نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما   2 دی -94
نابسامانی در هزینه‌های مستمری‌بگیران
من یک مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی هستم و تحمل یکی دو ماه تاخیر در پرداخت حقوق را هم دارم، ولی با تصمیم سازمان تامین اجتماعی که به بهانه ساماندهی حقوق‌ها، تاخیر در پرداخت‌ها را توجیه می‌کنند،‌ مسئولیت نابسامانی در اقساط و اجاره‌خانه بازنشستگان برعهده چه کسی خواهد بود؟لطفاً نامه من را که پیام خیلی از مستمری‌بگیران است را چاپ تا مسئولان ذیربط بررسی و تجدیدنظر نمایند.
یک مستمری‌بگیر بازنشسته – تهران

* اصغری از تهران: برخی از پزشکان به مردم توصیه می‌کنند برای پیشگیری از بعضی بیماری‌ها، از خشکبار به ویژه مغز گردو استفاده شود. قیمت هر کیلو مغز گردو از 60 هزار تومان هم عبور کرده است! چرا محصولاتی که در کشور خودمان تولید و توزیع می‌شود با قیمت گران بفروش می‌رسد؟
*
چند تلفن از تهران: چرا با وجود آلودگی‌های بسیار جدی در کلان شهر تهران و برخی از شهرهای بزرگ، هیچگونه تعطیلی مراکز در این شهرها صورت نمی‌گیرد؟
*
حسینی از تهران: ودیعه کارت‌های اعتباری یک ساله مترو و اتوبوس که اعتبار آنها تمام و کارت دیگر قابل استفاده نیست، مخصوصاً کارت‌هایی که در سال 91 صادر شده بود و درحال حاضر قابل استفاده هم نیست، چرا به صاحبان آنها باز گردانده نمی‌شود؟
*
سعادتی از تهران: اسکناس، به عنوان سرمایه ملی محسوب می‌شود و باید در حفظ و نگهداری آن تمامی آحاد جامعه تلاش کنند. متاسفانه برخی از شهروندان به عنوان برگ یادداشت یا یادگاری از آن استفاده می‌کنند که باید این موضوع حتماً فرهنگ سازی شود.