انديشي پرهيز کرد.
        * خوشا به حال شهداي نيجريه، آنچنان مسير حق را استوار پيمودند که شيطان تحملش را از دست داد و تصميم به جنايت عليه آن مظلومان گرفت. اي کاش ما هم مسير حق را همانند آنان درک کنيم نه اينکه خداي ناکرده تمام همت مان بر اين باشد که شيطان بزرگ را خوشحال نمائيم. اين جنايت نشان مي دهد که غرب به آخر خط رسيده وگرنه دست به اين بي آبرويي ها و جنايات نمي زد. باور کنيم غرب، آخرين صفحات دورانش را ورق مي زند.
       * 
دشمنان انقلاب اسلامي و اهل بيت(ع) تصور مي کنند با کشتار شيعيان کشور نيجريه توانسته اند انتقام آثار باشکوه و با برکت راهپيمايي 26 ميليون مسلمان زائر امام حسين(ع) را بگيرند ولي به خواست خداوند نهال بيداري اسلامي اين کشور در آينده اي نه چندان دور به درختي تنومند تبديل خواهد شد.
       * 
کساني که مسلمان و يا دوستدار اسلام و حاکميت اسلام هستند ولايت فقيه را قبول دارند و کساني که فرهنگ و تمدن غرب را مي خواهند آمريکا را به عنوان ولي خود مي پذيرند. اما در جمهوري اسلامي خون هاي زيادي براي اعتلاي کلمهًْ ا... بر زمين ريخته شده مگر مردم غيور و مسلمان ايران اجازه مي دهند که اين کشور زير ولايت کفر و طاغوت و شيطان بزرگ برود؟ اين خواب احمقانه هرگز تعبير نخواهد شد.    معيني
    * 
به افراد مشغول به بزک کردن چهره جنايتکار آمريکا در داخل کشور بايد گفت اين ملت انقلاب اسلامي را ارزان بدست نياورده که امروز خام تبليغات دروغين و ظاهرسازي هاي اين جماعت بشوند و از آرمان هاي شهدا عبور کنند.
      * 
کيست که نداند هدف آمريکا از تحريم هاي جديد عليه حزب الله لبنان و خط و نشان کشيدن براي سپاه پاسداران بهانه تراشي براي ادامه فشارها در مرحله بعد از برجام عليه ايران است. پس نتيجه مي گيريم که دشمني هاي آمريکا با برجام متوقف نشده، ادامه دارد و خواهد داشت. بايد از خام انديشي پرهيز کرد.
      * 
حضور به موقع و انتخاب صحيح مردم در انتخابات پيش رو، دسيسه و طرح هاي شيطانک ها و شيطان بزرگ را در هم خواهد ريخت و مقاومت با هدايت هاي رهبري، منطقه را از جولان استکبار رها ساخته و پرچم اسلام ناب محمدي(ص) را سرافراز نگه خواهد داشت.    طالعي
    * 
ان شاءالله شوراي محترم نگهبان در برابر فشارها و شانتاژگري خناسان ذره اي از انجام وظيفه قانوني و الهي خود کوتاه نخواهد آمد و به وظيفه ذاتي خود در بررسي صلاحيت کانديداها اقدام خواهد کرد.
       * 
نشريات زنجيره اي از قول آقاي سيدحسن خميني تيتر زدند که ايشان با ثبت نام خويش براي کانديداتوري خود گفته اند از آبرويم گذشتم. به ايشان عرض مي کنم لازمه گذشتن از آبرو، دفاع سرسختانه از انديشه هاي حضرت امام راحل(ره) در برابر تحريف گران است.    خادم- تهران
    * 
بي تدبيري برخي از دستگاه هاي اجرايي در امور کشور براي همگان امري ملموس شده است. بر فرض که حل شدن خيلي از مشکلات را به رفع تحريم ها گره بزنند ناتواني خود در کاهش آلودگي هوا که مدارس را به تعطيلي مي کشاند را چگونه مي خواهند توجيه کنند.
