دفن یک کشته در سوریه در قرچك ورامین

دفن   یک کشته در سوریه   در قرچك ورامین  16 آذر- 94
 آنقدر کشته های پاسداران و بسیجیان و فاطمیون افغانی در سوریه افزایش یافته و جسدهای شان وارد شهرستان ها می شود و دفن می گردند که تبدیل به یک امر عادی شده است. چون بدون  مراسم تشریفاتی جای استخوان مرده چرخانی جنگ خانمانسوز 8 ساله ی ایران و عراق را گرفته است .

پيکر مطهر شهيد ميثم نجفي از شهداي مدافع حرم ديروز با حضور گسترده مردم و مسئولان در شهرستان قرچک تشييع و به خاک سپرده شد.
    
به گزارش ايرنا، پيکر مطهر اين شهيد مدافع حرم بر دوش مردم شهيدپرور قرچک پس از اقامه نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد جامع تشييع و در گلزار شهداي امامزاده بي بي زبيده آرام گرفت.
    
شهيد ميثم نجفي در عمليات مستشاري دفاع از حرم زينب(س) و در درگيري با گروه تروريستي داعش به شهادت رسيد.
    
تشييع پيکر شهيد در بندرگز
    
پيکر پاک شهيد سجاد پورجباري که در درگيري با اشرار به شهادت رسيد ديروز بر روي دستان مردم و مسئولان بندرگز تشييع و در گلزار شهداي اين شهرستان آرام گرفت.
    
به گزارش ايرنا در اين مراسم مردم بندرگز پيکر اين شهيد را که همزمان با اربعين حسيني در نقطه صفر مرزي سراوان در درگيري با اشرار به درجه رفيع شهادت نائل آمده بود را بدرقه کردند.
    
در اين آيين پيکر پاک اين شهيد از مقابل سپاه بندرگز به سمت گلزار شهداي اين شهرستان تشييع شد و در کنار ياران شهيدش آرام گرفت.
    
پيکر مطهر شهيد پورجباري عصر شنبه نيز در بدو ورود به گلستان مورد استقبال مردم اين استان و شهرستان بندرگز قرار گرفت. 
    
مردم بندرگز شب يکشنبه با حضور در مسجد جامع اين شهر و خواندن ادعيه و برگزاري مراسم عزاداري، با پيکر پاک اين شهيد وداع کردند.
    
شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان واقع است.