ولايتي : سفر سردار سليماني به روسيه طبيعي است

ولايتي : سفر سردار سليماني به روسيه طبيعي است 15 آذر- 95
چرا برسرگوری شیون وزاری می شود که مرده ای در آن نیست .زنده ومرده بودن پاسدار تروریست قاسم سلیمانی هنوز معلوم نیست .چون اززمان دیداروی  که به اتفاق پاسدار حسین همدانی با خامنه ای بود  چون گزارش عملیات محرم درسوریه را به وی دادند  .سپس به سوریه اعزام شدند . اما پاسدارهمدانی درسوریه کشته شد . پس از ۀن هیچ رد وتصویر وصدایی تاکنون  ار پاسدار تروریست قاسم سلیمانی  شنیده و بازتاب داده نشده است .در صورتیکه ولایتی  درمورد پاسدار تروریست  سلیمانی هذیان گویی کرده وپوتین  هم از وی سبقت گرفته است .چون تشکر ازپاسدار تروریست قاسم سلیمانی کرده که موجب نجات خلیان سوخوی 24 شده است!

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بين الملل با اشاره به سفر سردار سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه به روسيه، اين سفرها را طبيعي عنوان کرد و افزود: ابعاد قضيه بسيار گسترده است.
    
به گزارش فارس، علي اکبر ولايتي مشاور رهبرمعظم انقلاب در امور بين الملل و رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام ديشب با حضور در برنامه متن،حاشيه به بررسي آخرين تحولات منطقه و بيان جزيياتي از سفر خود به سوريه و لبنان پرداخت.
    
ولايتي در اين برنامه با بيان اينکه اگر کمک جمهوري اسلامي به سوريه نبود دولت سوريه ساقط شده بود، گفت: در آينده نزديک برخي کشورهاي ديگر که حتي شايد در سطح قدرتهاي جهاني باشند، به جبهه مقاومت خواهند پيوست.
    
وي درخصوص سفرش به سوريه و لبنان نيز اظهار داشت: بعد از سفر آقاي پوتين به تهران، لازم بود تا هم بشار اسد و هم سيد حسن نصرالله در جريان موضوعات قرار بگيرند.
    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بين الملل با اشاره به سفر سردار سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه به روسيه، اين سفرها را طبيعي عنوان کرد و افزود: ابعاد قضيه بسيار گسترده است.
    
ولايتي با بيان اينکه وضعيت منطقه در کوتاه مدت و حتي ميان مدت به حالت عادي برنمي گردد، به موضوع همکاري ايران و روسيه در سوريه اشاره کرد و اظهار داشت: بناي روسها در سوريه، هماهنگي با ايران است و اگر گاهي مواضع ديگري داشتند ولي با ما هماهنگ شدند.
    
وي درخصوص حضور داعش در عراق نيز گفت: داعش از کنار آمريکايي ها عبور کرد و الرمادي را گرفت و آمريکايي ها هيچ کاري نکردند و اين جنايات در حاليست که تعداد سني هايي که به دست داعش کشته شدند بيش از شيعيان است.