     * 
داعش علاوه بر آدم کشي به دزدي نفت سوريه و عراق و غارت اموال مردم دست مي زند سپس ترکيه و اسرائيل و آمريکا اين اموال دزدي و غارت شده را به مبلغ ناچيزي مي خرند. ولي در اين ميان وظيفه سازمان ملل و دادگاه کيفري لاهه چيست؟
    * 
بخشنامه ابلاغ شده در تاريخ 94/5/25 از سوي کميسيون هم ارزي وزارت راه و مسکن و شهرسازي موجب بي کاري تعداد زيادي از مهندسين کشور شده است. گرفتار مديراني شده ايم که واقعا براي اين مرز و بوم دل نمي سوزانند و ظرفيت هاي کشور را معطل مي کنند.
      * 
در مجتمع مسکوني هزار دستگاه واقع در منطقه نازي آباد تعدادي اراذل و اوباش هر روز براي ساکنين مزاحمت ايجاد مي کنند. چرا بايد به رغم استقرار کلانتري در منطقه شاهد اين مزاحمت ها باشيم و از ناامني رنج ببريم؟
    0    * 
يک خانم جوان مجرد را مسئول پزشک قانوني شهرستان ]...[ فارس گذاشته اند. خدا شاهد است براي يک کار چند دقيقه اي از صبح تا ظهر معطل شديم. براي حل اين معضل از مراجع قانوني اقدام کرده ام ولي ترتيب اثر نمي دهند. چرا؟    مسعودي
    * 
برق در منطقه جنت آباد شمالي نوسان زيادي دارد و بارها وسايل برقي منازل سوخته است. تقاضاي رسيدگي سريع مسئولان شرکت برق را داريم.
     * 
بنده يک ماه در نمايندگي ايران خودرو ثبت نام کردم. با وام 25 ميليوني. در روز اول به من گفتند يک هفته تا 15 روز خودرو به شما تحويل داده مي شود. بنده آن زمان تمام چک ها را دادم و الان يک ماه گذشته و ايران خودرو فاکتور فروش صادر نکرده است. پاسخ آنها اين است که خودروساز با بانک مشکل دارد و اعتبار وام ندارد. اين همه تبليغ کذب است فقط تعداد 7 هزار خودرو توليد شده است و بقيه خودروها ساخته نشده است. بنده خودروي خود را فروختم اين ماشين وسيله نان زن و بچه ام بود، الان بيکار مانده ام و اقساط خودرويي که ندارم را مي پردازم.
        * 
در تاريخ 1364/2/5 در بمباران شهر آبادان توسط دشمن بعثي مجروح شدم 30 سال است که در بنياد شهيدهاي شهرستانها سرگردانم. از رئيس محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور درخواست مي شود دستور رسيدگي دهند.
    
الله وردي داودي- فولادشهر
    * 
شرکت آب و فاضلاب شهرستان دليجان مبلغ قبض دوره اخير را بيش از سه برابر افزايش داده است. شرکت هاي دولتي به استناد کدام قانون مجوز چنين افزايش هايي را دارند؟
      * 
در يک درمانگاه خصوصي کار مي کنيم. مديريت درمانگاه در خصوص پرداخت حقوق کارکنان دچار مشکل شده دليل آن هم اين است که سازمان تامين اجتماعي مبلغ برگه هاي بيمه را بعد از گذشت 8 ماه پرداخت نکرده و همکاري نمي کند.
      * 
از طرف تلفن همراه يک پيامک براي ما مي آيد که اگر مي خواهيد فيش کاغذي برايتان ارسال شود هزاران درخت بايد قطع شود اين مطلب درست است ولي از سوي ديگر اين همه قبض به جاي رساندن به مقصد در کوچه خيابان رها مي شود و کسي هم رسيدگي نمي کند. اگر قرار است فيش کاغذي جمع شود پس چرا فيش ها را در کوچه و خيابان پخش مي کنيد و به دست صاحبان تلفن نمي رسانيد.    پيکر
    * 
با توجه به اينکه درآمد اقشار محروم در نيمه اول ماه به پايان مي رسد و تا آخر ماه به سختي و روي آوردن به افراد ديگر براي قرض و... سپري مي شود پيشنهاد مي کنم دولت محترم يارانه ها را در فاصله 15 تا 20 هر ماه واريز نمايد.